❤️ IKM UKE 43 ❤️

IKM er i dag og det kom litt blod, men nå har det stoppet opp igjen. Hadde jo litt blod for en uke siden også. Noen sier festeblødninger kommer når man forventer mens, og andre sier ca en uke etter at egget har festet seg. Kan det fortsatt være at jeg er gravid? Orker ikke å teste enda, holder på å gå ut av mitt gode skinn. Har bestemt meg for å teste på søndag morgen hvis ikke mens kommer før den tid. Vil såååå gjerne!! :p

Har IKM på fredag, så blir testing på meg hvis mensen ikke har kommet! Testet negativt i går morges (11 DPO) og greide å la være å teste i dag! Så får se om jeg greier å vente helt til fredag :wideyed: Når er IKM for deg? Har ingen symptomer føler jeg, bare ømme pupper som jeg pleier før mensen. Men aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :wacky:

Blir spennende i morgen:) Jeg har også hatt svært lite symptomer, kun litt murring noen dager. Krysser fingrene for deg :)

Test fra i morges! :-D begynner å tro på det, men blir nok en digital i morgen. Burde kanskje vært sterkere med tanke på ikm i morgen? Klarer ikke helt å tro på det enda etter SA forrige mnd hvor jeg også hadde slike klare tester rundt ikm.. Ble skikkelig lei meg da, så kjenner på frykten for at det skal skje igjen..

Håper så inderlig at det stemmer og at dette er en spire som holder seg godt fast<3
IMG_2939.JPG

Test fra i morges! :-D begynner å tro på det, men blir nok en digital i morgen. Burde kanskje vært sterkere med tanke på ikm i morgen? Klarer ikke helt å tro på det enda etter SA forrige mnd hvor jeg også hadde slike klare tester rundt ikm.. Ble skikkelig lei meg da, så kjenner på frykten for at det skal skje igjen..

Håper så inderlig at det stemmer og at dette er en spire som holder seg godt fast<3Vis vedlegget 235003

Krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gangen! :happy:

Håper så inderlig at det stemmer og at dette er en spire som holder seg godt fast<3Vis vedlegget 235003
Så spennende! Ser streken veldig godt da :D Håper spiren klorer seg fast denne gangen :)

Den var godt synlig ja! Gratulerer :happy093

Negativ test idag, så det var vel en skyggestrek igår eller noe [emoji14] fortsatt noen dager igjen til mensen, så håpet er ikke ute enda :)

Holdt meg unna tester i dag også, så ikke testet siden tirsdag hvor det var negativt. IKM i morgen og føler den er på vei :( Tror jeg begynner å forberede meg på ny PP

Holdt meg unna tester i dag også, så ikke testet siden tirsdag hvor det var negativt. IKM i morgen og føler den er på vei :( Tror jeg begynner å forberede meg på ny PP
Jeg har følt at TR er på vei i flere dager nå, og enda har hun ikke dukket opp *bankibordet* :rolleyes:
Skjer det ikke noe i løpet av dagen, kommer jeg til å teste i kveld. Når IKM er i dag, vil jeg tro at resultatet blir riktig selv om det er på kvelden. Har du flere tester hjemme..? Teste i kveld? :woot:

Jeg har følt at TR er på vei i flere dager nå, og enda har hun ikke dukket opp *bankibordet* :rolleyes:
Skjer det ikke noe i løpet av dagen, kommer jeg til å teste i kveld. Når IKM er i dag, vil jeg tro at resultatet blir riktig selv om det er på kvelden. Har du flere tester hjemme..? Teste i kveld? :woot:
:D Når hadde du IKM? Masse tester hjemme :yuck: Så ja, enten testing i kveld eller i morgen tidlig :D

Gratulerer [emoji173]

Back
Topp