Amandaa11
Forumet er livet
14 dpo, ikm idagSpennende strek. Hvor mange DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 dpo, ikm idagSpennende strek. Hvor mange DPO?
Gratulerer
nå kan jeg endelig tro på det. gratulerer alle gravide og lykke til dere som nærmer dere testing
Spennende! Da håper jeg mensen holder seg unna og at det blir tydeligere strek Noen tegn på et mensen er på vei da?14 dpo, ikm idag
Har ganske mye forskjellige tegn, så vanskelig og forstå seg På! Får bare vente og seSpennende! Da håper jeg mensen holder seg unna og at det blir tydeligere strek Noen tegn på et mensen er på vei da?
Noen produserer Hcg sent, og da vil det også slå ut senere på graviditetstest! Men skjønner at du blir forvirret av alle tegnene. Du får prøve å fortsette å teste! Krysser fingreneHolder på å bli smårar... Vi har pp1 og jeg har alle symptomer på å være gravid. Første test tatt søndag morgen viste en liten skygge. Tok ny test i dag tidlig som ikke viste noen ting. IKM er i morgen. Burde ikke testen vist noe da hvis jeg er gravid? Har så ømme bryster og strekker skikkelig i livmora noen ganger. Hadde blødning for en uke siden som varte noen timer. Ikke mye, men kom jo friskt blod. Og en liten klump. Frykter vi må inn i ny pp...
Det var synd å høreI dag kom tanta [emoji19]
I dag kom tanta [emoji19]
Æsj, så kjedelig... [emoji19]
Det var synd å høre
Jeg har testet, fikk strek på Morgenen så svakere ikveld. Så blir spennende i morgen håper på at du får to streker!Hadde egentlig tenkt til å vente med testing til IKM på fredag siden jeg fikk negativ i dag tidlig, men greide ikke holde meg, så tok en nå! Den var selvføgelig defekt så kontrollstreken var borte Tar det som et tegn på at jeg venter til fredag tror jeg Noen andre som har testet i kveld?
Tom. jeg ser[emoji1] [emoji256]Tok en ny test i dag tidlig. Men glemte den litt så kan hende den lå bittelitt over tiden.. men flere enn meg som ser strek? Synes jeg ser en svak svak strek og i virkeligheten så ser det ikke ut som skygge.. håper håper Vis vedlegget 234903
Æsj[emoji173]Her er spottingen i gang.
Oy oy, en strek jo[emoji7] [emoji106] [emoji256]
Hipp hurra kos deg med den lille i magen[emoji173] [emoji7]
nå kan jeg endelig tro på det. gratulerer alle gravide og lykke til dere som nærmer dere testing
Kan nå ha vært en kjemisk? Så lenge te ikke er på plass er det jo håp[emoji173]Holder på å bli smårar... Vi har pp1 og jeg har alle symptomer på å være gravid. Første test tatt søndag morgen viste en liten skygge. Tok ny test i dag tidlig som ikke viste noen ting. IKM er i morgen. Burde ikke testen vist noe da hvis jeg er gravid? Har så ømme bryster og strekker skikkelig i livmora noen ganger. Hadde blødning for en uke siden som varte noen timer. Ikke mye, men kom jo friskt blod. Og en liten klump. Frykter vi må inn i ny pp...