❤️ IKM UKE 43 ❤️

Holder på å bli smårar... Vi har pp1 og jeg har alle symptomer på å være gravid. Første test tatt søndag morgen viste en liten skygge. Tok ny test i dag tidlig som ikke viste noen ting. IKM er i morgen. Burde ikke testen vist noe da hvis jeg er gravid? Har så ømme bryster og strekker skikkelig i livmora noen ganger. Hadde blødning for en uke siden som varte noen timer. Ikke mye, men kom jo friskt blod. Og en liten klump. Frykter vi må inn i ny pp...

I dag kom TR på besøk. en dag før IKM.
Da blir det enda en ny runde på meg dessverre..
Gratulerer til dere med positiv test <3

Holder på å bli smårar... Vi har pp1 og jeg har alle symptomer på å være gravid. Første test tatt søndag morgen viste en liten skygge. Tok ny test i dag tidlig som ikke viste noen ting. IKM er i morgen. Burde ikke testen vist noe da hvis jeg er gravid? Har så ømme bryster og strekker skikkelig i livmora noen ganger. Hadde blødning for en uke siden som varte noen timer. Ikke mye, men kom jo friskt blod. Og en liten klump. Frykter vi må inn i ny pp...
Noen produserer Hcg sent, og da vil det også slå ut senere på graviditetstest! Men skjønner at du blir forvirret av alle tegnene. Du får prøve å fortsette å teste! Krysser fingrene :):)

Noen her som har opplevd å hatt ømme pupper fra EL og i noen dager, som har forsvunnet men likevel vært gravide? [emoji4]

Hadde egentlig tenkt til å vente med testing til IKM på fredag siden jeg fikk negativ i dag tidlig, men greide ikke holde meg, så tok en nå! Den var selvføgelig defekt så kontrollstreken var borte :shifty: Tar det som et tegn på at jeg venter til fredag tror jeg:wacky: Noen andre som har testet i kveld?

Hadde egentlig tenkt til å vente med testing til IKM på fredag siden jeg fikk negativ i dag tidlig, men greide ikke holde meg, så tok en nå! Den var selvføgelig defekt så kontrollstreken var borte :shifty: Tar det som et tegn på at jeg venter til fredag tror jeg:wacky: Noen andre som har testet i kveld?
Jeg har testet, fikk strek på Morgenen så svakere ikveld. Så blir spennende i morgen:) håper på at du får to streker!

Tok en ny test i dag tidlig. Men glemte den litt så kan hende den lå bittelitt over tiden.. men flere enn meg som ser strek? Synes jeg ser en svak svak strek og i virkeligheten så ser det ikke ut som skygge.. håper håper :angelic:Vis vedlegget 234903
Tom. jeg ser[emoji1] [emoji256]

Kan nå ha vært en kjemisk? Så lenge te ikke er på plass er det jo håp[emoji173]

Back
Topp