Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Make sure strimmel test tatt på kveldsurin. Noen som ser?
Make sure strimmel test tatt på kveldsurin. Noen som ser?
Kan se antydning ja hvor mange dpo?
Ja, jeg ser en svaaaak strek! [emoji2]
Her får jeg enda skygger[emoji85] ble i går enig med meg selv at de clearblue'ene og lloyd pharmacy testene jeg hadde tatt nok bare var skygger, da jeg begynte å blø i går. Blødningen var som en menstruasjon, bare den kom 10 dpo og uten noen form for menssmerter.
Skulle bare ta den siste rfsu'en i dag, og jammen kom det ikke opp skygge der også (innenfor tidsfristen). Jeg må ha ekstremt uflaks med testene mine, ellers er det noe annet veldig merkelig med denne kroppen[emoji23]
Tusen takk gode, snille du[emoji173]️ får bare krysse fingrene, men er ikke særlig optimistisk denne gang. Har hatt mer symptomer enn tidligere, men kan være tilfeldig eller en innbilning. Men om du hadde fått slike tester, hadde du tenkt det var kjemisk eller bare skyggestreker da?
Om det er kjemisk, er det jo greit å ha en viss oversikt på hvor mange aborter man har hatt.
Flytter inn til juli gruppa så håper jeg på og få bli der
Vis vedlegget 234843
[emoji173]Rosa på papiret i dag, da blir det ny pp på meg.
Gratulerer så mye[emoji4]Flytter inn til juli gruppa så håper jeg på og få bli der
Vis vedlegget 234843
Hurra! Gratulerer Håper flere fra denne gruppen flytter over med deg etter hvertFlytter inn til juli gruppa så håper jeg på og få bli der
Vis vedlegget 234843
Ja håper det! Alle er velkommenHurra! Gratulerer Håper flere fra denne gruppen flytter over med deg etter hvert
Gratulerer så mye!!!Flytter inn til juli gruppa så håper jeg på og få bli der
Vis vedlegget 234843
GratulererFlytter inn til juli gruppa så håper jeg på og få bli der
Vis vedlegget 234843
Syns jeg ser noe svakt på nr. 2! Men tror det er noen her inne med enda bedre streksyn enn megKan dere se noe på disse?