❤️ IKM UKE 43 ❤️

Forstår ingenting jeg. Forventer mens på torsdag. Er i dag 10 dpo. Fått en del svake streker, både på lloyd pharmacy og clearblue. I dag, altså 10 dpo, begynte jeg å blø litt. Hadde ingen forvarsel på dette, da jeg ikke har kjent noe murring eller vondt.

Er helt forvirra jeg.. Må ha vært skygger alle sammen da. Disse prøveperiodene gjør meg kokko...
02af47e54e835e3f40979d40fb95aa08.jpg
c69f03ff265b7a541c318bee42289eb8.jpg
82207370eaaa88ba3c5f479610ac68bb.jpg

Ja, man blir lott kokko av dette! Har ikke så godt steksyn og greier ikke se noe. Men er jo fortsatt tidlig, så mye kan skje! Negativ test på meg også i dag, IKM fredag. Krysser fingrene for degxsmile9

Hva tror dere? Ser ingenting jeg:arghh:

Spørsmål: hadde positiv eggløsningstest torsdag 12/10 på kvelden og negativ fredag 13/10 på kvelden. Er det riktig at fredag eller lørdag er 1 DP0? Har IKM på fredag;)

Noen andre som har testet i dag?
Da er lørdag 1 dpo :-) der nok ingenting jeg heller, men lenge til fredag!! Fikk denne idag
Snapchat-1402152592.jpg
så skal prøve meg på digital senere idag eller imorgen tidlig :-D

Tusen takk gode, snille du[emoji173]️ får bare krysse fingrene, men er ikke særlig optimistisk denne gang. Har hatt mer symptomer enn tidligere, men kan være tilfeldig eller en innbilning. Men om du hadde fått slike tester, hadde du tenkt det var kjemisk eller bare skyggestreker da?
Om det er kjemisk, er det jo greit å ha en viss oversikt på hvor mange aborter man har hatt.

Jeg hadde fått håp om spire med en gang. Hvis testene blir negative igjen, hadde jeg helt klart regnet det som kjemisk. Særlig hvis tr blir kraftigere enn vanlig også. Rart hvis det skulle komme så skyggestrek på ulike tester flere ganger etterhverandre, selv om clearblue nok er litt beryktet for skyggestreker. Håper det er spire!! Vi tilhørte vel feb18 begge to? Synes det skulle bli vår tur nå...

Hadde forventet svak positiv i dag, men nada. Mister håpet.
a31b96e9183f556056c1cbc2d2c8cc65.jpg

Da er jeg ute av prøvingen denne pp.

Testane er på retur. Svakere i dag.
Får vente på heksa som er venta tirsdag. Ho kan komme no slik at ny pp er i gang.

11 dpo i dag. Testet negativ nå nettopp på ettermiddagsurin.
Men er jo ikke ideelt å teste på ettermiddag så tidlig, så er vel fortsatt et håp?

Meldte meg egentlig ut av denne ikm gruppa, men mulig det stemte likevel. Er 9 dpo (tror jeg) i dag og så kom det sannelig en svak strek innen fristen [emoji4]Håper at dette kan utvikle seg til en litt klarere babystrek [emoji4]Planen var å vente til fredag med testing, men skuffen med testene ble for fristende[emoji85]

0b3fddffdc3664bf7d78049c880377cf.jpg

Meldte meg egentlig ut av denne ikm gruppa, men mulig det stemte likevel. Er 9 dpo (tror jeg) i dag og så kom det sannelig en svak strek innen fristen [emoji4]Håper at dette kan utvikle seg til en litt klarere babystrek [emoji4]Planen var å vente til fredag med testing, men skuffen med testene ble for fristende[emoji85]

babystrek!! spennende!! Dpo 9 i dag jeg også, men ingen strek på meg ennå :(

Oooo, det så da veldig lovende ut!!! Spent på fortsettelsen [emoji2]

Det der er nødt til å være en babystrek!! Hvisker forsiktig gratulerer [emoji7][emoji1303] og håper streken vokser seg kraftig!!

Back
Topp