Hipp hurra, gratulerer[emoji173] [emoji4] [emoji1]Vis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hurra, gratulerer[emoji173] [emoji4] [emoji1]Vis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
GratulererVis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
Gratulerer masse[emoji173]Vis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
Dette må jo være lovende? Rfsu tidligtest. Bilde tatt etter 10 min, og står jo les av svar innen 30 min
Vis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
Tusen takk i følge kalenderen min er jeg 12 dpo i dag, men jeg mistenker at EL kanskje var et par dager for tidligGratulerer så masse! Hvor mange DPO er du i dag?
Det var trist bedre lykke neste pp <3Da kom tr her [emoji853] 2 dager før tiden, og har tydeligvis fått en ny syklus på 26 dager ( før var den på 29)
Men håper å se masse flotte positive tester fremover i neste uke, gleder meg over alle dere som får det til. Blir hengende for å oppdatere listen! [emoji4]
Jaa d er jo en strek men jubler ikke før digital på mandag! Har ny test imorgen tidlig for å se om den blir mer tydeligDer var det strek ja! [emoji2] Gratulerer [emoji177]
Det var trist bedre lykke neste pp <3
Det der må da være babystrek, selv om det er etter fristenVis vedlegget 234754
Tok ein test og glemte den. 35 min etter
Det der må da være babystrek, selv om det er etter fristen
Da håper jeg du får den beste forsinkede bursdagsgaven du kan forestille degHåper for da er det verdens beste bursdags gaven jeg får. Vart 46 år den 15 okt
Takk <3Takk for det [emoji16] og gratulerer så mye med den lille spiren [emoji173]️
Gratulerer! :-DVis vedlegget 234732 Endelig var det vår tur <3 jeg er overlykkelig
Forstår ingenting jeg. Forventer mens på torsdag. Er i dag 10 dpo. Fått en del svake streker, både på lloyd pharmacy og clearblue. I dag, altså 10 dpo, begynte jeg å blø litt. Hadde ingen forvarsel på dette, da jeg ikke har kjent noe murring eller vondt.
Er helt forvirra jeg.. Må ha vært skygger alle sammen da. Disse prøveperiodene gjør meg kokko...
Ikke gi opp helt enda. Det er ikke uvanlig å blø litt rundt ikm selv om man er gravid. Selvsagt er det en god sjanse for kjemisk graviditet når man tester veldig tidlig, men håpet er definitivt ikke ute før tr smeller inn dørene. Test igjen i morgen eller tirsdag. Lykke til - krysser fingrene for deg! [emoji173]️