EkstraKjærlighetÅGi
Flørter med forumet
Da kom tr her, og jeg flytter over i uke 8 (mens jeg følger spent med her) Lykke til videre, både med testinger, spirer og videre pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det når man har mistet, men ja, det er veldig lett å gi opp håp allerede innen 10 DPO Ved IKM er det ganske sikkert at resultatet er korrekt, så da slipper man å tenke noe mer over detJeg har til nå testet i tidlig dpo-land siden vi mistet i MA i august, men blir jo så himla skuffa av blenda tester. Så da er det jo fint å teste sent å vite 100 % sikkert. Men testetrangen har virkelig meldt seg
Blir så spennende i morgen for din del, krysser fingrene for deg, både på visninger og testing Og lykke til med besøk av svigermor
Gi beskjed når du ønsker å bli flyttet til TRJepp
Gi beskjed om du ønsker å bli satt på TR!BBT er på vei ned og har begynt med litt spotting, så forventer at TR kommer de neste dagene
Det er absolutt strek!! Si gjerne i fra om du ønsker å bli satt på gravid-listenMåtte sjekka at det fortsatt var strek! Kommer til å bli noen lange uker fremover! Håper bare dette går veien! Fikk tatt blodprøve og skal ta ny på fredag.
Vis vedlegget 453124
Vil vente til ikm! Bare i tilfelleDet er absolutt strek!! Si gjerne i fra om du ønsker å bli satt på gravid-listen
Du kan egentlig flytte meg over jeg er egentlig litt lei av prøving, så lurer på om vi legger det på hylla igjen. Jeg klarer ikke å ha tro på at det skal gå etter å ha prøve siden juni 2023 (med en god pause inni der) uten en for meg ordentlig positiv test (kun skygger tidligere)Gi beskjed når du ønsker å bli flyttet til TR
Så lei meg for at det ikke gikk denne gangen. Masse, masse lykke til neste PP!
Krysser alt jeg har for positiv test!Dagen har gått overraskende fort, er bare akkurat denne tiden her før leggetid og mannen kommer hjem som drøyer litt Men bortsett fra det, kan jeg ikke tro at det allerede er tid for testing i morgen Kunne egentlig holdt meg lenger, men tar det i morgen før visninger