❤️ IKM Uke 4 ❤️

Jeg har til nå testet i tidlig dpo-land siden vi mistet i MA i august, men blir jo så himla skuffa av blenda tester. Så da er det jo fint å teste sent å vite 100 % sikkert. Men testetrangen har virkelig meldt seg :hilarious:

Blir så spennende i morgen for din del, krysser fingrene for deg, både på visninger og testing :Heartpink Og lykke til med besøk av svigermor :D
Skjønner det når man har mistet, men ja, det er veldig lett å gi opp håp allerede innen 10 DPO :sorry: Ved IKM er det ganske sikkert at resultatet er korrekt, så da slipper man å tenke noe mer over det :shy:

Takk! Vi har aldri engang vært på visning (for å kjøpe) før, men er ganske sikker på at vi vil by på den første :happy: Vi må få kjøpt bolig før vi får et barn til, så da er det jo greit å vite om det "haster" :p Gleder meg til svigermor kommer, det gjør vår lille også :joyful: Men også greit å være forberedt på om vi må skjule noe for henne :angelic:

Og lykke til til deg på torsdag! :D

Måtte sjekka at det fortsatt var strek! Kommer til å bli noen lange uker fremover! Håper bare dette går veien! Fikk tatt blodprøve og skal ta ny på fredag.

IMG_0042.jpeg

Gi beskjed når du ønsker å bli flyttet til TR :Heartred
Så lei meg for at det ikke gikk denne gangen. Masse, masse lykke til neste PP!
Du kan egentlig flytte meg over :) jeg er egentlig litt lei av prøving, så lurer på om vi legger det på hylla igjen. Jeg klarer ikke å ha tro på at det skal gå etter å ha prøve siden juni 2023 (med en god pause inni der) uten en for meg ordentlig positiv test (kun skygger tidligere) :)
Men det går faktisk fint, jeg var innforstått med at det var stor sjanse for at vi ikke skulle få det til, og tenkte at jeg ville gi det en sjanse for å ikke angre i ettertid. Men nå skal tiden nytes med de to vi er så heldige å ha fått, og kose oss på tur i februar :Heartred fordelen er at det er ganske enkelt å reise med dem nå, vi planlegger kjøretur til Paris til sommeren :happy:

Dagen har gått overraskende fort, er bare akkurat denne tiden her før leggetid og mannen kommer hjem som drøyer litt :banghead: Men bortsett fra det, kan jeg ikke tro at det allerede er tid for testing i morgen :woot: Kunne egentlig holdt meg lenger, men tar det i morgen før visninger :hilarious:

Back
Topp