Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer lik mine strek 9dpo de andre gangene jeg har vært gravid.Kjente samme stikk i uterus 5 dpo som ved forrige graviditet og har hatt en del strekk i lysken de siste 2 dagene, så måtte bare ta en test. Det er vanlig make sure og jeg er 9 dpo i dag. Bildet er tatt etter 1 min Vis vedlegget 452504
Kjente samme stikk i uterus 5 dpo som ved forrige graviditet og har hatt en del strekk i lysken de siste 2 dagene, så måtte bare ta en test. Det er vanlig make sure og jeg er 9 dpo i dag. Bildet er tatt etter 1 min Vis vedlegget 452504
Jeg kan settes på gravid! 8 DPO i dag og hadde ikke tidligtester i hus, så tok en av de vanlige. Hadde ikke tenkt å teste før neste helg, da jeg ikke fikk positiv før 14 DPO med forrigemann, men har hatt så mye symptomer! Fikk tydelig strek etter bare 1,5 minutt på begge testene (forskjellige merker).
Vis vedlegget 452495
Vis vedlegget 452496
Sender en stor klem og håper for deg at det går riktig veiJeg er på den største tålmodighetsprøven på lenge. 11dpo/cd33 og har så lyst til å teste. Klarer ikke å bestemme meg om jeg kjenner noe symptomer eller ikke, så da er det vel ikke noe. De siste dagenes «overbevisning» om at jeg har blitt gravid blir sakte, men sikkert visket bort. Kjenner pessimisten i meg vokser. Går det ikke nå, så blir det to måneders prøvepause etter anbefaling fra min gyn og en lege på fertilitetsklinikken på st Olavs. Har veldig lite lyst til det.
Er vi heldige og får det til å klaffe på første forsøk etter pausen så blir det desember/januar termin. Nå er vi på det stedet der vi ikke kan tenke på når på året vi får baby, men må si at jeg blir litt skuffet hvis det blir en til vinter baby.
Tusen takkSender en stor klem og håper for deg at det går riktig vei
Er det pga kroppen eller hodet de anbefaler en pause ?
Kjenner også at det lille håpet om graviditet denne syklusen er borte, håper for en gangs skyld at jeg har feil
Jeg tok kanskje litt hardt i ved å kalle det symptomer, men jeg ble akutt supertrøtt 4 DPO, lyserødt på papiret 5 og 6 DPO, merket en ørliten ballongfølelse nederst i magen når min to åring satt skrevs over meg og hoppet i går 7 DPO, og så positiv test i dag 8 DPO. Jeg har veldig usensitive bryster, merker aldri noen ømhet i dem, hverken i syklus, forrige graviditet, ved melkespreng eller foreløpig denne graviditeten, så det symptomet kan jeg ikke gå etter. Går tur hver dag og merker litt strekk i livmora nå i dag, men hadde mye mer av det i starten av forrige svangerskap, for da var magen flatere og hadde ikke gått gjennom en graviditet før. Tror det er mindre som tøyes denne gangen Men den ene kvelden med akutt tretthet før festeblødning er identisk til forrige graviditet, bare én dag senere. Når jeg fikk den blødningen «visste» jeg at jeg kom til å få en positiv test. Og så bare føler jeg meg gravid, uten at jeg kan forklare detGratulerer så masse
Hvilke symptomer hadde dere ??
Klør i fingrene etter å teste selv om jeg jo vet at det skal et mirakel til for at det har gått denne måneden
Aldri merket noe som helst på brysteneHerlighet så fantastisk at så mange har fått positive tester allerede
Selv er jeg 4 DPO i dag, og det klør i både fingre og tær til å teste. Men jeg skal klare å holde meg denne gangen, og ikke blow my sanity med å teste for tidlig!
Men.. i går og i dag har jeg kjent at brystvortene har vært mer sensitive/småvonde enn vanlig, er det noe dere andre har merket rundt 3-4 DPO før?
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid! 8 DPO i dag og hadde ikke tidligtester i hus, så tok en av de vanlige. Hadde ikke tenkt å teste før neste helg, da jeg ikke fikk positiv før 14 DPO med forrigemann, men har hatt så mye symptomer! Fikk tydelig strek etter bare 1,5 minutt på begge testene (forskjellige merker).
Vis vedlegget 452495
Vis vedlegget 452496
Hurra og gratulerer!Kjente samme stikk i uterus 5 dpo som ved forrige graviditet og har hatt en del strekk i lysken de siste 2 dagene, så måtte bare ta en test. Det er vanlig make sure og jeg er 9 dpo i dag. Bildet er tatt etter 1 min Vis vedlegget 452504
Tusen takkGratulerer lik mine strek 9dpo de andre gangene jeg har vært gravid.
Gratulerer så myeSorry testespam 11DPO, fant en gammel digital i skuffen det tydeligvis var litt futt igjen i
Vis vedlegget 452530
Tusen takk Jeg har sterkere luktesans. Jeg syns salathodet i går luktet sååå jord at mannen min måtte skylle det flere ganger før jeg kunne ha noe av det Ellers mye strekk i lysken og oppblåst. Er faktisk litt trøtt og småuggen også. Men det er jo så tidlig så det kan være tilfeldigGratulerer så masse
Hvilke symptomer hadde dere ??
Klør i fingrene etter å teste selv om jeg jo vet at det skal et mirakel til for at det har gått denne måneden
TakkGratulerer så mye
Tusen takk og gratulerer masse til deg ogsåHurra og gratulerer!