Gratulerer så mye!Jeg kan flyttes til gravid må bare tørre å stole på at jeg per nå er det og at denne gangen går det bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Jeg kan flyttes til gravid må bare tørre å stole på at jeg per nå er det og at denne gangen går det bra
TakkGratulerer så mye!
Ser noe her altså!Testetøsa her, 9DPO. Er tatt innen tidsfristen, men ser fortsatt (skygge?)streken bare på kamera
Vis vedlegget 452384
Redigert ekstra kontrast:
Vis vedlegget 452385
Ååå, gjør du Til og med mannen skimter noe på bildene. Men fortsatt ikke noe å se IRL da. Jeg tester nok flere ganger i morgen og Akkurat fått påfyll av tester, og har ikke planer om å spareSer noe her altså!
Jeg er også 9 dpo i dag og i dag meldte teste trangen seg, og jeg begynte faktisk å lete litt i en skuff, men fant heldigvis ikke testene
Når tester du igjen?
Spent på å se de neste testene dine!Ååå, gjør du Til og med mannen skimter noe på bildene. Men fortsatt ikke noe å se IRL da. Jeg tester nok flere ganger i morgen og Akkurat fått påfyll av tester, og har ikke planer om å spare
Skal du lete mer etter testene i morgen, eller holder du deg?
Jeg ser noe der jeg også!Testetøsa her, 9DPO. Er tatt innen tidsfristen, men ser fortsatt (skygge?)streken bare på kamera
Vis vedlegget 452384
Redigert ekstra kontrast:
Vis vedlegget 452385