❤️ IKM uke 3 ❤️

9,10,11 og 12 dpo :love7
1000025791.jpg

10,11 og 12 dpo :love7
1000025790.jpg

Kan settes på gravid, så får jeg håpe blødningene jeg har er uskyldige xsmile3

Testetøsa her, 9DPO. Er tatt innen tidsfristen, men ser fortsatt (skygge?)streken bare på kamera :hilarious:
IMG_9404.jpeg

Redigert ekstra kontrast:
IMG_9401.jpeg

Ser noe her altså!
Jeg er også 9 dpo i dag og i dag meldte teste trangen seg, og jeg begynte faktisk å lete litt i en skuff, men fant heldigvis ikke testene :hilarious:
Når tester du igjen?
Ååå, gjør du :happy: Til og med mannen skimter noe på bildene. Men fortsatt ikke noe å se IRL da. Jeg tester nok flere ganger i morgen og :angelic: Akkurat fått påfyll av tester, og har ikke planer om å spare :joyful:

Skal du lete mer etter testene i morgen, eller holder du deg? :woot:

Ååå, gjør du :happy: Til og med mannen skimter noe på bildene. Men fortsatt ikke noe å se IRL da. Jeg tester nok flere ganger i morgen og :angelic: Akkurat fått påfyll av tester, og har ikke planer om å spare :joyful:

Skal du lete mer etter testene i morgen, eller holder du deg? :woot:
Spent på å se de neste testene dine!

Nei, jeg kommer ikke til å lete. Er så spent, men er redd for skuffelsen over en negativ test og tåler ikke å stå i den alene etter tre MA. :sorry:Så tenker jeg at hvis jeg er gravid så vil jeg så gjerne ta en test med en strek jeg ikke trenger å myse etter denne gangen, og siden det er mannen som skal se først, så må den være tydelig :hilarious: og da er det best å vente til IKM (når han faktisk er hjemme igjen)

Back
Topp