❤️ IKM uke 3 ❤️

Legger du ut testen så vi kan se ? :angel4
Får håpe symptomene er gravidsymptomer :happy090

Tok bilde, men har en nosy 11 åring i hus, så jeg slettet det. Haha. Vil ikke at hun skal vite hvor langt vi er i prosessen. Men det var ikke mulig å se noe på bildet uansett da..

Takk! Krysser fingrene!

Oisann. Jeg greide å vente til 11dpo, har tidlig mensen (kan komme alt mellom 9dpo og 12dpo) nå når jeg ammer, og har jo merket litt rare ting og spotting, er del emosjoner, svindel, bittelitt kvalm og ulvehunger. I dag har vi bursdagsfest for begge barna som begge er født i januar (4 og 2 år) og jeg tenker mye på dette og var sikker på at det ikke ble noe. Ville derfor bare ta en tidlig test og få litt ro i dag. Tok en Make Sure Tidlig strimmel på morgenurin.

Og det var vel ikke så mye tvil det... Shitaronas!

Andre måned vi prøver nå, og jeg ammer fortsatt lillesøster ganske mye (ekstra mye de siste dagene!!). Samboeren fikk litt noia og gikk inn i krisemaksimering her på badet i skjul for barna, hehe, men han er glad også altså.

Herregud. Håper det går veien nå. 27. sept, perfekt etter to januarbarn! (Fødte to uker før termin sist da, så blir vel kanskje mer 15.sept, men langt unna fellesferie og godt innafor bhgplass)
Gratulerer så mye! :love017

Jeg testet også i dag. Den var selvsagt negativ.. Og det er jo ikke noe rart, da det fortsatt er 8 dager til IKM :angelic: :angelic:

Men jeg har så ømme pupper! Pleier ikke å ha det før mensen. Men usikker på om slike ting kan slå ut på «ekte» før eventuelt positiv test?..

Jeg testet også i dag. Den var selvsagt negativ.. Og det er jo ikke noe rart, da det fortsatt er 8 dager til IKM :angelic: :angelic:

Men jeg har så ømme pupper! Pleier ikke å ha det før mensen. Men usikker på om slike ting kan slå ut på «ekte» før eventuelt positiv test?..
Hvor mange dpo er du? :hilarious: Jeg har også gått på den smellen før og testet aaaalt for tidlig fordi kroppen oppførte seg veldig annerledes en normalt. Da var det brystknoppene som klikket og vokste og ble såre.

Hvor mange dpo er du? :hilarious: Jeg har også gått på den smellen før og testet aaaalt for tidlig fordi kroppen oppførte seg veldig annerledes en normalt. Da var det brystknoppene som klikket og vokste og ble såre.
Det er jo sååå kjedelig å vente :hilarious: Og spesielt når kroppen gir så mye tegn.. Jeg vet ikke helt sikkert, siden jeg ikke temper/tester EL men antakelig mellom 6 og 9 DPO et sted.

Tok bilde, men har en nosy 11 åring i hus, så jeg slettet det. Haha. Vil ikke at hun skal vite hvor langt vi er i prosessen. Men det var ikke mulig å se noe på bildet uansett da..

Takk! Krysser fingrene!
Aha nei da må man passe meget godt på :laughing002
El tester og sånn legger jeg rett inn her og sletter rett etterpå :laughing002
Har ei på 9 som helst vil vite akkurat når vi skal lage en baby, hun har lengtet etter søsken i årevis :Heartpink

Aha nei da må man passe meget godt på :laughing002
El tester og sånn legger jeg rett inn her og sletter rett etterpå :laughing002
Har ei på 9 som helst vil vite akkurat når vi skal lage en baby, hun har lengtet etter søsken i årevis :Heartpink

Åå haha, det er så søtt da! Men greit om de ikke er med gjennom hele prosessen liksom :laughing002
Blir fort kjedelig for de å skulle vente så lenge til babyen faktisk kommer.

11 åringen her har to små brødre på 9 og 2, og hun ønsker seg SÅ fælt en lillesøster! De to guttene er helt bananas, så hun håper på en liten versjon av henne tror jeg :laughing002
Heldigvis så er hun godt innforstått med at det kan bli en til gutt da, og sier hun er fornøyd uansett. Vi er bare så sjokkert av at hun vil ha enda et små søsken, til tross for alt styret som hun kaller det :laughing002

Krysser fingrene for at hun og dere får ønsket deres oppfylt :Heartpink

Back
Topp