Sitrus.
Gift med forumet
Takk! [emoji177] Er ganske innstillt på ny pp selv, men va hos legen idag å tok blodprøver så får se hva hun sier på torsdag.
Da får du i allefall et klart svar, krysser fingrene for et positivt et!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! [emoji177] Er ganske innstillt på ny pp selv, men va hos legen idag å tok blodprøver så får se hva hun sier på torsdag.
Ja, og på så mange, og i tillegg rosa! Har heldigvis bare en igjen av de elendige testene. Nye er bestilt!
Tr kom faktisk med et brak da jeg lå på sofaen etter å ha lagt 2åringen
Så da kan jeg settes på tr! Pp2 neste, og et håp om en nydelig marsspire![]()
Ønsker deg masse lykke til i neste pp! 
Uff det er en dritt følelseMen ikke gi opp håpet helt enda!
Kan være for tidlig enda[emoji119]
Fremdeles tidlig da [emoji8] jeg tester ikke positivt med sønnen min før jeg var godt over ikm [emoji4]
Ønsker deg masse lykke til i neste pp!
![]()
Lykke til du også! 
Har ikke fått med meg før nå at du er gravid!! Gratulerer [emoji173][emoji173] jeg går på crinone og blodfortynnende selv. Den crinonen et skikkelig søl [emoji23][emoji23]Da er jeg hjemme fra min fantastiske lege![]()
Jeg ble satt på Crinone (progesteron gel) og blodfortynnendeDette skal jeg bruke i første omgang til uke 12. Jordmoren jeg hadde sist var sykemeldt så jeg må kontakte en ny
Jaja, er sikkert mange som er like flink og hyggelig som henne. Håper jeg
![]()
Har ikke fått med meg før nå at du er gravid!! Gratulerer [emoji173][emoji173] jeg går på crinone og blodfortynnende selv. Den crinonen et skikkelig søl [emoji23][emoji23]
Det tenker jeg også [emoji173] Nå er det terminspire på oss beggeTusen takk[emoji1] Ja legen sa at det var no ordentlig gris. Men jeg er villig til å prøve alt jeg kan for at lille spiren har det trygt og godt helt til termin[emoji1]
Det tenker jeg også [emoji173] Nå er det terminspire på oss begge
Sett meg på trFinner ikke ut hvordan jeg redigerer innleggene, noen som kan hjelpe meg?[emoji4]
Sett meg på tr![]()
Setter du meg på gravid?Ingen tvil om strek, trenger ikke å zoome engang[emoji4]
Setter du meg på gravid?![]()