❤️ IKM uke 21 ❤️

IMG_5430.JPG

Ikke noe gøy start på dagen.. 12 DPO..

Ja, og på så mange, og i tillegg rosa! Har heldigvis bare en igjen av de elendige testene. Nye er bestilt!
Tr kom faktisk med et brak da jeg lå på sofaen etter å ha lagt 2åringen :hilarious:

Så da kan jeg settes på tr! Pp2 neste, og et håp om en nydelig marsspire :Heartred
:Heartpink Ønsker deg masse lykke til i neste pp! :Heartpink

Da er jeg hjemme fra min fantastiske lege:)
Jeg ble satt på Crinone (progesteron gel) og blodfortynnende:) Dette skal jeg bruke i første omgang til uke 12. Jordmoren jeg hadde sist var sykemeldt så jeg må kontakte en ny:( Jaja, er sikkert mange som er like flink og hyggelig som henne. Håper jeg:)

Da er jeg hjemme fra min fantastiske lege:)
Jeg ble satt på Crinone (progesteron gel) og blodfortynnende:) Dette skal jeg bruke i første omgang til uke 12. Jordmoren jeg hadde sist var sykemeldt så jeg må kontakte en ny:( Jaja, er sikkert mange som er like flink og hyggelig som henne. Håper jeg:)
Har ikke fått med meg før nå at du er gravid!! Gratulerer [emoji173][emoji173] jeg går på crinone og blodfortynnende selv. Den crinonen et skikkelig søl [emoji23][emoji23]

Har ikke fått med meg før nå at du er gravid!! Gratulerer [emoji173][emoji173] jeg går på crinone og blodfortynnende selv. Den crinonen et skikkelig søl [emoji23][emoji23]

Tusen takk[emoji1] Ja legen sa at det var no ordentlig gris. Men jeg er villig til å prøve alt jeg kan for at lille spiren har det trygt og godt helt til termin[emoji1]

Det tenker jeg også [emoji173] Nå er det terminspire på oss begge

Hvor langt har du kommet nå?[emoji1]
Skal du også gå på gel’en og blodfortynnende til rundt uke 12?:) Har du fått noen bivirkninger av det? Ble mye spørsmål nå[emoji28]

cd 34 og mensen kom nå. Da blir det pp7 på oss. EL var i hvert fall kartlagt perfekt.

Back
Topp