Prøvemilla
Glad i forumet
Jaaa, superspent på dine vegne!![]()
Takk [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, superspent på dine vegne!![]()
Usj..! Utrolig irriterende med skygger..!Var en skygge der, men ikke mer enn det - tror jeg!
Venter på tr nå, ganske innstilt på det. Eller så får jeg teste på nytt om noen dager![]()
Hvis det er det da. Sikkert greit å puste ut og vente et par dager med å teste igjen da. Som man sier så er ikke håpet ute før tr er på plass..!13 dpo og negativ test. Da går jeg sakte over til IKM uke 25. Håper ingen av dere som er uvitende havner der![]()
Ser ut som om jeg kommer også over! [emoji30] Har testet positivt siden 9dpo, positiv digitaltest senest på søndag! I gårkveld begynte jeg å spotte.. Litt mer i natt og idag.. Ser ikke ut som det gikk veien denne gangen heller [emoji22]
Jeg har testet bare en gang på utvannet urin, 9dpo. Negativt, så har ikke så store forhåpninger men tror ikke jeg tester igjen før torsdag/fredag. Er 11dpo i dag. Vi er på ferie så jeg orker ikke å bli lei meg over negativ test før jeg kommer hjem tror jeg. Men er samtidig spent og håpefull som alltid, og kjenner hele tiden etter eventuelle tegn til graviditet![]()
Kjenner meg såå mye igjen [emoji849]
Er 11 DPO idag jeg også, skal teste imorgen tidlig.. vet ikke helt om jeg skal ta strimmel eller digital [emoji85]
Vi et nok laget sånn; leter etter alle slags symptomer.. [emoji85]
men noe må man tenke på for å få tida til å gå.
Ja, vi er nok det.. overrasket over at jeg fortsatt leter, googler og styrer på etter to år med prøving! Skulle tro jeg visste hvordan det funker nå liksommen noe må man tenke på for å få tida til å gå.
Så spennende med test i morgen da! Har med både digital og strimler på ferie ja gitt. Men venter nok litt til, også blir det strimmel først, digital spares til det en gang slår ut på strimmel!
Masse lykke til i morgen, følger spent med på resultatet!![]()
Ser ut som om jeg kommer også over! [emoji30] Har testet positivt siden 9dpo, positiv digitaltest senest på søndag! I gårkveld begynte jeg å spotte.. Litt mer i natt og idag.. Ser ikke ut som det gikk veien denne gangen heller [emoji22]
Haha jeg kjenner igjen den Google-søkingen[emoji23] Lurer på hvor mange ganger jeg har lest de samme artiklene jeg... Kan de vel utenatt snart tenker jeg[emoji23]

Usj..! Utrolig irriterende med skygger..!Hvis det er det da. Sikkert greit å puste ut og vente et par dager med å teste igjen da. Som man sier så er ikke håpet ute før tr er på plass..!
![]()

IMORGEN ryker min første test på 12 DPO! Er spent men forventer negativ.. er så vant til negative tester etter over 2 år nå at jeg orker ikke tro...
Selv om sjangsen er litt større siden denne runder var inseminering da [emoji7]
Ja, vi er nok det.. overrasket over at jeg fortsatt leter, googler og styrer på etter to år med prøving! Skulle tro jeg visste hvordan det funker nå liksommen noe må man tenke på for å få tida til å gå.
Så spennende med test i morgen da! Har med både digital og strimler på ferie ja gitt. Men venter nok litt til, også blir det strimmel først, digital spares til det en gang slår ut på strimmel!
Masse lykke til i morgen, følger spent med på resultatet!![]()
Det er mange som blør/spotter rundt da tr skulle ha kommet. Er ikke nødvendigvis negativt[emoji173]️ Krysser alt jeg kan for deg[emoji4]
Så spennende, håper det har klamret seg fast en spire der til dere[emoji271][emoji846]
Haha jeg kjenner igjen den Google-søkingen[emoji23] Lurer på hvor mange ganger jeg har lest de samme artiklene jeg... Kan de vel utenatt snart tenker jeg[emoji23]
Trenger absolutt ikke å bety noe at du spotter! Tror jeg ville tatt en ny test da og sjekket at det fortsatt er strek. Krysser fingrene for deg!