❤️ IKM uke 21 ❤️

Var en skygge der, men ikke mer enn det - tror jeg!
Venter på tr nå, ganske innstilt på det. Eller så får jeg teste på nytt om noen dager :hungover:
Usj..! Utrolig irriterende med skygger..! :shifty: Hvis det er det da. Sikkert greit å puste ut og vente et par dager med å teste igjen da. Som man sier så er ikke håpet ute før tr er på plass..!:rolleyes:

11dpo og blenda. Kjenner at menssmertene har begynt, så antar at den kommer som den skal på fredag. Men mister ikke håpet før mensen faktisk kommer :)

13 dpo og negativ test. Da går jeg sakte over til IKM uke 25. Håper ingen av dere som er uvitende havner der :)

Ser ut som om jeg kommer også over! [emoji30] Har testet positivt siden 9dpo, positiv digitaltest senest på søndag! I gårkveld begynte jeg å spotte.. Litt mer i natt og idag.. Ser ikke ut som det gikk veien denne gangen heller [emoji22]

Ser ut som om jeg kommer også over! [emoji30] Har testet positivt siden 9dpo, positiv digitaltest senest på søndag! I gårkveld begynte jeg å spotte.. Litt mer i natt og idag.. Ser ikke ut som det gikk veien denne gangen heller [emoji22]

Det er mange som blør/spotter rundt da tr skulle ha kommet. Er ikke nødvendigvis negativt[emoji173]️ Krysser alt jeg kan for deg[emoji4]

Jeg har testet bare en gang på utvannet urin, 9dpo. Negativt, så har ikke så store forhåpninger men tror ikke jeg tester igjen før torsdag/fredag. Er 11dpo i dag. Vi er på ferie så jeg orker ikke å bli lei meg over negativ test før jeg kommer hjem tror jeg. Men er samtidig spent og håpefull som alltid, og kjenner hele tiden etter eventuelle tegn til graviditet:shy:

Kjenner meg såå mye igjen [emoji849]
Er 11 DPO idag jeg også, skal teste imorgen tidlig.. vet ikke helt om jeg skal ta strimmel eller digital [emoji85]

Vi et nok laget sånn; leter etter alle slags symptomer.. [emoji85]

Kjenner meg såå mye igjen [emoji849]
Er 11 DPO idag jeg også, skal teste imorgen tidlig.. vet ikke helt om jeg skal ta strimmel eller digital [emoji85]

Vi et nok laget sånn; leter etter alle slags symptomer.. [emoji85]

Ja, vi er nok det.. overrasket over at jeg fortsatt leter, googler og styrer på etter to år med prøving! Skulle tro jeg visste hvordan det funker nå liksom :hilarious: men noe må man tenke på for å få tida til å gå.

Så spennende med test i morgen da! Har med både digital og strimler på ferie ja gitt. Men venter nok litt til, også blir det strimmel først, digital spares til det en gang slår ut på strimmel!
Masse lykke til i morgen, følger spent med på resultatet! :happy:

Ja, vi er nok det.. overrasket over at jeg fortsatt leter, googler og styrer på etter to år med prøving! Skulle tro jeg visste hvordan det funker nå liksom :hilarious: men noe må man tenke på for å få tida til å gå.

Så spennende med test i morgen da! Har med både digital og strimler på ferie ja gitt. Men venter nok litt til, også blir det strimmel først, digital spares til det en gang slår ut på strimmel!

Haha jeg kjenner igjen den Google-søkingen[emoji23] Lurer på hvor mange ganger jeg har lest de samme artiklene jeg... Kan de vel utenatt snart tenker jeg[emoji23]

Trenger absolutt ikke å bety noe at du spotter! Tror jeg ville tatt en ny test da og sjekket at det fortsatt er strek. Krysser fingrene for deg!

Usj..! Utrolig irriterende med skygger..! :shifty: Hvis det er det da. Sikkert greit å puste ut og vente et par dager med å teste igjen da. Som man sier så er ikke håpet ute før tr er på plass..!:rolleyes:

Ja, og på så mange, og i tillegg rosa! Har heldigvis bare en igjen av de elendige testene. Nye er bestilt!
Tr kom faktisk med et brak da jeg lå på sofaen etter å ha lagt 2åringen :hilarious:

Så da kan jeg settes på tr! Pp2 neste, og et håp om en nydelig marsspire :Heartred

Ohno! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast :Heartred

Tror nok jeg også kan settes på TR. 12 Dpo og ultra blenda tidligtest i dag. Så nå syns jeg egentlig TR kan komme med en gang så vi kan begynne på nytt :sorry:

IMORGEN ryker min første test på 12 DPO! Er spent men forventer negativ.. er så vant til negative tester etter over 2 år nå at jeg orker ikke tro...
Selv om sjangsen er litt større siden denne runder var inseminering da [emoji7]

Så spennende, håper det har klamret seg fast en spire der til dere[emoji271][emoji846]

Jaa, samme her asså! [emoji23] Lest det samme utrolig mange ganger nå[emoji23]

Venter spent på dine tester[emoji847]

Oppdaterer imorgen jeg [emoji85] spent!

Det er mange som blør/spotter rundt da tr skulle ha kommet. Er ikke nødvendigvis negativt[emoji173]️ Krysser alt jeg kan for deg[emoji4]

Jeg skulle/skal ha tr i dag, så vi får se.. Var hos legen å tok blodprøver på hcg pluss masse annet i tilfelle det ikke gikk veien, for å se hva som kan være mulig årsak. Er innstillt på en ny pp men om spiren fortsatt sitter hadde jeg blitt overlykkelig og overrasket!

Trenger absolutt ikke å bety noe at du spotter! Tror jeg ville tatt en ny test da og sjekket at det fortsatt er strek. Krysser fingrene for deg!

Takk! [emoji177] Er ganske innstillt på ny pp selv, men va hos legen idag å tok blodprøver så får se hva hun sier på torsdag.

Back
Topp