Jeg ser økning! Var ikke det fra den dårlige batchen også?Ja, her er da tre tester fra samme batch. Tatt i går kl.12, på kvelden og nå idag. Blir ikke helt klok på om jeg ser økning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser økning! Var ikke det fra den dårlige batchen også?Ja, her er da tre tester fra samme batch. Tatt i går kl.12, på kvelden og nå idag. Blir ikke helt klok på om jeg ser økning.
Jeg ser også økning! Spesielt om man ser på test 1 og 3, der er det god økningJa, her er da tre tester fra samme batch. Tatt i går kl.12, på kvelden og nå idag. Blir ikke helt klok på om jeg ser økning.
Utrolig kjedelig er i samme båt selv, er bare å vente på blødning. Håper det går neste runde for oss. Trøster meg med at jeg iallfall blir lett gravidTror nok dessverre det ikke går veien her. Syns testene er for svake og blir liksom ikke sterkere. Mensen har enda ikke kommet, men føler ikke det gikk denne runden
Ja det er utrolig kjedelig krysser fingrene for oss begge to Håper bare det klaffer før termindatoen for den som endte i MA kommerUtrolig kjedelig er i samme båt selv, er bare å vente på blødning. Håper det går neste runde for oss. Trøster meg med at jeg iallfall blir lett gravid
Det var frå den 32-batchen. Får lyst til å kjøpe ny type i morgen. Er jo bare forvirrende detteJeg ser økning! Var ikke det fra den dårlige batchen også?
Dette er litt for spennende altsåJeg ser også økning! Spesielt om man ser på test 1 og 3, der er det god økning