❤️ IKM Uke 2 ❤️

Sniker..

Så fine streker du har og så fin økning fra dag til dag ❤️
Håper du ikke har noe i mot at jeg spør, men hvor mye bruker du på tester? Du tester jo flere ganger til dagen:angelic: har du en slutt-dag for når du gir deg med tester/et visst antall tester til dagen?

Jeg prøver noe nytt denne PP-en, og det er at jeg ikke tester før om kvelden på IKM dagen. De tre forrige gangene jeg har vært gravid (mistet i MA), så testet jeg morgen og kveld fra 9dpo til sikkert 20/22dpo. Jeg ble sprøøø av det, og det var bare strimler fra make sure.

Takk, jeg har mistet en del ganger før, og tester derfor en del, også er jeg en testetøs deluxe :laughing002 :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed005. Ønsker å være forberedt, i tilfelle testene ikke stiger, for da vet jeg hvilken vei det går!
Kjøpte en masse tester under black friday week:hilarious:Hamstret masse eggløsningstester også, som jeg lå kanskje ikke har bruk for lenger:angelic:Tester helt til 5+0 eller jeg får 3+ på den digitale. Jeg skal ta hcg-måling hos min private gynekolog også, så jeg får jo svaret❤️

Kan settes på TR, negativ test på IKM. Og egginnsett i slutten av måneden må sannsynligvis også utsettes på grunn av overmedisinering av stoffskiftemedisiner som gir høyt stoffskifte. Er så fortvilet nå. Når skal noe som helst gå vår vei i denne prøvingen? Jeg er så lei av å stange hodet i veggen, samtidig som alle rundt meg blir gravide av å bare se på hverandre. Skjønner det ikke.
Jeg føler med deg❤️ Er litt i samme «båt» som deg helt jævlig. Du er ikke alene om og føle det slik. Varme tanker til deg ❤️

Back
Topp