❤️ IKM Uke 2 ❤️

Han ble veldig, veldig glad :Heartred Vet ikke helt om det har gått helt opp for han enda. Først når jeg sa det høyt til han innså jeg plutselig at jeg faktisk er gravid - og da kom tårene mine for fullt. Han er like rolig og trygg som alltid - nesten for fattet :laughing002

For en deilig gledes-reaksjon :love017 :Heartred :talk017 Herlig❤️

Tror du kan sette meg på gravid:Heartred Tror strekene er sterke nok til å ikke være kjemisk. Har det med å være veldig urolig og å overtenke mye 1 trimester pga tidligere spontanabort… syns det er en litt krevende tid. Skal prøve å teste litt mindre fremover, for å se om det kan gjøre meg roligere. Prøve å «glemme litt» at jeg er gravid frem til symptomene evt melder seg for fullt.:sour:

1000025791.jpg

9,10,11 og 12 dpo :love7
1000025790.jpg

10,11 og 12 dpo :love7

Kan settes på gravid, så får jeg håpe blødningene jeg har er uskyldige xsmile3

14dpo/IKM:
Detta går ikke veien, dessverre:confused:Fryktelig trist, men sånn er det. Har begynt med lys blødning/spotting. Så satser jeg på det tar seg opp, så jeg slipper å gå å vente på ordentlig blødning. Har skikkelig mensenmurringer og smerter i korsryggen, har hatt det siden positive tester. Så har vært veldig obs og kjent at dette går ikke veien, også grunnet så innmari dårlig stigning på testene til å være meg. Takk for alle gratulasjoner og godord:Heartred:smiley-angelic003
20250110_063301.jpg

20250111_090523.jpg

Jeg har tatt tester i går kveld, idag tidlig og i dag kl.12. Tok makesure og normal på hver urin. Men make sure sine ser nesten svakere ut enn i går, mens normal sine ser ut til å bli sterkere. Mildt sagt forvirrende siste make sure er fra et annet batch. Noen som har opplevd lignende?

Vedlegg

• IMG_20250111_121702527.jpg
    IMG_20250111_121702527.jpg
    1,5 MB · Visninger: 35
  • IMG_20250111_121508117.jpg
    IMG_20250111_121508117.jpg
    1,5 MB · Visninger: 35
Jeg har tatt tester i går kveld, idag tidlig og i dag kl.12. Tok makesure og normal på hver urin. Men make sure sine ser nesten svakere ut enn i går, mens normal sine ser ut til å bli sterkere. Mildt sagt forvirrende siste make sure er fra et annet batch. Noen som har opplevd lignende?
Makesure har hatt noen dårlige batcher. Min som sluttet på 61 hadde mye fargestoff, men den som sluttet på 32 (eller 35? Husker ikke helt, men begynte på 3) var utrolig svak. Så om siste fra makesure er en av de med dårlig fargestoff, så ville jeg ignorert den :) økningen på normal sine ser veldig bra ut, og de er ikke super-sensitive!

Makesure har hatt noen dårlige batcher. Min som sluttet på 61 hadde mye fargestoff, men den som sluttet på 32 (eller 35? Husker ikke helt, men begynte på 3) var utrolig svak. Så om siste fra makesure er en av de med dårlig fargestoff, så ville jeg ignorert den :) økningen på normal sine ser veldig bra ut, og de er ikke super-sensitive!
Ja, den siste make sure testen er fra 32-batchet . De andre 3 er fra noe med 60☺️ jeg får sjekke igjen i kveld etter jobb☺️

Jeg lurer på om ikke jeg kan ha blingset på når IKM er, så mulig det er i uke 3 faktisk. Men skal gi beskjed om jeg får positiv test eller TR kommer ila morgendagen.

Back
Topp