Skjønner deg godt, for det er virkelig tøft å stå iHar hatt flere skygger og slike strekker de to siste syklusene. Hvis det ikke har klaffer denne syklusen blir det ikke noe gøy å bli gravid lenger.
kjenner det godt nå i PP10Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt, for det er virkelig tøft å stå iHar hatt flere skygger og slike strekker de to siste syklusene. Hvis det ikke har klaffer denne syklusen blir det ikke noe gøy å bli gravid lenger.
kjenner det godt nå i PP10Spennende!Da har jeg tatt første testen. Ser en antydning til strekk men er sikkert er bare en skygge .
Vis vedlegget 458780Vis vedlegget 458781

Når skal du teste?Spennende!![]()
Vet ikke heeeltNår skal du teste?
Kommer hjem fra hytta i morgen, 9dpo, så kaaaaan hende det frister da - men har ingen tidligtester. Så mulig jeg bare prøver å vente til onsdag, 12dpo. Hvor tidlig pleier vanlig test å slå ut? Følte psyken tålte testing så dårlig fra tidlig av
Fortsatt innstilt på tidligst torsdag?skjønner det, må bare teste når du føler det er riktig for degVet ikke heeeltKommer hjem fra hytta i morgen, 9dpo, så kaaaaan hende det frister da - men har ingen tidligtester. Så mulig jeg bare prøver å vente til onsdag, 12dpo. Hvor tidlig pleier vanlig test å slå ut? Følte psyken tålte testing så dårlig fra tidlig av
Fortsatt innstilt på tidligst torsdag?
rykker nok på en på torsdag.. Her er det mangel på Vilje styrke 
Jeg som var så fornøyd med at jeg ikke begynte å teste det jeg ville trodd var 7 dpo
Jeg kan i teorien være kortere på vei enn jeg tror…. Så kan jo egentlig ikke forvente annet, haha! Ouff. Dpo-land ass. Har en dårlig magefølelse!Ja, vet bare ikke når det er riktigskjønner det, må bare teste når du føler det er riktig for degrykker nok på en på torsdag.. Her er det mangel på Vilje styrke
![]()
har så lite trua vettu.. har ikke noe spesielt symptomer litt svie i det ene brystet som var det mest produktive, og veldig lange og detaljerte drømmer (ofte vanlig da progesteron stiger etter EL). Men det er litt gøy hvis man mistenker at det kan være noe da, hvis du har litt følelser 

Nei har ikke fått svar endaHaha, så søt du erTakk for det. Har du fått svar?

GratulererDette er for godt til å være sant? Hjeeeelp
Kunne se strekk med en gang
Vis vedlegget 458799Vis vedlegget 458800

Takk, men klarer ikke å senke skuldrene før noen dager til.Gratulerer![]()
![]()
Nei, det forstår jeg godt. Men pr. akkurat nå er du jo gravid, også håper vi det varer i 9 mndTakk, men klarer ikke å senke skuldrene før noen dager til.

Det blir så skummelt føler jeg. Har hatt en MA i uke 12 for 3 måneder siden.Nei, det forstår jeg godt. Men pr. akkurat nå er du jo gravid, også håper vi det varer i 9 mnd![]()
Så gøy! Det her må være babystrekDette er for godt til å være sant? Hjeeeelp
Kunne se strekk med en gang
Vis vedlegget 458799Vis vedlegget 458800

Jeg håper detSå gøy! Det her må være babystrek![]()

Veldig tidlig, men har du fått noen symptomer enda?Jeg håper det![]()

Hadde en del murringer tidlig på morgen, våknet opp av det. Luftplager og små kvalm.Veldig tidlig, men har du fått noen symptomer enda?![]()
Noen ganger er lite symptomer også et positivt tegn vet duJa, vet bare ikke når det er riktighar så lite trua vettu.. har ikke noe spesielt symptomer litt svie i det ene brystet som var det mest produktive, og veldig lange og detaljerte drømmer (ofte vanlig da progesteron stiger etter EL). Men det er litt gøy hvis man mistenker at det kan være noe da, hvis du har litt følelser
![]()
Håper du får en positiv overraskelse