❤️ IKM Uke 18 ❤️

Når skal du teste?
Vet ikke heeelt :depressed: Kommer hjem fra hytta i morgen, 9dpo, så kaaaaan hende det frister da - men har ingen tidligtester. Så mulig jeg bare prøver å vente til onsdag, 12dpo. Hvor tidlig pleier vanlig test å slå ut? Følte psyken tålte testing så dårlig fra tidlig av :facepalm: Fortsatt innstilt på tidligst torsdag?

Vet ikke heeelt :depressed: Kommer hjem fra hytta i morgen, 9dpo, så kaaaaan hende det frister da - men har ingen tidligtester. Så mulig jeg bare prøver å vente til onsdag, 12dpo. Hvor tidlig pleier vanlig test å slå ut? Følte psyken tålte testing så dårlig fra tidlig av :facepalm: Fortsatt innstilt på tidligst torsdag?
skjønner det, må bare teste når du føler det er riktig for deg :Heartred rykker nok på en på torsdag.. Her er det mangel på Vilje styrke :laughing002

Poster her også jeg..

Tror jeg er 10 dpo i dag og fikk negativ ultratidlig cb digital. Noen som har erfaring med den? Har som regel fått utslag på babyplan vanlig strimmel 9-10 dpo… Selv om det er tidlig er jeg skuffa..:happy090 Jeg som var så fornøyd med at jeg ikke begynte å teste det jeg ville trodd var 7 dpo :laughing001 Jeg kan i teorien være kortere på vei enn jeg tror…. Så kan jo egentlig ikke forvente annet, haha! Ouff. Dpo-land ass. Har en dårlig magefølelse!

skjønner det, må bare teste når du føler det er riktig for deg :Heartred rykker nok på en på torsdag.. Her er det mangel på Vilje styrke :laughing002
Ja, vet bare ikke når det er riktig :hilarious: har så lite trua vettu.. har ikke noe spesielt symptomer litt svie i det ene brystet som var det mest produktive, og veldig lange og detaljerte drømmer (ofte vanlig da progesteron stiger etter EL). Men det er litt gøy hvis man mistenker at det kan være noe da, hvis du har litt følelser :Heartpink:Heartpink

Mister så SJUKT motivasjonen..
IMG_3063.jpeg

CD13 og muligens 1DPO? Tempstigningen kom som bestilt hvertfall. Spent på de neste dagene. Kjennes litt surrealistisk med så tidlig eggløsning for min del. :happy:

Vedlegg

• IMG_9439.jpeg
    IMG_9439.jpeg
    325,5 KB · Visninger: 25
Ja, vet bare ikke når det er riktig :hilarious: har så lite trua vettu.. har ikke noe spesielt symptomer litt svie i det ene brystet som var det mest produktive, og veldig lange og detaljerte drømmer (ofte vanlig da progesteron stiger etter EL). Men det er litt gøy hvis man mistenker at det kan være noe da, hvis du har litt følelser :Heartpink:Heartpink
Noen ganger er lite symptomer også et positivt tegn vet du :Heartred Håper du får en positiv overraskelse

Back
Topp