❤️ IKM uke 17 ❤️

12 dpo. Blenda tester.. Ikke noe særlig mer blod på toalettet idag etter det lille blodet på papiret igår, kun et par 2-3 dråper. Vanligvis med mensen er det jo som å åpne slusa ved første dobesøk om morgenen men ikke idag..
 

Vedlegg

  • IMG_2528.jpeg
    IMG_2528.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 50
  • IMG_2523.jpeg
    IMG_2523.jpeg
    893,1 KB · Visninger: 49
12 dpo. Blenda tester.. Ikke noe særlig mer blod på toalettet idag etter det lille blodet på papiret igår, kun et par 2-3 dråper. Vanligvis med mensen er det jo som å åpne slusa ved første dobesøk om morgenen men ikke idag..
Update: Litt mer friskt blod på toalettbesøk nå.. Tror det er over og ut for denne runden. Ingen smerter som jeg vanligvis har ved mensen da..
 
Ettermiddagens test var også blank. Har IKM søndag. Så på toalettet nettopp at utfloden begynner å skifte litt farge, det er bare uuuurrrrlite, men jeg ser at den er litt grå nå nesten. Muligens starten på tr:dead:
IMG_2525.jpeg
 
Til dere med positive tester, når tenker dere å gå til legen/jordmor? Sist dro jeg til legen i slutten av uke 5 og fikk beskjed om at det var litt tidlig å komme da. Jeg synes dagene går fryktelig sakte her, og vil helst bare spole fram noen uker! Merker jeg er veldig nervøs for at det ikke skal gå bra nå i starten. Har fått sterkere og sterkere streker (på tidligtester), så det ser jo ut som det utvikler seg greit. Men jeg lurer på om det er noe vits i å teste mer nå, nå som steken var såpass sterk i går (nederest test på bilde) så er det vel ikke så mye forskjell framover, og jeg blir kanskje bare mer nervøs av det. Så nå et det vel bare å smøre seg med tålmodighet da kanskje.. :bored:
 

Vedlegg

  • 20240424_082828.jpg
    20240424_082828.jpg
    897,7 KB · Visninger: 57
Til dere med positive tester, når tenker dere å gå til legen/jordmor? Sist dro jeg til legen i slutten av uke 5 og fikk beskjed om at det var litt tidlig å komme da. Jeg synes dagene går fryktelig sakte her, og vil helst bare spole fram noen uker! Merker jeg er veldig nervøs for at det ikke skal gå bra nå i starten. Har fått sterkere og sterkere streker (på tidligtester), så det ser jo ut som det utvikler seg greit. Men jeg lurer på om det er noe vits i å teste mer nå, nå som steken var såpass sterk i går (nederest test på bilde) så er det vel ikke så mye forskjell framover, og jeg blir kanskje bare mer nervøs av det. Så nå et det vel bare å smøre seg med tålmodighet da kanskje.. :bored:
Altså, ikke meningen å ekskludere, til alle! Ikke bare til de med positiv test. Hvis noen har erfaring med når det er best å bestille den første legetimen!

Jeg er over 35 og får derfor også tidlig ultralyd i uke 12, så tenkte at hvis det blir for sent kan dere være vanskelig å få henvist til ultralyd i tide og? Men vil ikke komme for tidlig heller, da legen sist sa at det var for tidlig å ta blodprøver etc.
 
Til dere med positive tester, når tenker dere å gå til legen/jordmor? Sist dro jeg til legen i slutten av uke 5 og fikk beskjed om at det var litt tidlig å komme da. Jeg synes dagene går fryktelig sakte her, og vil helst bare spole fram noen uker! Merker jeg er veldig nervøs for at det ikke skal gå bra nå i starten. Har fått sterkere og sterkere streker (på tidligtester), så det ser jo ut som det utvikler seg greit. Men jeg lurer på om det er noe vits i å teste mer nå, nå som steken var såpass sterk i går (nederest test på bilde) så er det vel ikke så mye forskjell framover, og jeg blir kanskje bare mer nervøs av det. Så nå et det vel bare å smøre seg med tålmodighet da kanskje.. :bored:
Jeg har legetime 10. mai når jeg kommer hjem til Norge (av andre årsaker enn graviditet) og så får legen avgjøre om hun vil ta noen tester. Uansett tror jeg at jeg bestiller tidlig ultralyd for uke 7-8. Er selv redd for at noe skal skje men prøver å være optimistisk.
Tror jeg tar min siste test i morgen på IKM og sier meg ferdig med det. Eventuelt en clear blue digital når jeg er i Norge for å se 2-3 eller 3+.
Din test dpo17 er kjempenydelig og sikkert ikke noe vits å fortsette å teste :Heartred
 
Back
Topp