Noen som merker noen kroppslige endringer/symptomer enda da? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har hatt/har ekstrem tørste siden natt til 6DPO, og vond smak i munnen siden i går. Halsbrann i noen dager, svake mensmurringer hver dag siden 7DPO, i går ble jeg skikkelig støl over livmora. Tørsten var det som fikk meg mistenksom, for den var like ekstrem etter IKM forrige gang! Er 11DPO i dag forrestenNoen som merker noen kroppslige endringer/symptomer enda da?![]()

Tenk at kroppen nekta meg å ha prøvepause (fikk psykisk reaksjon før el-uka som gjorde at vi ombestemte oss i siste liten), også blir jeg gravid med en gang!! Tror det var meningen og at det går bra denne gangen 
Jeg er jo dessverre konstant engstelig. 4 aborter og en dødfødsel har satt sine spor i en allerede tullerusk hjerne. Prøver meg på en digital igjen i morgen eller fredag. Hører med at de digitale har vært en pekepinn for meg alle de gangene jeg har mistet. Men HCG og tidlig tidlig ultralyd på sykehuset er bestilt.Ja, jeg testet med strimler samtidig og de økte jevnt og fint, så jeg var egentlig ikke engstelig, bare irritert for at de digitale ikke ville samarbeidejeg er sikker på at du får positiv digital ganske snart!
![]()
Hatt meget vonde mensensmerter nesten helt siden eggløsning. Mye mindre PMS enn vanlig. Vært småkvalm siden lørdag (men det hender i tide og utide), blødning for to dager siden som var større enn vanlig spotting, og i går luktet det kokt kål inne i alle tunneler fra Geilo til Bergen...Noen som merker noen kroppslige endringer/symptomer enda da?![]()
Tja, denne "soppinfeksjonen". Vet ikke helt om det er det, men kløe og svie er det i hvert fall. Hadde helt lignende sist gang og da fungerte ikke noen soppkurer. Så det var definitivt noe jeg har tenkt over! Rart å tenke på at jeg irriterte meg så veldig over det i natt og så viser det seg jo å være positivt hahaNoen som merker noen kroppslige endringer/symptomer enda da?![]()
Jeg opplevde akkurat det samme denne gang!! Skikkelig irriterende, har blåst av sikkert 10-15 digitale i min søken etter 1-2, 2-3 og 3+. Har tatt mange digitale i mine sju svangerskap, men nå for tiden er den skikkelig ufølsomSniker, men digitale har vært skikkelig vrang mot meg denne gangenfikk negativ digital med greit tydelig strek. Fikk 1-2 når teststreken begynte å bli veldig sterk (endel sterkere enn andre som da fikk 2-3 f.eks) osv
![]()

Sniker. Jeg seeeeruææææ![]()

Det forstår jeg selvfølgelig setter sine sporJeg er jo dessverre konstant engstelig. 4 aborter og en dødfødsel har satt sine spor i en allerede tullerusk hjerne. Prøver meg på en digital igjen i morgen eller fredag. Hører med at de digitale har vært en pekepinn for meg alle de gangene jeg har mistet. Men HCG og tidlig tidlig ultralyd på sykehuset er bestilt.

Sniker! Ingen tvil om at du er gravid med de strekene derVar vel akkurat dette jeg var redd for....ser jo strek på de andre to, så mulig det er for tidlig. Men litt sånn slag i trynet når man var begynt å kjenne på en gledeVis vedlegget 458925
Tipper den digitale blir positiv imorra eller i over imorra 
Ja, de har rett og slett vært litt trassigeJeg opplevde akkurat det samme denne gang!! Skikkelig irriterende, har blåst av sikkert 10-15 digitale i min søken etter 1-2, 2-3 og 3+. Har tatt mange digitale i mine sju svangerskap, men nå for tiden er den skikkelig ufølsom![]()
![]()
![]()
Fine streker @MammaMaya!! Helt klart babystreker![]()
Små/korte bølger av kvalme bare, og har hatt vondt i puppene (men det får jeg jo før TR uansett).Noen som merker noen kroppslige endringer/symptomer enda da?![]()
Det var mye tannpuss og tyggis for å si det sånn, og det eneste som gikk ned var brødskiver med hvitost. Kunn lettere kvalm i 2-3 uker med gutten fra ca uke 7-9. Men skal vel takle alt, det er jo selvpåført og ønsket
Samme her!!Jeg opplevde akkurat det samme denne gang!! Skikkelig irriterende, har blåst av sikkert 10-15 digitale i min søken etter 1-2, 2-3 og 3+. Har tatt mange digitale i mine sju svangerskap, men nå for tiden er den skikkelig ufølsom![]()
![]()
![]()
Fine streker @MammaMaya!! Helt klart babystreker![]()
Herlighet så gøy å se! Gratulerer gratulerer!Lover at dette er siste test jeg legger ut herMen ville bare dele positiv digital på absolutt ikke oppspart urin!!! 3 dager før IKM!
Jeg er graviiiiiiid altså
![]()

Jeg har vært nær ved å kaste opp noen ganger. Har tenkt at det er tilfeldig for det er altfor tidlig. Og jeg har aldri slitt med ekstrem kvalme i svangerskapene, så uvanlig å kjenne på dette nå. Jeg håpet at det er et godt tegnFolkens! Jeg har kasta opp to ganger i dag!! What?? Er ikke det litt tidlig? Kasta opp på morgenen, men tenkte at det nok kom fra all spenningen. Men nå var jeg veldig sulten etter å ha hatt med for lite mat på jobb. Spiste tre knekkebrød og ble akkutt kvalm og kastet opp aaaalt! Ifølge chatgpt så er det visst ikke så uvanlig siden det er jo stor økning i HCG tidlig og har vært gravid før, så kroppen kjenner kanskje igjen og jeg spiste på tom mage. Men sist gang kasta jeg ikke opp før uke 6. Dette kan jo bli spennende
GratulererLover at dette er siste test jeg legger ut herMen ville bare dele positiv digital på absolutt ikke oppspart urin!!! 3 dager før IKM!
Jeg er graviiiiiiid altså
![]()