Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo en tydelig strek derHva tror det er damer? RFSU tidlig på morgenurin (innenfor tidsfrist). Åpnet testen så der synes bedre.
Vis vedlegget 458931Vis vedlegget 458932
Tusen takk!Det var trist å høre at du føler/kjenner på at det ikke går veienJeg har ingen råd, for har ikke erfaring med testing og slikt, men håper du får et bedre svar veldig snart enn hva du frykter
![]()

It’s a YESHva tror det er damer? RFSU tidlig på morgenurin (innenfor tidsfrist). Åpnet testen så der synes bedre.

Jeg ser!Hallo!! Denne kom med en gang og er svaakt rosa.Nærbutikken åpner om en halvtime, vurderer sterkt å kjøpe rfsu tidlig selv om jeg syntes den var veldig svak da jeg var gravid sist. Ser dere også nå?
![]()
ser godt på de to andreVar vel akkurat dette jeg var redd for....ser jo strek på de andre to, så mulig det er for tidlig. Men litt sånn slag i trynet når man var begynt å kjenne på en gledeVis vedlegget 458925
Gi det en dag til.. Heier masse på degSerHallo!! Denne kom med en gang og er svaakt rosa.Nærbutikken åpner om en halvtime, vurderer sterkt å kjøpe rfsu tidlig selv om jeg syntes den var veldig svak da jeg var gravid sist. Ser dere også nå?
![]()

Takkser godt på de to andreGi det en dag til.. Heier masse på deg
Jaaa, de digitale er faktisk det. Man vil så gjerne se det lyser gravid. Men, den får duTakkSer jo at det er økning på strimlene fra i går.. men er liksom noe med de digitale og de harde ordene.Har du testet enda?
Ja, men er bare 7 dpo.. I mitt hodet så er jeg ikke 7 dpo før i kveld siden egget slapp seint på onsdags kveld
men, kjenner jeg er optimistisk denne PPSer definitivt strek ja!Hallo!! Denne kom med en gang og er svaakt rosa.Nærbutikken åpner om en halvtime, vurderer sterkt å kjøpe rfsu tidlig selv om jeg syntes den var veldig svak da jeg var gravid sist. Ser dere også nå?
![]()
Får prøve igjen i morgen. Hadde tre digitale liggende i håp om at det var nok... men må nok bestille flere etter å ha svidd av en i dagJaaa, de digitale er faktisk det. Man vil så gjerne se det lyser gravid. Men, den får duJa, men er bare 7 dpo.. I mitt hodet så er jeg ikke 7 dpo før i kveld siden egget slapp seint på onsdags kveld
men, kjenner jeg er optimistisk denne PP

Ser fin strek derDenne er vel positiv?Klart rosa den svake streken. Missa EL så vet ikke DPO, men er på CD26 og forventer TR imorgen.
Når jeg kom hjem fra jobb igår fikk jeg en "bølge" av kvalme når jeg satt i sofaen med ungene, trodde det var pga. hard start på hverdagen etter påskeferie, men tydeligvis ikke![]()

Gi det en dag til, fine streker på strimlene! Håper for deg!Var vel akkurat dette jeg var redd for....ser jo strek på de andre to, så mulig det er for tidlig. Men litt sånn slag i trynet når man var begynt å kjenne på en gledeVis vedlegget 458925
Ser streken godt! Så spennendeHva tror det er damer? RFSU tidlig på morgenurin (innenfor tidsfrist). Åpnet testen så der synes bedre.

Ser streken! Spennende dager fremoverHallo!! Denne kom med en gang og er svaakt rosa.Nærbutikken åpner om en halvtime, vurderer sterkt å kjøpe rfsu tidlig selv om jeg syntes den var veldig svak da jeg var gravid sist. Ser dere også nå?
![]()

Så spennende å se at så mange tester for tiden, og det ser jo ut som flere av dere får positive! Håper for dere
Bare minn meg på om noen vill settes på gravid eller TR!Det er så bra, det har jeg åFår prøve igjen i morgen. Hadde tre digitale liggende i håp om at det var nok... men må nok bestille flere etter å ha svidd av en i dag![]()
Har troen på en god magefølelse![]()

Så gøyuææææ![]()
Prøvde meg på ChatGPT med mine tester.. men den klarte ikke å se strekene mine....Den digitale kan være vrang altså, har opplevd det selv i tidligere svangerskap - var gravid. Og du er gravid, det ser man på stripsene!!Var vel akkurat dette jeg var redd for....ser jo strek på de andre to, så mulig det er for tidlig. Men litt sånn slag i trynet når man var begynt å kjenne på en gledeVis vedlegget 458925
Den digitale kommer nok etter etterhvert 
GravidHva tror det er damer? RFSU tidlig på morgenurin (innenfor tidsfrist). Åpnet testen så der synes bedre.