❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Den digitale kan være vrang altså, har opplevd det selv i tidligere svangerskap - var gravid. Og du er gravid, det ser man på stripsene!! :Heartred Den digitale kommer nok etter etterhvert :shy:
Ja. Tror jo det selv siden strekene har økt i styrke siden i går. Har alltid vært heldig med digital før, men har jo også ikke pleid å teste positivt før 12-13 DPO, så denne gangen er jeg jo veldig tidlig ute med mine 11DPO.
Hjelper litt med lekene på januar... kommer snart inn for fullt

Så gøy :)

Er så misunnelig på den appen. Men jeg har samsung:confused013 Prøvde meg på ChatGPT med mine tester.. men den klarte ikke å se strekene mine....
Dine hadde definitivt fått positiv på appen :joyful: men ja, den er kjip! Men det finnes vel flere også? Mener den folk bruker til EL-tester også sjekker graviditetstest?

Dine hadde definitivt fått positiv på appen :joyful: men ja, den er kjip! Men det finnes vel flere også? Mener den folk bruker til EL-tester også sjekker graviditetstest?
Får 0,4 i premom når jeg ligger inn. Så er jo noe :) Ser jo strekene selv uten å myse... og nå er jeg vel oppe i 8 tester med streker på:bag::hilarious: Bare digital som krangler. Jeg er bare litt nerd og liker sånne apper som kan støtte mitt galne hode:laughing001

Folkens! Husker dere jeg fortalte dere om den begynnende soppinfeksjonen som jeg kjente igjen fra begynnelsen av forrige svangerskap?? Veeel jeg tok en test i dag og der var det noe ja!! Så tok to tidligtester også! Er vel gravid eller?? Lest av innen tiden denne gangen haha❤️❤️

1000019168.jpg

Får 0,4 i premom når jeg ligger inn. Så er jo noe :) Ser jo strekene selv uten å myse... og nå er jeg vel oppe i 8 tester med streker på:bag::hilarious: Bare digital som krangler. Jeg er bare litt nerd og liker sånne apper som kan støtte mitt galne hode:laughing001
Sniker, men digitale har vært skikkelig vrang mot meg denne gangen :p fikk negativ digital med greit tydelig strek. Fikk 1-2 når teststreken begynte å bli veldig sterk (endel sterkere enn andre som da fikk 2-3 f.eks) osv :shy:

Sniker, men digitale har vært skikkelig vrang mot meg denne gangen :p fikk negativ digital med greit tydelig strek. Fikk 1-2 når teststreken begynte å bli veldig sterk (endel sterkere enn andre som da fikk 2-3 f.eks) osv :shy:
Rart det skal være så forskjell. Før har jeg fått positiv digital med nesten usynlig strek :confused013 Men godt å høre at vi er flere. Skal heldigvis få måle HCG hos legen.

Var så syk i hodet at jeg demonterte testen, og når jeg da googlet så er den lik til andre som får 1-2. Så er bare irriterende.

Denne er vel positiv? :nailbiting: Klart rosa den svake streken. Missa EL så vet ikke DPO, men er på CD26 og forventer TR imorgen.

Når jeg kom hjem fra jobb igår fikk jeg en "bølge" av kvalme når jeg satt i sofaen med ungene, trodde det var pga. hard start på hverdagen etter påskeferie, men tydeligvis ikke:Heartpink
Ååå gratulerer den ser jo veldig veldig postitiv ut :shy:

RFSU-streken var og er rød og fin, så jeg drister meg til å settes på GRAVID :Heartred Dette er 4 dager tidligere enn jeg testet positiv da jeg var gravid og nesten hadde exu, så jeg har en utrolig bra følelse nå! :shy: Er så glad!!!

Legger ved et litt bedre bilde enn jeg tok istad :laughing002

Vedlegg

• IMG_5487.jpeg
    IMG_5487.jpeg
    70,7 KB · Visninger: 50
Last edited:
Jeg er sååå glad! Jeg kan ikke tro det Klarer ikke gjøre noe på jobb i dag hahaha. Termin rundt 6. januar❤️❤️❤️❤️❤️ Førstegangsfødende, så tror nok det blir en januarbaby. Tror mannen håper på det i hvert fall haha❤️
Vi har samme dato, første gang her og, og alle damene i familien har gått over hver gang! :Heartred

Herlighet! Stod jo opp til masse positiv graviditetstester her inne! For en bølge av glede :Heartred En må si påskeharen jobbet godt i påsken, for her ser det ut til å ha vært mange knallgode påskeegg :hilarious: Jeg er 11dpo i dag, men tørr ikke teste :sorry:

Jeg er sååå glad! Jeg kan ikke tro det Klarer ikke gjøre noe på jobb i dag hahaha. Termin rundt 6. januar❤️❤️❤️❤️❤️ Førstegangsfødende, så tror nok det blir en januarbaby. Tror mannen håper på det i hvert fall haha❤️
Sååå rørende! Du hadde kjempefine streker! Gratulerer så mye!! :dummy1::dummy::Heartred

RFSU-streken var og er rød og fin, så jeg drister meg til å settes på GRAVID :Heartred Dette er 3 dager tidligere enn jeg testet positiv da jeg var gravid og nesten hadde exu, så jeg har en utrolig bra følelse nå! :shy: Er så glad!!!

Legger ved et litt bedre bilde enn jeg tok istad :laughing002
Dette er så tydelig, og så utrolig gøy! Alle varme ønsker til deg :Heartred:dummy::dummy1:

Vi har samme dato, første gang her og, og alle damene i familien har gått over hver gang! :Heartred

Slenger meg på samme dato. Ca. 6Januar ❤️ artig hvor mange av oss som har fått positive tester nå. Jeg vet jo at om dette går bra så settes jeg igang senest 11 dager før termin men trolig ved 37+0, om jeg er heldig.

Rart det skal være så forskjell. Før har jeg fått positiv digital med nesten usynlig strek :confused013 Men godt å høre at vi er flere. Skal heldigvis få måle HCG hos legen.

Var så syk i hodet at jeg demonterte testen, og når jeg da googlet så er den lik til andre som får 1-2. Så er bare irriterende.
Ja, jeg testet med strimler samtidig og de økte jevnt og fint, så jeg var egentlig ikke engstelig, bare irritert for at de digitale ikke ville samarbeide :p jeg er sikker på at du får positiv digital ganske snart! :Heartred

Slenger meg på samme dato. Ca. 6Januar ❤️ artig hvor mange av oss som har fått positive tester nå. Jeg vet jo at om dette går bra så settes jeg igang senest 11 dager før termin men trolig ved 37+0, om jeg er heldig.
Jeg også vil evt ha termin rundt da tror jeg! Gøy! Testen min er jo veldig svak, så må ta noen flere om et par dager for å se tror jeg ❤️

Back
Topp