❤️ IKM UKE 11 ❤️

Huff, den følelsen når man sitter og tenker: "skal man ta en test idag eller vente? Kan jo hende det kan dukke opp en ekstra strek. Nei, venter og ser. Nei, jeg har jo lyst."
Blir ikke enig med meg selv, og ja, jeg er en testetøs :hilarious:
Jeg stemmer for å slippe testetøsen løs :laughing002 Jeg henger så langt bak dere andre, så jeg kan dessverre ikke bidra med underholdning enn så lenge

Vet ikke om det er et symptom, men har plutselig fått råmelk i høyre pupp :bag: Ellers merker jeg ingenting, men er jo tidlig! 7 dpo

Nedtur! Veldig forvirret over syklus nå, har vært litt frustrert over temp som har hoppet opp og ned helt fra el. Ikveld begynte jeg å blø litt, sånn rødt blod og er bare 9dpo. Hvis dette er tr, så er syklusen min helt ute og kjøre etter å ha vært SÅ stabil over lengre tid :(

Vedlegg

• Screenshot_20250309-000122.png
    Screenshot_20250309-000122.png
    237,2 KB · Visninger: 45
Blendahvitt på Babyplan tidligtest 7dpo her i morrest. Vet at det ikke er annet å forvente såpass tidlig, men likevel begynner litt negative tanker å ta form. Har fått noen kviser, hvilket tyder på at mensen blir å komme denne gang også. I tillegg gikk det opp for meg at hvis det ikke går denne mnd og syklusen blir stabil fremover kommer sannsynligvis EL til å konsekvent havne i mannens jobbuke :schocked028 Han er ikke alltid borte hjemmefra absolutt hele den uka, men det reduserer mulighetene for aksjelegging på gunstig tidspunkt betraktelig..

Krysser fingrene for mange positive tester :love017

Jeg har fremdeles null symptomer, selvom jeg tror eggløsning var 04/03. Hadde noen stikninger i magen i går kveld, men det ga seg like fort som det kom. Irriterer meg litt at puppene ikke er ømme, det pleier å være mitt tegn på at eggløsning har vært :laughing002

Krysser fingrene for mange positive tester :love017

Jeg har fremdeles null symptomer, selvom jeg tror eggløsning var 04/03. Hadde noen stikninger i magen i går kveld, men det ga seg like fort som det kom. Irriterer meg litt at puppene ikke er ømme, det pleier å være mitt tegn på at eggløsning har vært :laughing002
Ja vi får krysse alt for alle denne uka :love017 Kjente også litt stikking nederst i magen lørdagskveld, men ellers er det lite som tyder på at noe skjer!

Spennende å se om det er festedipp på grafen din! Krysser fingrene!
Ååå, det hadde vært gøy! Har ingen symptomer, så har dårlig magefølelse. Selv om jeg vet at man egentlig ikke trenger å ha symptomer så tidlig :shy: Har du noen symptomer enda?

Ååå, det hadde vært gøy! Har ingen symptomer, så har dårlig magefølelse. Selv om jeg vet at man egentlig ikke trenger å ha symptomer så tidlig :shy: Har du noen symptomer enda?
Jeg fikk en mistanke 8/9 dpo da jeg fikk lyskestrekk av at jeg snøt meg :laughing002 Og så har jeg ømme pupper, det er alt

Tok en vanlig CB. Synes jeg ser en svak strek (innen for tidsfristen), men så stoler jeg ikke på CB egentlig. Så må prøve babyplan litt senere i dag :shy:

Vanskelig å få med på bilde. Men flere som ser?

IMG_3823.jpeg
IMG_3827.jpeg

Back
Topp