❤️ IKM UKE 11 ❤️

Tok en test i dag morges, den var blank. Skjønte jo hvorfor når jeg tørket meg og det var masse blod på papiret :hilarious:
Men skjønner meg ikke på syklusen. 10 dpo og det som skulle vært cd 22. Har vanligvis syklus på 27-28 dager. De siste syklusene har jeg spottet i noen dager før mens også, aldri gjort det før :scratch bør kanskje sjekke med lege? Er tross alt 36 år.

Tok en test i dag morges, den var blank. Skjønte jo hvorfor når jeg tørket meg og det var masse blod på papiret :hilarious:
Men skjønner meg ikke på syklusen. 10 dpo og det som skulle vært cd 22. Har vanligvis syklus på 27-28 dager. De siste syklusene har jeg spottet i noen dager før mens også, aldri gjort det før :scratch bør kanskje sjekke med lege? Er tross alt 36 år.
Pleier du å ha lang lutealfase? :shy: typisk spotting før mens og kort lf kan jo bety litt lite produksjon av progesteron? :Heartred

Pleier du å ha lang lutealfase? :shy: typisk spotting før mens og kort lf kan jo bety litt lite produksjon av progesteron? :Heartred
Lutealfasen er på 10+ dager vanligvis, men da regner jeg ikke spotting som første dag med mens. Lf var vel fortsatt på 11 dager denne måneden om jeg har telt riktig.

Nei, jeg regner heller ikke spotting som mens :) nei, kan kanskje bare litt kluss med hormonene denne mnd? Jeg vet ikke, jeg :shy:

Noen som kjenner på symptomer? Selv føler jeg meg akkurat som vanlig, foruten om en liten forkjølelse denne uka :dontknow
Ingenting her..

Jeg har forsøkt å grave i hukommelsen tilbake til da jeg ble gravid i 2022, da ble jeg gravid før vi hadde kommet igang med målrettet prøving. Husker at det var en skikkelig tyngdefølelse i magen som gjorde at jeg begynte å teste, og at testene var negative i starten. Har alltid brukt å notere meg når jeg fikk mensen, så opplysningene om siste mensdato fra helsekortet den gang er jeg sikker på stemmer. Fant et bilde av en ganske svak positiv test tatt på det som da måtte være CD 27.. Men, har desverre byttet telefon siden den gang og da røk kalenderhistorikken så vet ikke hvor lang syklus jeg hadde, så det sier jo egentlig absolutt ingenting om nåtid jeg kan forvente å kjenne symptomer denne gang:think005:laughing002 Testetrangen har iallefall meldt seg, selv om jeg skjønner det er null vits på 5dpo :whacky011

Noen som kjenner på symptomer? Selv føler jeg meg akkurat som vanlig, foruten om en liten forkjølelse denne uka :dontknow
Uff, ja. Men herregud, det må jo ha klikket for hjernen min. Enten så er alle hormonene mine på en fornøyelsespark eller så er det et lite rumpetroll i meg som lager krøll:dance018

Jeg har ekstremt nattesvette og sære smaksløker. Satt ved middagsbordet og sa til samboeren at all mat smaker rart. Tannkremen har begynt å smake såpe, favorittmaten har plutselig begynt å smake sært. Mens jeg fortalte dette slo det oss begge at sist jeg var sånn var jeg gravid.

Altså, dette burde ikke være mulig.. jeg er ca 6 dpo..

Uff, ja. Men herregud, det må jo ha klikket for hjernen min. Enten så er alle hormonene mine på en fornøyelsespark eller så er det et lite rumpetroll i meg som lager krøll:dance018

Jeg har ekstremt nattesvette og sære smaksløker. Satt ved middagsbordet og sa til samboeren at all mat smaker rart. Tannkremen har begynt å smake såpe, favorittmaten har plutselig begynt å smake sært. Mens jeg fortalte dette slo det oss begge at sist jeg var sånn var jeg gravid.

Spennede! :D krysser fingrene for at det et rumpetroll som forårsaker det!

Jeg skjønner ikke helt om det er TR som har kommet eller hva det er. Har alltid skikkelige menssmerter til vanlig, men ingenting nå. Og det var veldig lite blod i menskoppen da jeg skulle tømme den tidligere (sorry, tmi :hungover:). Får vel bare vente og se.

Har fått ordnet at jeg skal få tatt blodprøve i hvert fall. Må bare få tatt den en av de første syklusdagene. Noen som vet hva det er de sjekker når man tar blodprøve da? Legen skrev ikke noe om det.

Jeg skjønner ikke helt om det er TR som har kommet eller hva det er. Har alltid skikkelige menssmerter til vanlig, men ingenting nå. Og det var veldig lite blod i menskoppen da jeg skulle tømme den tidligere (sorry, tmi :hungover:). Får vel bare vente og se.

Har fått ordnet at jeg skal få tatt blodprøve i hvert fall. Må bare få tatt den en av de første syklusdagene. Noen som vet hva det er de sjekker når man tar blodprøve da? Legen skrev ikke noe om det.
Så merkelig , ikke godt å si da nei .
Har dessverre ikke noe erfaring med det jeg heller .

Så bra at du skal få tatt blodprøve :), vet ikke hva de sjekker etter nei :/.

Ååå så spennende! Krysser fingrene for at det er en liten spire som tuller med mammaen sin :woot:

Her er det også lite symptomer å spotte. Veldig øm i brystene, men pleier å kjenne på ømhet etter EL. Litt stikkinger å kjenne på nedi regionen, men tror kanskje jeg bare har masse luft :happy090 Overraskende rolig om dagen da, så da er det bare å puste seg gjennom en uke til.

Her er det absolutt ingen symptomer. Lurer egentlig litt på om kroppen ikke fikk til eggløsning selvom magesmertene tilsa at det burde ha skjedd. Pleier alltid å ha ømme bryster fra EL og til TR, men nå er det ikke engang et snev av tyngdefølelse. Den eneste syklusen det har skjedd er når jeg ble gravid i januar, men nå tror jeg det kun skyldes kluss med hormoner :) 4(?) dpo.

Huff, den følelsen når man sitter og tenker: "skal man ta en test idag eller vente? Kan jo hende det kan dukke opp en ekstra strek. Nei, venter og ser. Nei, jeg har jo lyst."
Blir ikke enig med meg selv, og ja, jeg er en testetøs :hilarious:
Kjenner til følelsen :hilarious:

Back
Topp