❤️ IKM UKE 11 ❤️

Jeg er bare 4 dpo, men det klør i fingrene! Starter vel 7 dpo selv. Men skal prøve å holde ut lenger, for man blir jo så skuffet :shy::hilarious:
I feel u! 3 dpo her og irritert over at denne ventetida føles så lang! :dead: Har liksom gått i flere år og tenkt at vi kanskje skulle prøve på en unge til en gang - og når vi først bestemte oss for å starte prøving så klarer jeg nærmest ikke å tenke på noe annet :shy:

I feel u! 3 dpo her og irritert over at denne ventetida føles så lang! :dead: Har liksom gått i flere år og tenkt at vi kanskje skulle prøve på en unge til en gang - og når vi først bestemte oss for å starte prøving så klarer jeg nærmest ikke å tenke på noe annet :shy:

Det er vanskelig å tenke på noe annet ja :shy:

Flere som temper her inne? Hvordan ser tempen deres ut nå? Veldig fascinerende :)

IMG_3764.jpeg
IMG_3765.jpeg

Er det noen som har begynt å teste? Jeg er 7dpo (hvis el har vært), jeg begynte i går, jeg klarte ikke holde meg lenger :laughing002 Testene er selvfølgelig negative, og jeg lar meg bli skuffet selv om jeg vet sjansen er kjempeliten:blackeye:
Er bare 4 dpo her. Guuud så sakte disse dagene går o_O Skal prøve å holde meg til jeg nærmer meg ikm. Ble voldsomt ivrig forrige pp, brant mange tester bare for å bli skuffet

Er det noen som har begynt å teste? Jeg er 7dpo (hvis el har vært), jeg begynte i går, jeg klarte ikke holde meg lenger :laughing002 Testene er selvfølgelig negative, og jeg lar meg bli skuffet selv om jeg vet sjansen er kjempeliten:blackeye:
6dpo her og har mindre testetrang enn da jeg var 4dpo :hilarious: skal sies at jeg hadde fri endel dager og da var ventetiden så lang. Nå jobber jeg flere dager og da flyr dagene :)

Slik er min, endel lavere enn den pleier, men heldigvis ser det fortsatt ut som el har vært (begynte å lure da temp stupte alle dagene tidligere) :p
Ser ut som EL har vært ja :) Kanskje festedipp 5 dpo? :smiley-bounce012

Ser ut som EL har vært ja :) Kanskje festedipp 5 dpo? :smiley-bounce012
Neeei, husker jeg ble lurt av det fra begynnelsen, hadde "alltid" en dipp 5dpo :hilarious: holdt på siden juni 2023, med en god pause inni der, så har vel ikke store troa :)

Jeg har fått svar på blodprøver for å måle progesteron, og det var på over 50 :woot: Er 7 eller 8 dpo i dag. Håper det er et godt tegn! Da er det bare å teste i vei og krysse fingrene!:smiley-bounce022
Spennende! Hva er vanlig med tanke på Progesteron og er dette prøver som tas hos fastlegen? Er så nysgjerrig, hatt litt hormonelle utfordringer og hatt flere sykluser med spotting før mens. Hørt det kan bety lavt. noen som vil dele kunnskap?

Nå er jeg 3DPO og jeg spiser Wild yam og en ananas sirkel om dagen. Har vanligvis 10 dagers luteal fase så gjør det jeg kan for å kanskje hjelpe et mulig befruktet egg.

Spennende! Hva er vanlig med tanke på Progesteron og er dette prøver som tas hos fastlegen? Er så nysgjerrig, hatt litt hormonelle utfordringer og hatt flere sykluser med spotting før mens. Hørt det kan bety lavt. noen som vil dele kunnskap?

Nå er jeg 3DPO og jeg spiser Wild yam og en ananas sirkel om dagen. Har vanligvis 10 dagers luteal fase så gjør det jeg kan for å kanskje hjelpe et mulig befruktet egg.
Jeg har tatt fordi jeg har slitt med å få el. Jeg var hos gynekolog forrige uke for å se om jeg hadde hatt el, og hun så ingenting, bare litt væske i eggstokken. Så vi avtalte at siden jeg skulle til lege for noe annet allikevel så skulle jeg be om blodprøver bare for å sjekke. Jeg vet dessverre ingenting om hvor høyt eller lavt det bør være, dessverre :(

Jeg har tatt fordi jeg har slitt med å få el. Jeg var hos gynekolog forrige uke for å se om jeg hadde hatt el, og hun så ingenting, bare litt væske i eggstokken. Så vi avtalte at siden jeg skulle til lege for noe annet allikevel så skulle jeg be om blodprøver bare for å sjekke. Jeg vet dessverre ingenting om hvor høyt eller lavt det bør være, dessverre :(
Dette er svaret jeg fikk da jeg tok blodprøver :)

Vedlegg

• Screenshot_20250305-173014~2.png
    Screenshot_20250305-173014~2.png
    51,5 KB · Visninger: 91
Neeei, husker jeg ble lurt av det fra begynnelsen, hadde "alltid" en dipp 5dpo :hilarious: holdt på siden juni 2023, med en god pause inni der, så har vel ikke store troa :)
Ååå, man kan fort bli lurt ja :wacky:
Når jeg ble gravid med nr 4 så hadde jeg ikke dipp i det hele tatt, men ser at mange har det

Ååå, man kan fort bli lurt ja :wacky:
Når jeg ble gravid med nr 4 så hadde jeg ikke dipp i det hele tatt, men ser at mange har det
Jeg drev ikke med noen ting da jeg ble gravid med første. Med andre testet jeg etter el en gang og ble da gravid :p nå har jeg drevet med testing og temping etter el i snart 1,5år :shy:

Mengden progesteron da lf min var nede på 9dager. Men den er nå etter 1,5 stabil på 11 dager uten tilførsel av progesteron :)
Såpass ja! Så deilig at det øker! Er det vurdert om du skal begynne på progesteron?

Back
Topp