Det ble visst en test, og rimelig blank idag også dessverreKjenner til følelsen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble visst en test, og rimelig blank idag også dessverreKjenner til følelsen![]()

Jeg stemmer for å slippe testetøsen løsHuff, den følelsen når man sitter og tenker: "skal man ta en test idag eller vente? Kan jo hende det kan dukke opp en ekstra strek. Nei, venter og ser. Nei, jeg har jo lyst."
Blir ikke enig med meg selv, og ja, jeg er en testetøs![]()
Jeg henger så langt bak dere andre, så jeg kan dessverre ikke bidra med underholdning enn så lengeFår kanskje være grense for hvor mange negative tester man skal dele her inneJeg stemmer for å slippe testetøsen løsJeg henger så langt bak dere andre, så jeg kan dessverre ikke bidra med underholdning enn så lenge

Så trist@Venterpåsistemann jeg kan sette på tr, den kom overraskende minst 2dager før tiden. Begynte å småblø sent igjen kveld, men regner idag som cd1 da jeg blør ordentlig og har veldig vondt![]()
Heiv innpå en paracet, da kan jeg holde meg oppegående hvertfallSå trist.
Får håpe det blir en ny desember baby på deg.
Usj , det er vondt å ha mensen ja![]()
8 dpo er fortsatt tidlig ❤
Han er ikke alltid borte hjemmefra absolutt hele den uka, men det reduserer mulighetene for aksjelegging på gunstig tidspunkt betraktelig..Spennende å se om det er festedipp på grafen din! Krysser fingrene!

Ja vi får krysse alt for alle denne ukaKrysser fingrene for mange positive tester
Jeg har fremdeles null symptomer, selvom jeg tror eggløsning var 04/03. Hadde noen stikninger i magen i går kveld, men det ga seg like fort som det kom. Irriterer meg litt at puppene ikke er ømme, det pleier å være mitt tegn på at eggløsning har vært![]()
Kjente også litt stikking nederst i magen lørdagskveld, men ellers er det lite som tyder på at noe skjer!Ååå, det hadde vært gøy! Har ingen symptomer, så har dårlig magefølelse. Selv om jeg vet at man egentlig ikke trenger å ha symptomer så tidligSpennende å se om det er festedipp på grafen din! Krysser fingrene!
Har du noen symptomer enda?Jeg fikk en mistanke 8/9 dpo da jeg fikk lyskestrekk av at jeg snøt megÅåå, det hadde vært gøy! Har ingen symptomer, så har dårlig magefølelse. Selv om jeg vet at man egentlig ikke trenger å ha symptomer så tidligHar du noen symptomer enda?
Og så har jeg ømme pupper, det er alt