Starten_på_noe_fint
Flørter med forumet
Enig i at den ser sterkere ut jaEnig i at Premom er litt konservativ. Jeg fikk en strek jeg mener er sterkere enn kontrollstreken, Premom mener 0,95![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at den ser sterkere ut jaEnig i at Premom er litt konservativ. Jeg fikk en strek jeg mener er sterkere enn kontrollstreken, Premom mener 0,95![]()
åå spennende! Når tenker du å begynne å teste?Jeg testet ikke for EL ofte nok, men går ut ifra at jeg hadde EL på tirsdag og er dermed 4 DPO
Men jeg har egentlig ikke trua. Fikk lagt inn aksjer tre ganger da. Fredag, lørdag og mandag. Så hvem vet![]()

9-10 dpo tror jeg. Føles lenge tilåå spennende! Når tenker du å begynne å teste?![]()

Hvor ofte om dagen tester du når streken begynner å bli sterk? Vinduet kan være litt kort, jeg tester ofte når den begynner å bli sterk, man kan fort miste toppen om man bare tester en gang om dagen.Får ikke ordentlig sterk strek på testene mine.. Men nå har jeg ekstreme smerter, mye slim og en lett blødning. Så jeg tipper at egget driver å løser i dag. Vi får kjøre på i kveld, morgen og mandag for å holde oss på den sikre siden. Synes streken var noe sterkere i går enn i dag.. Andre syklusen jeg tester for eggløsning, men jeg lurer på om jeg bare skal droppe det når jeg aldri får sånne streker som dere får..
Det er kjempelenge til9-10 dpo tror jeg. Føles lenge til![]()
jeg er muligens 3 dpo i dag, jeg tenker nok å starte å teste tirsdag. Klarer nok ikke vente noe lenger 
Gleder meg til å følge med! Er jo lett å bli revet med når andre begynner å teste. Forrige pp skulle jeg ikke teste før 12 dpo, men holdt ikke ut til lenger enn 9 dpoDet er kjempelenge tiljeg er muligens 3 dpo i dag, jeg tenker nok å starte å teste tirsdag. Klarer nok ikke vente noe lenger
![]()

Hahahha, kjenner meg igjen! Jeg tenker òg at det virker så greit å vente for man får jo ikke positiv på 7dpo, men så må man jo bare daGleder meg til å følge med! Er jo lett å bli revet med når andre begynner å teste. Forrige pp skulle jeg ikke teste før 12 dpo, men holdt ikke ut til lenger enn 9 dpo![]()

Jeg tester kun en gang om dagen.. kanskje det jeg gjør feil? Har ikke tidligere hatt utfordringer med å bli gravid, har alltid klaffet på første forsøk. Føler meg derfor noe utålmodig og litt frustrert nå, selv om jeg vet at det er mer normalt å prøve noen runder før spiren sitter.Hvor ofte om dagen tester du når streken begynner å bli sterk? Vinduet kan være litt kort, jeg tester ofte når den begynner å bli sterk, man kan fort miste toppen om man bare tester en gang om dagen.
Jeg mistet toppen en gang fordi jeg bare testet 1 gang om dagen. Er man uheldig med tidspunktet så kan man jo gå glipp av toppen i løpet av et helt døgn! Prøv flere ganger neste gang når du ser den snart nærmer seg positivJeg tester kun en gang om dagen.. kanskje det jeg gjør feil? Har ikke tidligere hatt utfordringer med å bli gravid, har alltid klaffet på første forsøk. Føler meg derfor noe utålmodig og litt frustrert nå, selv om jeg vet at det er mer normalt å prøve noen runder før spiren sitter.

Lykke til i ny IKM gruppeKan melde meg ut her, EL er nok noen dager unna endaMasse lykke til dere, kommer til å følge med her også
![]()

Lykke til, satser på at el kommer tidlig neste ukeKan melde meg ut her, EL er nok noen dager unna endaMasse lykke til dere, kommer til å følge med her også
![]()

Vi har bestemt oss for å ikke prøve denne syklusenIngen tegn til eggløsning og kroppen er sliten etter både sykdom og MA. Fremdeles noen kvalmebølger innimellom også, så kanskje greit for kroppen å få tid til å hente seg inn igjen. Det blir det ikke prøving på oss før april/mai alt ettersom når syklusen stabiliserer seg. Kjipt, men sånn er det.
Jeg heier fra sidelinjen og håper mange får positiv test denne runden![]()