❤️ IKM UKE 11 ❤️

Deler usikkerheten. Mannen ble syk nå og MÅ ta medisiner, og jeg er bekymret for om vi må droppe denne syklusen da jeg er redd for påvirkningen av medisinen. Føles ut som en stor nedtur å måtte vente helt til mai (tør ikke januar-termin, man kan jo føde før terminen og ende opp sent i desember). Dette var skikkelig surt :sad010 Venter på svar fra lege, men ville bare si at vi deler usikkerheten og tankekjøret denne pp.
Godt å hvertfall ha et sted vi kan lufte tankene :Heartred Ja, januartermin er også et sjansespill. En av mine nærmeste venninner trodde de har godt innafor med termin 22.januar. Babyen kom 31.desember:) Alt ordner seg jo hvis det blir sånn, men hvis det kun er tålmodigheten min det står på så må vi veie litt opp og ned.
Kjedelig med sykdom og medisiner :( Håper det viser seg at dere kan forsøke uansett :Heartred

Godt å hvertfall ha et sted vi kan lufte tankene :Heartred Ja, januartermin er også et sjansespill. En av mine nærmeste venninner trodde de har godt innafor med termin 22.januar. Babyen kom 31.desember:) Alt ordner seg jo hvis det blir sånn, men hvis det kun er tålmodigheten min det står på så må vi veie litt opp og ned.
Kjedelig med sykdom og medisiner :( Håper det viser seg at dere kan forsøke uansett :Heartred
Nettopp :laughing002 Derfor styrer vi unna januar også :confused1 Men det er sååå kjedelig med pause når ønsket er så stort. Har sendt melding til trygg mammamedisin også, så da får vi forhåpentligvis svar fra flere kanter snart.

Svakt strek på EL-test idag! Syklusen min har historisk sett vært betraktelig kortere før jeg sluttet på prevensjon sist, så var litt spent på når EL skulle komme.. Nå ser det ut som mannen kommer hjem fra jobbreise tidsnok til at vi kan ha en sjangs på denne runden :D

Vedlegg

• 17406696072002841349475557028959.jpg
    17406696072002841349475557028959.jpg
    803,1 KB · Visninger: 42
Fikk svar fra Trygg Mammamedisin, virker som at det skal gå fint, men for sikkerhets skyld så prøver vi ikke de dagene han går på det. Betryggelse at gravide bruker det uten problemer. Det skal gå ut av blodet etter 15 timer, og han pleier å bli bedre etter noen dager. Fortsatt 6 dager til jeg skal ha el, så vi får kjøre på når det nærmer seg hvis alt dette klaffer :smiley-ashamed004 For et styr! Og for en fantastisk tjeneste :Heartred

Hmmf, pleier å få sterkere test enn dette. Og har hatt smerter, men ikke helt på samme vis som jeg pleier, har klart meg uten paracet :shy: jeg syns selv at den nest nederst ser sterkest ut selv om verdiene sier motsatt. Så nå slutter jeg per nå å teste, legger nok aksjer ikveld også og så får tempen fortelle meg om el har vært om noen dager :p

Vedlegg

• Screenshot_20250227-185719~2.png
    Screenshot_20250227-185719~2.png
    395,5 KB · Visninger: 60
Hmmf, pleier å få sterkere test enn dette. Og har hatt smerter, men ikke helt på samme vis som jeg pleier, har klart meg uten paracet :shy: jeg syns selv at den nest nederst ser sterkest ut selv om verdiene sier motsatt. Så nå slutter jeg per nå å teste, legger nok aksjer ikveld også og så får tempen fortelle meg om el har vært om noen dager :p
Jeg spør jeg. Min test for to dager siden var det helt blenda, i dag ser min ut som din CD 10 ( selv er jeg på CD 11).
Prøvde å teste forrige mnd, men da ble den aldri helt positiv.
Nå har jeg begynt med litt EL-slim og smerter der de normalt sett er. Pleier du å teste flere ganger om dagen når du begynner å føle noe er på tur? Og føler du det er et tidspunkt på døgnet du får mest riktig svar?

Jeg spør jeg. Min test for to dager siden var det helt blenda, i dag ser min ut som din CD 10 ( selv er jeg på CD 11).
Prøvde å teste forrige mnd, men da ble den aldri helt positiv.
Nå har jeg begynt med litt EL-slim og smerter der de normalt sett er. Pleier du å teste flere ganger om dagen når du begynner å føle noe er på tur? Og føler du det er et tidspunkt på døgnet du får mest riktig svar?
Ja, jeg pleier å begynne cd10 som regel, da med en test om dagen. Når jeg ser at det begynner å øke, så tester jeg faktisk 2-4ganger per dag frem til positiv test :)
Nei, jeg har fått første positiv test til alle døgnets tider, men det sies vel at det er lurt å teste på ettermiddagen, tror jeg :)

Kan det være pga bilde er litt mørkt? Hvilken EL-tester har du? Men jeg ville stolt på CB sin altså! :smiley-bounce012
Mye mulig jeg burde ta det i et sterkere lys. Bruker strimmel fra billig-tester.no mulig de ikke er så pålitelig. Kjøpte en stor pakke når jeg startet å øve meg på disse kroppsanalysene. Hehe. Da holder jeg en knapp på CB:happy093La inn aksjer i går før jobb og i dag tidlig. Krysser fingrene for at svømmere finner veien.

Enig i at Premom er litt konservativ. Jeg fikk en strek jeg mener er sterkere enn kontrollstreken, Premom mener 0,95 :dontknow

Vedlegg

• IMG_0755.jpeg
    IMG_0755.jpeg
    950,6 KB · Visninger: 49
Back
Topp