Godt å hvertfall ha et sted vi kan lufte tankeneDeler usikkerheten. Mannen ble syk nå og MÅ ta medisiner, og jeg er bekymret for om vi må droppe denne syklusen da jeg er redd for påvirkningen av medisinen. Føles ut som en stor nedtur å måtte vente helt til mai (tør ikke januar-termin, man kan jo føde før terminen og ende opp sent i desember). Dette var skikkelig surtVenter på svar fra lege, men ville bare si at vi deler usikkerheten og tankekjøret denne pp.
Ja, januartermin er også et sjansespill. En av mine nærmeste venninner trodde de har godt innafor med termin 22.januar. Babyen kom 31.desemberKjedelig med sykdom og medisiner

Venter på svar fra lege, men ville bare si at vi deler usikkerheten og tankekjøret denne pp.
Derfor styrer vi unna januar også
Men det er sååå kjedelig med pause når ønsket er så stort. Har sendt melding til trygg mammamedisin også, så da får vi forhåpentligvis svar fra flere kanter snart.
For et styr! Og for en fantastisk tjeneste
jeg syns selv at den nest nederst ser sterkest ut selv om verdiene sier motsatt. Så nå slutter jeg per nå å teste, legger nok aksjer ikveld også og så får tempen fortelle meg om el har vært om noen dager

Hvor lang syklus pleier du å ha?
La inn aksjer i går før jobb og i dag tidlig. Krysser fingrene for at svømmere finner veien.