❤️ IKM UKE 11 ❤️

Vi får forøvrig besøk av svigers i dag. De sover på sovesofaen på gjesterommet, der hvor mannen og jeg pleier å legge inn aksjer. :hilarious: Så jeg vet ikke helt når og hvordan vi skal klare å gjøre det disse dagene. Barnet vårt sover på soverommet vårt og sengen vår knirker helt sinnsykt :eek: Her får vi blir kreative (romantiske?).
Dusjen! :woot::hilarious:
Vi unngår også sex på soverommet siden datteren vår har seng ved siden av oss, så det blir som regel på sofaen (legger et teppe under oss) :laughing021

Da går det rette veien igjen her ser det ut som! :smiley-bounce012 Tror det var litt hcg-rest som gjorde testen fra i går sterkere enn i morges. Håper på sterkere i morgen tidlig :love017 Aldri vært særlig spent på EL, har alltid fått til forventet tid. Men nå er jo første gang etter graviditet, og vi har en «deadline» å rekke siden vi vil unngå juletermin, så er nervepirrende denne gangen gitt :wacky:

Vedlegg

• IMG_3659.jpeg
    IMG_3659.jpeg
    184,9 KB · Visninger: 46
Dag 13 etter MA. Ingen tegn til eggløsning i nærmeste fremtid. Kan vel ikke forvente annet enn en forsinket eggløsning etter hva kroppen har vært gjennom, men skulle ønske kroppen kunne samsvare litt mer med hva hodet ønsker :laughing002

Mannen prøver å være positiv, og setter pris på at sexlysten hvertfall er tilbake (den forsvant med kvalmen i januar) :laughing002 Sluttet på pilla i oktober/november etter over 10 år. Nesten litt trist å se tilbake på hvor pilla har redusert lysten gjennom så mange år

Hadde masse EL smerter i går, men testen var litt svakere enn den dagen før, så vi er nok ikke helt der ennå.

For meg så kjennes det nesten som menssmerter (ikke fullt så ille, jeg klarer meg uten smertestillende under EL) og kvalme.

Mulig jeg må flytte til uke 12-13 gruppa, siden appene hadde klusset med sykluslengden min pga SA’en fant jeg ut i morges :whacky011 Kan jo hende jeg er heldig og syklusen min blir kortere, men mest trolig så kommer el 5. mars hvis den skal følge syklusen jeg har hatt i det siste. Så irriterende :shy:

Mulig jeg må flytte til uke 12-13 gruppa, siden appene hadde klusset med sykluslengden min pga SA’en fant jeg ut i morges :whacky011 Kan jo hende jeg er heldig og syklusen min blir kortere, men mest trolig så kommer el 5. mars hvis den skal følge syklusen jeg har hatt i det siste. Så irriterende :shy:
Det kan nok bli litt kluss med syklus etter SA ja :/.
Du kan jo bare bli her om du vil ❤️.
Som du sier så kan jo EL komme noen dager tidligere også :)

CD 13 og jeg skjønner ingenting. Kan det hende jeg hadde eggløsning i går? :scratch Jeg hadde masse EL slim på mandag (CD11), og også den sterkeste EL testen. Deretter kraftige EL smerter i går (torsdag). Nå er testene så svake igjen.

Hva tenker dere? Skal fortsette å teste siden appene mine forventer EL på fredag, bare for å se hvordan de utvikler seg.

Vedlegg

• 1000033712.png
    1000033712.png
    309,3 KB · Visninger: 64
Endelig begynner det å stige skikkelig, og nå kjenner jeg at smertene sniker seg kraftig inn :shy: burde kanskje ha lagt inn aksjer idag også, men gjorde inatt og er altfor trøtt ikveld :angelic: sov vekk hele kvelden på sofaen etter ei tøff vakt på jobb!

Vedlegg

• Screenshot_20250226-235718~2.png
    Screenshot_20250226-235718~2.png
    311,4 KB · Visninger: 47
CD 13 og jeg skjønner ingenting. Kan det hende jeg hadde eggløsning i går? :scratch Jeg hadde masse EL slim på mandag (CD11), og også den sterkeste EL testen. Deretter kraftige EL smerter i går (torsdag). Nå er testene så svake igjen.

Hva tenker dere? Skal fortsette å teste siden appene mine forventer EL på fredag, bare for å se hvordan de utvikler seg.
Den var jo kjempesterk, så jeg ville tatt det som eggløsning, særlig når de blir svak etterpå. Men hadde også fortsatt prøvingen annenhver dag og testingen for sikkerhets skyld! Når de blir såpass sterke så tar jeg flere tester om dagen, har nemlig opplevd å misse toppen en gang.

Enig med at det kan se ut som du hadde eggløsning i går ja:)

2 uker siden Cyrotec i dag. Ingen tegn til eggløsning her enda. De første testene var nok sterkere på grunn av hcg. Nå skal det hvertfall være mulig å plukke opp lh-økning på testene ettersom de er såpass svake. Kan fremdeles se en svak strek på graviditetstest. Får fortsette å smøre meg med tålmodighet :laughing002

Vedlegg

• IMG_0527.jpeg
    IMG_0527.jpeg
    168,5 KB · Visninger: 36
Den var jo kjempesterk, så jeg ville tatt det som eggløsning, særlig når de blir svak etterpå. Men hadde også fortsatt prøvingen annenhver dag og testingen for sikkerhets skyld! Når de blir såpass sterke så tar jeg flere tester om dagen, har nemlig opplevd å misse toppen en gang.
Enig med at det kan se ut som du hadde eggløsning i går ja:)
Takk! Jeg syns også streken var kjempesterk, syns det var rart at den fikk så lavt tall. Er første gangen jeg tester, så jeg skulle nok ha testet minst en gang til den dagen. Vi fikk lagt inn aksjer dagen før EL heldigvis!

Takk! Jeg syns også streken var kjempesterk, syns det var rart at den fikk så lavt tall. Er første gangen jeg tester, så jeg skulle nok ha testet minst en gang til den dagen. Vi fikk lagt inn aksjer dagen før EL heldigvis!
Ja, stusset også på tallet vs. styrken. Man må vel ta tallet med en klype salt!

Kjenner jeg er så usikker om vi skal prøve denne syklusen. Hvis eggløsning drøyer mange dager over blir termin veldig nære desember.

I kommunen vi bor i er det dårlig barnehagedekning, og hvis barnet kommer etter 1.desember må vi høyst sannsynlig ha ulønnet permisjon frem til august. Mannen er desemberbarn selv og ønsker for egne barn at de kan unngå bursdag sent på året hvis det er mulig. Han har ADHD og følte lenge at han hang etter på skolefronten, også relatert til at han ble senere utviklet enn andre på samme kull. Risikoen for at vi får barn med ADHD er jo ganske høy. Det kan også hende vi får barn som er veldig frempå og som ikke henger etter på kullet, det kan vi jo ikke vite.

Akkurat nå er jo det eneste jeg har lyst til å bli gravid igjen etter MA. Fornuften med barnehagestart o.l sier at vi burde avvente. Vet jo heller ikke hvor lang tid vi kommer til å bruke før det klaffer igjen. I utgangspunktet er det jo ikke lenge å vente noen måneder før vi kan prøve igjen, men akkurat nå føles hver dag ut som en uke :smiley-ashamed004

Kjenner jeg er så usikker om vi skal prøve denne syklusen. Hvis eggløsning drøyer mange dager over blir termin veldig nære desember.

I kommunen vi bor i er det dårlig barnehagedekning, og hvis barnet kommer etter 1.desember må vi høyst sannsynlig ha ulønnet permisjon frem til august. Mannen er desemberbarn selv og ønsker for egne barn at de kan unngå bursdag sent på året hvis det er mulig. Han har ADHD og følte lenge at han hang etter på skolefronten, også relatert til at han ble senere utviklet enn andre på samme kull. Risikoen for at vi får barn med ADHD er jo ganske høy. Det kan også hende vi får barn som er veldig frempå og som ikke henger etter på kullet, det kan vi jo ikke vite.

Akkurat nå er jo det eneste jeg har lyst til å bli gravid igjen etter MA. Fornuften med barnehagestart o.l sier at vi burde avvente. Vet jo heller ikke hvor lang tid vi kommer til å bruke før det klaffer igjen. I utgangspunktet er det jo ikke lenge å vente noen måneder før vi kan prøve igjen, men akkurat nå føles hver dag ut som en uke :smiley-ashamed004
Deler usikkerheten. Mannen ble syk nå og MÅ ta medisiner, og jeg er bekymret for om vi må droppe denne syklusen da jeg er redd for påvirkningen av medisinen. Føles ut som en stor nedtur å måtte vente helt til mai (tør ikke januar-termin, man kan jo føde før terminen og ende opp sent i desember). Dette var skikkelig surt :sad010 Venter på svar fra lege, men ville bare si at vi deler usikkerheten og tankekjøret denne pp.

Back
Topp