❤️ IKM UKE 11 ❤️

Her har EL testing startet for fult, ønsker ikke gå glipp av den, da sist syklus var mye lengre enn vanlig. Så da missa vi helt. Noen som har oversikt på hvor lenge i forveien dere har EL smerter? Ikke blitt bevisst på det før de siste to syklusene mine og jeg blir stadig usikker på hva som er hva.
Jeg pleier ha El smerter 3-5 dager før EL :)

Endelig en negativt eggløsningstest :hello2 Det må jo bety at hcg har sunket mye, skal vel ikke så mye hcg til før eggløsningstesten blir positiv?

Riktignok ganske sterk strek, men svakere enn kontrollstreken:)
Det stemmer her i hvert fall, jeg hadde svake graviditetstester første dagen, men knallpositiv el-test.

Her har EL testing startet for fult, ønsker ikke gå glipp av den, da sist syklus var mye lengre enn vanlig. Så da missa vi helt. Noen som har oversikt på hvor lenge i forveien dere har EL smerter? Ikke blitt bevisst på det før de siste to syklusene mine og jeg blir stadig usikker på hva som er hva.
Sist syklus hadde jeg eggløsningssmerter som startet en lørdag ettermiddag. Fikk samtidig lett ømme bryster og positiv eggløsningstest den kvelden. Søndag kveld var smertene og oppblåstheten borte, så for meg tror jeg egget slipper ca et døgn etter at smertene starter. :)

CD 12 i dag og hadde masse slim i går. Kun på papiret ved tørk, men da såpass mye at jeg måtte tørke 4-5 ganger :oops:

EL testen var mye sterkere i går enn dagen før, så det er vel et godt tegn! Jeg la inn mine 6 siste sykluser i premom appen og den forespeiler EL i morgen (CD 13), mens appen jeg har brukt i hundre år mener jeg skal ha EL fredag (CD 15). Spennende at det kan være så stor forskjell mellom appene. Vi har uansett lagt inn aksjer med god margin på begge sider av forventet EL de siste månedene, så vi skal ha truffet uansett.

Gleder meg til ny EL test etter jobb!

Vi får forøvrig besøk av svigers i dag. De sover på sovesofaen på gjesterommet, der hvor mannen og jeg pleier å legge inn aksjer. :hilarious: Så jeg vet ikke helt når og hvordan vi skal klare å gjøre det disse dagene. Barnet vårt sover på soverommet vårt og sengen vår knirker helt sinnsykt :eek: Her får vi blir kreative (romantiske?).

Fortsatt litt hcg, men går heldigvis riktig vei. Øverste er tidligtest, så den slår ut på lite hcg. Ingen tegn til eggløsning ennå, så tror den blir litt forsinket. :)

Vedlegg

• IMG_0516.jpeg
    IMG_0516.jpeg
    937,6 KB · Visninger: 38
Litt misunnelig på dere som har kontroll på el-slim og har smerter :hilarious: her kjenner jeg absolutt ingenting, har vært avhengig av tester. Skal prøve å sjekke el-slim denne syklusen, men aldri gjort det før!
Det kan være ganske greit, men slimet kan komme oppimot en uke før el skjer, og smertene...? Jeg har en slags endo-diagnose (ikke helt det samme, men lignende), og når jeg har el så må jeg ta paracet for å kunne holde meg igang på jobb. Ellers er største ønsket å ligge i fosterstilling :p så gruer meg like mye til el kommer, men er et nødvendig onde :p

Vi får forøvrig besøk av svigers i dag. De sover på sovesofaen på gjesterommet, der hvor mannen og jeg pleier å legge inn aksjer. :hilarious: Så jeg vet ikke helt når og hvordan vi skal klare å gjøre det disse dagene. Barnet vårt sover på soverommet vårt og sengen vår knirker helt sinnsykt :eek: Her får vi blir kreative (romantiske?).
Føler med deg! Her ser jeg også mørkt på aksjelegging.. Mannen kommer forhåpentligvis hjem før EL, men jeg har en viktig deadline på jobb som stresser meg helt ut - var bakpå i utgangspunktet, og attpåtil ble jeg selv ble syk i forrige uke og denne uka er jeg hjemme med syk toåring :nailbiting: om det skjer noe blir det iallefall ikke romantisk o_O

Det kan være ganske greit, men slimet kan komme oppimot en uke før el skjer, og smertene...? Jeg har en slags endo-diagnose (ikke helt det samme, men lignende), og når jeg har el så må jeg ta paracet for å kunne holde meg igang på jobb. Ellers er største ønsket å ligge i fosterstilling :p så gruer meg like mye til el kommer, men er et nødvendig onde :p
Oi, visste ikke at det kan være såpass at det blir som menssmerter! Har ekstreme menssmerter første dag av mens, så for øvrig glad for at jeg slipper det samme ved el :whacky011 Hadde vært fint med slim da, etter SA har det vært skikkelig knusktørt hos meg, selv om jeg har lyst. Hadde heldigvis en tube med prefert liggende for å få det på gli ved første prøvingen i morges :wacky: Men håper det tar seg opp, for glidemiddel blir liksom ikke det samme!

Ohoi, dere får sette kreativiteten i arbeid :p

Oi, visste ikke at det kan være såpass at det blir som menssmerter! Har ekstreme menssmerter første dag av mens, så for øvrig glad for at jeg slipper det samme ved el :whacky011 Hadde vært fint med slim da, etter SA har det vært skikkelig knusktørt hos meg, selv om jeg har lyst. Hadde heldigvis en tube med prefert liggende for å få det på gli ved første prøvingen i morges :wacky: Men håper det tar seg opp, for glidemiddel blir liksom ikke det samme!
Jeg har liksom to dager med smerter, men el er faktisk verst hos meg. Jeg blir skikkelig oppblåst, trykkende følelse nedentil og bare gjør skikkelig vondt å bevege meg :bag: så det er jo ikke akkurat behagelig med aksjelegging kan man si, men alt hva man får til i håp om baby :hilarious:
Satser på at det tar seg opp igjen hos deg snart! :Heartred

Jeg har liksom to dager med smerter, men el er faktisk verst hos meg. Jeg blir skikkelig oppblåst, trykkende følelse nedentil og bare gjør skikkelig vondt å bevege meg :bag: så det er jo ikke akkurat behagelig med aksjelegging kan man si, men alt hva man får til i håp om baby :hilarious:
Shit, det er jo litt ironisk da man liksom skal ha kjempelyst under el :laughing002 Ingen skal si du ikke har stått på for å få barna da!

Shit, det er jo litt ironisk da man liksom skal ha kjempelyst under el :laughing002 Ingen skal si du ikke har stått på for å få barna da!
Haha, naturen er en finurlig ting :hilarious: de andre barna var ikke sååå vanskelig å få til, da klaffet det på pp6 med begge to, rakk ikke såå mange tr/el:p I juni er det to år siden vi begynte å prøve, med en god pause inni der :bag:

Jeg har også mer smerter ved EL enn ved TR. Blir også mer oppblåst og føler meg utilpass. Ikke da selvtilliten er på topp kroppsmessig :laughing002

Back
Topp