❤️ Graviditetstestene våre Oktober 2017 ❤️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Ny måned og nye muligheter ❤️
Her kan vi legge inn bilder av graviditetstestene våre. Frem med streksynet :)
Håper på mange fine tester denne måneden ❤

Skriv gjerne f.eks hvor mange dpo, dager over ikm eller hvilke tester du testet med når du legger ut bilde.

Gi gjerne beskjed hvis dere ikke ser nicket deres på lista :)



❤️ Bofi
❤️ Nori10
❤️ Heltgrønn
❤️ HanneA
❤️ Katzilla87
❤️ Banoffie
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
❤️
 
Last edited:
6d81205a0fce2ba3ffe5f77cc5be5e70.png


6/7 dpo
 
4dager over ikm...Bilde tatt etter 3 min. Skygge?? Tok en for tre dager siden, den var blenda..o_O
 

Vedlegg

  • IMG_3908.JPG
    IMG_3908.JPG
    396,8 KB · Visninger: 295
3 dager over ikm, ingen tegn til mensen, livmortappen er helt lukket. Den nederste testen er fra i går, de to andre fra i dag. Ser dere noen strek?
33cd078f4652afc0f3da22371da5ac9b.png
 

Ser du noe i virkeligheten? Jeg har dårlig skjerm på mobilen, og dårlig streksyn, så burde egentlig ikke uttale meg, men jeg ser bare én strek. Utroooolig tidlig da, men godt å se at det er flere som starter tidlig. Jeg er nok der om 1-2 dager [emoji56]
 
Ser du noe i virkeligheten? Jeg har dårlig skjerm på mobilen, og dårlig streksyn, så burde egentlig ikke uttale meg, men jeg ser bare én strek. Utroooolig tidlig da, men godt å se at det er flere som starter tidlig. Jeg er nok der om 1-2 dager [emoji56]

Kan skimte noe når jeg lyser med mobilen på ja [emoji85] ja jeg er alltid tidlig ute! Hehe!
 
3 dager over ikm, ingen tegn til mensen, livmortappen er helt lukket. Den nederste testen er fra i går, de to andre fra i dag. Ser dere noen strek?
33cd078f4652afc0f3da22371da5ac9b.png
Skimter noe på alle syns jeg, men litt sterkere på dagens tester.
 
4dager over ikm...Bilde tatt etter 3 min. Skygge?? Tok en for tre dager siden, den var blenda..o_O
Vanskelig å si om det er skygge eller ei. Men håper det er en babystrek siden tidligere tester var negative da :)
 
Back
Topp