❤️ Graviditetstestene våre november 2017 ❤️

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Ny måned, nye muligheter [emoji173]️

Skriv gjerne hvor mange dager dpo du er eller hvor mane dager over ikm og gjerne hvilke tester du har brukt når du legger ut bilde [emoji5]

Håper på mange fine tester denne måneden [emoji173]️

Lykke til alle sammen, måtte dette bli en meget positiv måned [emoji57][emoji5]
4a0c06fe21a0e04fe4483ee40d631322.png
 
Last edited:
Åååh, hvem blir den første? :Heartred
Lykke til alle sammen! :happy::love7
 
Håper på positivt svar for alle oss :Heartpink:Heartpink
 
11 dpo, ser ingenting selv :( dere?
IMG_5734.JPG
IMG_5735.jpg
 
Synes jeg kan skimte noe svakt der jeg altså!

What gjør du? [emoji43] Jeg har et dårlig streksyn selv må jeg innrømme, ser ikke alltid strek der andre ser noe, men er så vant til blenda streker nå etter 11 måneder uten noen ting [emoji174] Ingenting hadde gjort meg mer glad en det! ☘️
 
What gjør du? [emoji43] Jeg har et dårlig streksyn selv må jeg innrømme, ser ikke alltid strek der andre ser noe, men er så vant til blenda streker nå etter 11 måneder uten noen ting [emoji174] Ingenting hadde gjort meg mer glad en det! ☘️

Skjønner godt at det er frustrerende med blenda tester gang på gang. Håper dette er starten på noe og at du får sterkere tester kanskje allerede senere i dag og dagene som kommer:) må være din tur nå!
 
What gjør du? [emoji43] Jeg har et dårlig streksyn selv må jeg innrømme, ser ikke alltid strek der andre ser noe, men er så vant til blenda streker nå etter 11 måneder uten noen ting [emoji174] Ingenting hadde gjort meg mer glad en det! [emoji891]️
Så du skrev i Tempe-tråden at du kastet testen etter 3 min. Det må du ikke gjøre, du må hvertfall se på den etter 5! Min strek ble sikkert 3 ganger så sterk mellom 5 og 10 min! Etter 3 var den helt blenda.

Fisk den opp igjen og se, jeg har troa, spesielt hvis bildet er tatt for 3 min!
 
Så du skrev i Tempe-tråden at du kastet testen etter 3 min. Det må du ikke gjøre, du må hvertfall se på den etter 5! Min strek ble sikkert 3 ganger så sterk mellom 5 og 10 min! Etter 3 var den helt blenda.

Fisk den opp igjen og se, jeg har troa, spesielt hvis bildet er tatt for 3 min!

Oy får sjekke etter jobb da dunken på badet :p
 
Back
Topp