❤️ Graviditetstestene våre Mai 2019 ❤️

Negativ i dag, så da var det nok bare skyggestrek i går... så da venter jeg egentlig bare på TR iløpet av i kveld/morgen.
 
45C18C67-77E8-447F-B710-F3096A268978.jpeg
Jeg vet jeg er utålmodig. Men min mann reiser snart og jeg vil så gjerne viteeee :(
Tok to nye tester nå fra samme urin (10 dager og 6 timer siden ovitrelle ble satt). Falsk eller babystrek?
 
Vis vedlegget 296906 Jeg vet jeg er utålmodig. Men min mann reiser snart og jeg vil så gjerne viteeee :(
Tok to nye tester nå fra samme urin (10 dager og 6 timer siden ovitrelle ble satt). Falsk eller babystrek?
Jeg syns de er for sterk for å være sprøyta men det varierer vel tenker jeg. Håper på sterkere test i morgen :)
 
Ny test idag etter 11 dager etter ovitrelle. Dpo 10
Ser fortsatt en strek på strimmel testen (sensitiv på 10ml/u) men ikke noe tydelig på staven (25 ml/u)
Er det mulig at det er fortsatt rester (snart 11 dager og noen timer siden da jeg satt el sprøyte) eller kan jeg snart feire at jeg er gravid???
93801B91-B464-43F7-9CC9-C44B15C3552C.jpeg
 
Fikk ultrasvak strek idag!:joyful: klarte ikke få det fram med bilde. Men tar ny test til onsdag og da vil jeg ha sterkere strek så jeg får tatt bilde:happy:
Er 10 dpo idag (pp1), ved forrige graviditet fikk jeg ikke positiv test før ikm! Så dette er spennende!
 
Ny test idag etter 11 dager etter ovitrelle. Dpo 10
Ser fortsatt en strek på strimmel testen (sensitiv på 10ml/u) men ikke noe tydelig på staven (25 ml/u)
Er det mulig at det er fortsatt rester (snart 11 dager og noen timer siden da jeg satt el sprøyte) eller kan jeg snart feire at jeg er gravid??? Vis vedlegget 296948
Testet noe mer i kveld eller venter du til i morgen? Ser jo streken på 25ml/u, så skulle jo trodd at det ikke skulle ha vist noe på den 11 dager etter sprøyta hvis det ikke er babystrek. Det sies jo at sprøyta kan være igjen opptil 10 dager og du er jo over det nå.
 
Testet noe mer i kveld eller venter du til i morgen? Ser jo streken på 25ml/u, så skulle jo trodd at det ikke skulle ha vist noe på den 11 dager etter sprøyta hvis det ikke er babystrek. Det sies jo at sprøyta kan være igjen opptil 10 dager og du er jo over det nå.
Heiii MiniMe❤️
Jeg har vært på WC en del ganger så tror ikke jeg får pålitelig svar pga utvannet urin. Har flere tester av 25 men kun 4 igjen av de med 10ml.
Skal ta ny test imorgen. Håper virkelig på noe positivt.
Ja, har en count down app og det er 11,5 dager siden el sprøyte ble satt. Merkelig hvis fortsatt rester. Kan ikke vente til imorgen. Er såååå spent ❤️
 
Testet noe mer i kveld eller venter du til i morgen? Ser jo streken på 25ml/u, så skulle jo trodd at det ikke skulle ha vist noe på den 11 dager etter sprøyta hvis det ikke er babystrek. Det sies jo at sprøyta kan være igjen opptil 10 dager og du er jo over det nå.
Heiii MiniMe❤️
Jeg har vært på WC en del ganger så tror ikke jeg får pålitelig svar pga utvannet urin. Har flere tester av 25 men kun 4 igjen av de med 10ml.
Skal ta ny test imorgen. Håper virkelig på noe positivt.
Ja, har en count down app og det er 11,5 dager siden el sprøyte ble satt. Merkelig hvis fortsatt rester. Kan ikke vente til imorgen. Er såååå spent ❤️


Jeg ble for nysgjerrig. Tok en med kveldsurin (har deukket og vært på wc helt vanlig). Sensivitet på 25 ml/u.
Ser u noe?
F5265913-6632-4CDE-BAE4-6CD7B929D944.jpeg
 
7A675980-F676-440A-9076-12D1BD94FEBA.jpeg
Testet noe mer i kveld eller venter du til i morgen? Ser jo streken på 25ml/u, så skulle jo trodd at det ikke skulle ha vist noe på den 11 dager etter sprøyta hvis det ikke er babystrek. Det sies jo at sprøyta kan være igjen opptil 10 dager og du er jo over det nå.
Heiii MiniMe❤️
Jeg har vært på WC en del ganger så tror ikke jeg får pålitelig svar pga utvannet urin. Har flere tester av 25 men kun 4 igjen av de med 10ml.
Skal ta ny test imorgen. Håper virkelig på noe positivt.
Ja, har en count down app og det er 11,5 dager siden el sprøyte ble satt. Merkelig hvis fortsatt rester. Kan ikke vente til imorgen. Er såååå spent ❤️


Jeg ble for nysjgjerrig. Tok en med kveldsurin (har deukket og vært på wc helt vanlig). Sensivitet på 25 ml/u.
Ser u noe?
 
Omg sorry. Her spammer jeg. Visste ikke at det ble sånn sorry ❤️
 
Heiii MiniMe❤️
Jeg har vært på WC en del ganger så tror ikke jeg får pålitelig svar pga utvannet urin. Har flere tester av 25 men kun 4 igjen av de med 10ml.
Skal ta ny test imorgen. Håper virkelig på noe positivt.
Ja, har en count down app og det er 11,5 dager siden el sprøyte ble satt. Merkelig hvis fortsatt rester. Kan ikke vente til imorgen. Er såååå spent ❤️
Jeg ble for nysgjerrig. Tok en med kveldsurin (har deukket og vært på wc helt vanlig). Sensivitet på 25 ml/u.
Ser u noe?
Vis vedlegget 297012
Vis vedlegget 297014



Jeg ble for nysjgjerrig. Tok en med kveldsurin (har deukket og vært på wc helt vanlig). Sensivitet på 25 ml/u.
Ser u noe?
Heier på deg ❤️ Ser strek på begge bildene :) Dette er spennende altså :)
 
Oi, så spennende! Fikk lik strek som deg idag på 25ml/u.
Tenkte å prøve 10ml/u i morgen tidlig jeg også er såå vanskelig å vente flere dager på ny test:hilarious:
Haha så gøy. Hvor mange dpo er du?
Jeg vurderer faktisk CB early test også
 
Meeee too 10 dpo. hadde el 25.
Åh dette er så spennende. Oppdater meg imorra
Oi, så spennende!!:joyful: hadde el 23 og 24/4, trodde man skulle regne dagen etter..? Om ikke så er jeg 11-12 ish en vei. Har ikke noen form for stabil syklus siden forrige fødsel som ikke er så alt for lenge siden :hilarious:
Jeg skal oppdatere! Ønsker å få en strek jeg kan ta bilde av:joyful:
 
Back
Topp