❤️ Graviditetstestene våre Januar 2018 ❤️

Hva tror dere om denne? Positiv eller negativ? Tatt på ikm men ikke Screenshot_2018-01-31-13-35-59.png morgenurin. :)
 
Hei! Tok test i kveld på utvannet urin, og syns jeg ser strek? Hva med dere? OG er det noen som har erfaringer med testen, merkert? Kjøpt på eBay fra Kina eller noe sånt :p (tør ikke helt tro på de :p). Skal selvfølgelig ta en ny test senere, men med null symptomer så tror jeg ikke resultatet er gyldig :p
 

Vedlegg

  • 7B05BC32-9BF2-487A-806E-2E5277055FCF.jpeg
    7B05BC32-9BF2-487A-806E-2E5277055FCF.jpeg
    466,9 KB · Visninger: 94
Hei! Tok test i kveld på utvannet urin, og syns jeg ser strek? Hva med dere? OG er det noen som har erfaringer med testen, merkert? Kjøpt på eBay fra Kina eller noe sånt :p (tør ikke helt tro på de :p). Skal selvfølgelig ta en ny test senere, men med null symptomer så tror jeg ikke resultatet er gyldig :p
Den MÅ jo være positiv :woot: ikke testet det merket selv, men ingen burde gi en så rosa skygge eller lurestrek!
 
Hei! Tok test i kveld på utvannet urin, og syns jeg ser strek? Hva med dere? OG er det noen som har erfaringer med testen, merkert? Kjøpt på eBay fra Kina eller noe sånt :p (tør ikke helt tro på de :p). Skal selvfølgelig ta en ny test senere, men med null symptomer så tror jeg ikke resultatet er gyldig :p
Det der må jo være babystrek! :joyful: Har sett et par andre bruke de testene, ihvertfall samme farge og tegn på, og virker som de er pålitelige.
 
Hei! Tok test i kveld på utvannet urin, og syns jeg ser strek? Hva med dere? OG er det noen som har erfaringer med testen, merkert? Kjøpt på eBay fra Kina eller noe sånt :p (tør ikke helt tro på de :p). Skal selvfølgelig ta en ny test senere, men med null symptomer så tror jeg ikke resultatet er gyldig :p

Ser absolutt strek :happy:
 
Den MÅ jo være positiv :woot: ikke testet det merket selv, men ingen burde gi en så rosa skygge eller lurestrek!
Ser absolutt strek :happy:
Det der må jo være babystrek! :joyful: Har sett et par andre bruke de testene, ihvertfall samme farge og tegn på, og virker som de er pålitelige.
Må nok ta en ny test i morgen eller noe :hilarious: har et annet merke som jeg skal teste da, så får vi se! Tør iallefall ikke tro alene på den ene testen :p
 
Hei! Tok test i kveld på utvannet urin, og syns jeg ser strek? Hva med dere? OG er det noen som har erfaringer med testen, merkert? Kjøpt på eBay fra Kina eller noe sånt :p (tør ikke helt tro på de :p). Skal selvfølgelig ta en ny test senere, men med null symptomer så tror jeg ikke resultatet er gyldig :p
Har god erfaring med denne testen, så jeg drister meg til å si gratulerer :)
 
Må nok ta en ny test i morgen eller noe :hilarious: har et annet merke som jeg skal teste da, så får vi se! Tør iallefall ikke tro alene på den ene testen :p

Alltid greit å være sikker før jubelen slippes løs. Men håper, må oppdatere oss :p
Skal også teste imorgen 11 DPO, føler jeg har hatt litt små symptomer men tviler det har klaffet (beskytter meg selv sikkert:dead:)
 
Rekker såvidt å legge inn på januartråden :)
Testet i morges, 7 dager igjen til IKM (6 dager til FM). Klarte ikke å vente, og jammen synes både mannen og at jeg vi ser antydning til noe!
Men er det skyggestrek eller babystrek?
Er så spent!
 

Vedlegg

  • _20180131_221600.JPG
    _20180131_221600.JPG
    53,4 KB · Visninger: 70
  • _20180131_221933.JPG
    _20180131_221933.JPG
    129,5 KB · Visninger: 77
Back
Topp