❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

Har ikke stor erfaring med el test. Litt sterkere i dag morges enn i går ettermiddag/kveld. Fortsatt litt igjen til positiv men tror dere el kommer på tiden eller før? Skal ha el mandag. Sikkert dumt spørsmål :D:p
 

Vedlegg

  • B321B8FE-E585-4809-BAD9-93AEAAD113E5.jpeg
    B321B8FE-E585-4809-BAD9-93AEAAD113E5.jpeg
    360,5 KB · Visninger: 65
Har ikke stor erfaring med el test. Litt sterkere i dag morges enn i går ettermiddag/kveld. Fortsatt litt igjen til positiv men tror dere el kommer på tiden eller før? Skal ha el mandag. Sikkert dumt spørsmål :D:p
Nærmer seg :) Siden det er litt igjen til positiv test så tror jeg kanskje den ikke kommer før mandag, men man vet aldri :)
 
Snapchat-1576044396.jpg
received_2142148792699902.jpeg
noen erfaringer? Tok babyplan strimmel. Ganske negativ. Også blinkende smil på cb digital.

Hvilken stoler dere på? Vet at cb ikke er positiv før det er smilende fjes som ikke blinker.
Hvilke erfaringer?
 
Cd 9 igår (første bilde)
Cd 10 idag (andre bilde)

Er nok litt tid igjen før EL, tipper den kommer til helga igjen
20180812_032430.jpg
20180812_151556.jpg
 
Trenger litt hjelp.. er på CD20. Føler ingenting skjer på el testene? Trodde man skulle se en stigning før den ble positiv. Skal ha el normalt på CD 21, altså i morgen. Kan jeg ha gått glipp av den positive testen siden jeg glemte å teste i går kveld? Eller skal jeg fortsette å teste?
 

Vedlegg

  • 265949A7-E380-4F0F-BBBC-1DC288902BF0.jpeg
    265949A7-E380-4F0F-BBBC-1DC288902BF0.jpeg
    380,9 KB · Visninger: 48
Trenger litt hjelp.. er på CD20. Føler ingenting skjer på el testene? Trodde man skulle se en stigning før den ble positiv. Skal ha el normalt på CD 21, altså i morgen. Kan jeg ha gått glipp av den positive testen siden jeg glemte å teste i går kveld? Eller skal jeg fortsette å teste?
Kan hende du gikk glipp av den eller så kommer den. Fortsett å test :)
 
Vis vedlegget 270416Vis vedlegget 270417 noen erfaringer? Tok babyplan strimmel. Ganske negativ. Også blinkende smil på cb digital.

Hvilken stoler dere på? Vet at cb ikke er positiv før det er smilende fjes som ikke blinker.
Hvilke erfaringer?
Når CB blinker så er det vel fordi den har oppdaget østrogen økning, LH økningen kommer etter det når det er fast smil. Strimmelen måler jo bare LH.
 
Cd9 - begynte å teste etter EL idag. Glow mener strimmelen er positiv, mens monitoren viser lav [emoji28]
484371b8301942bec6b89c785ff26d18.jpg
ef5a4152fe076ac9b2138ee445c490fc.jpg
 
Får dere murring/stikninger samtidig eller før/etter positiv test?

Nå har jeg ikke fått 100% positiv test denne mnd, men regner med den ville vært positiv lørdag kveld. Hadde nesten positiv lørdag morgen og søndag morgen, så regner med den ville vist positiv lørdag kveld men glemte å teste før jeg dro ut. For den begynner å bli svakere nå. Begynte hvertfall å kjenne stikkinger i går, litt i dag (ifølge Flo har jeg el i dag). Sist syklus fikk jeg stikkinger dagen før positiv el test og det var 15dg før tr kom
 
Når CB blinker så er det vel fordi den har oppdaget østrogen økning, LH økningen kommer etter det når det er fast smil. Strimmelen måler jo bare LH.
Ja vet. Men hvilke erfaringee har du/dere med cb? Har nå hatt blinkende i 3 dager [emoji4] hvor mange dager er "vanlig" å ha blinkefjes? bruker egentli å ha el nå. Strimmel er også negativ
 
Ja vet. Men hvilke erfaringee har du/dere med cb? Har nå hatt blinkende i 3 dager [emoji4] hvor mange dager er "vanlig" å ha blinkefjes? bruker egentli å ha el nå. Strimmel er også negativ
Jeg har ikke brukt de digitale testene men bruker monitoren. På den viser det høy (som er det samme som blinkefjes tenker jeg) fra 0 til 5 dager før max, eller positiv test da.
Når tester du med strimmel? LH øker utover dagen så den kan være negativ på morgenen men sterkere på ettermiddag.
 
Back
Topp