Prikkeliten
Forelsket i forumet
Hurra! Må det bare klore seg godt fast!!Nå er jeg ruger igjen jenter!testdag 29.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Må det bare klore seg godt fast!!Nå er jeg ruger igjen jenter!testdag 29.
![]()
Hurra! Må det bare klore seg godt fast!!![]()
Fantastisk! Gratulerer. Så bra at det ikke er tegn til overstimuleringNå håper jeg at minst et av de to fine små embryoene klorer seg fast!!! Hvordan går det med de andre eggene? Dyrkes de videre til blasto?
Så godt å hvert fall ha noen på frys. Selv om de ikke er like bra som de som ble satt inn er de jo mer enn god nok når de faktisk fikk lov til å bli fryst nedDe har fryst ned 4 i dag (som var fine, men ikke like fine som de som ble satt inn). Og så var resten dårligere slik jeg forstod det, så de skulle dyrke dem frem til fredag og vurdere om de kunne fryse noen flere da.![]()
Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo.Hurra!
Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin.
Da var jeg PUPO!![]()
De har fryst ned 4 i dag (som var fine, men ikke like fine som de som ble satt inn). Og så var resten dårligere slik jeg forstod det, så de skulle dyrke dem frem til fredag og vurdere om de kunne fryse noen flere da.![]()
Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo.Hurra!
Da var jeg PUPO!![]()
Da var jeg PUPO!![]()
Yes! Dette er så bra!![]()
Gratulerer som ruger!Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo.Hurra!
Da var jeg PUPO!![]()

Så godt å hvert fall ha noen på frys. Selv om de ikke er like bra som de som ble satt inn er de jo mer enn god nok når de faktisk fikk lov til å bli fryst nedHåper det blir noen blastoer på frys også :-D

Så utrolig bra at du fikk innsett[emoji1319][emoji4] heier på gullegg nå[emoji173]️
Så bra med 4 på frys! Det hjelper godt å vite at man har flere uten å måtte gå igjennom alt på nytt. Vet du om kvaliteten har blitt bedre med q10 og de andre tingene du har gått på?
Nå håper jeg på terminspire.

Hurra! Når skal du teste?

Da er jeg ruger[emoji3] Bare to som overlevde og fikk satt inn begge. Testdato 27.08.
Måtte minst en klamre seg fast[emoji254]

Jippi!!! [emoji16][emoji1317] krysser fingrene for deg!

Ja EN DE LIG! [emoji7]
Syv egg ut idag! Det er jo ikke så verst, men hadde jo trodd det skulle vært flere med tanke på ultralyden. Blir veldig spennende å høre befrukting imorgen. Noen andre med uttak idag? Eller som har fått ut syv egg? Hvordan har befruktningen vært for dere?![]()