❤️ August 2018 ❤️

Fantastisk! Gratulerer. Så bra at det ikke er tegn til overstimulering :) Nå håper jeg at minst et av de to fine små embryoene klorer seg fast!!! Hvordan går det med de andre eggene? Dyrkes de videre til blasto?

De har fryst ned 4 i dag (som var fine, men ikke like fine som de som ble satt inn). Og så var resten dårligere slik jeg forstod det, så de skulle dyrke dem frem til fredag og vurdere om de kunne fryse noen flere da. :)

De har fryst ned 4 i dag (som var fine, men ikke like fine som de som ble satt inn). Og så var resten dårligere slik jeg forstod det, så de skulle dyrke dem frem til fredag og vurdere om de kunne fryse noen flere da. :)
Så godt å hvert fall ha noen på frys. Selv om de ikke er like bra som de som ble satt inn er de jo mer enn god nok når de faktisk fikk lov til å bli fryst ned :-) Håper det blir noen blastoer på frys også :-D

Så bra med 4 på frys! Det hjelper godt å vite at man har flere uten å måtte gå igjennom alt på nytt. Vet du om kvaliteten har blitt bedre med q10 og de andre tingene du har gått på?

Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo. :D Hurra! :Heartred Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin. :Heartred

Da var jeg PUPO! :D

Jippi!!! [emoji16][emoji1317] krysser fingrene for deg!

Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo. :D Hurra! :Heartred Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin. :Heartred

Da var jeg PUPO! :D
Gratulerer som ruger! :happy:

Så godt å hvert fall ha noen på frys. Selv om de ikke er like bra som de som ble satt inn er de jo mer enn god nok når de faktisk fikk lov til å bli fryst ned :) Håper det blir noen blastoer på frys også :-D

Ja, det var veldig kjekt at de fikk en del på frys. :D Jeg håper vi aldri får bruk for dem. :shy:

Så utrolig bra at du fikk innsett[emoji1319][emoji4] heier på gullegg nå[emoji173]️
Så bra med 4 på frys! Det hjelper godt å vite at man har flere uten å måtte gå igjennom alt på nytt. Vet du om kvaliteten har blitt bedre med q10 og de andre tingene du har gått på?

Tusen takk! :Heartred Nå håper jeg på terminspire. :D

Jeg vet ikke egentlig, for befruktning og to-dagers overlevelse har pleid å være bra for meg. Det er etter dag to mine embryo pleier å falle fra. :shifty:

Så kvaliteten får jeg vel egentlig først vurdert om jeg blir gravid - og selv da kan det jo fortsatt være bare tilfeldig. Så fasitsvaret om innsatsen min hadde effekt får jeg nok aldri. :hilarious:

Hurra! Når skal du teste?

Ja, hurra! :D

Testdag er 31.8, men jeg har alltid fått positiv test 10 dpo ved graviditet, så jeg begynner nok å teste allerede 8 dpo. :knegg:

Da er jeg ruger[emoji3] Bare to som overlevde og fikk satt inn begge. Testdato 27.08.

Måtte minst en klamre seg fast[emoji254]

Gratulerer som dobbeltruger! :D Da er vi helt likt. :D Håper vi kan følge hverandre til termin. :Heartred

Syv egg ut idag! Det er jo ikke så verst, men hadde jo trodd det skulle vært flere med tanke på ultralyden. Blir veldig spennende å høre befrukting imorgen. Noen andre med uttak idag? Eller som har fått ut syv egg? Hvordan har befruktningen vært for dere? :)

Jeg fikk ut 8, så ikke så ulikt deg. 4 ble befruktet. 3 blastoer på frys og et tredagers satt tilbake.

Back
Topp