❤️ August 2018 ❤️

Ingen av våre 10 egg ble det noe særlig av med Gonal-F, så vi skal prøve Menopur denne gang også. Har hørt at den kan gi færre egg, men av bedre kvalitet. I denne prosessen er jo definitivt kvalitet bedre enn kvantitet. Så da får vi krysse fingrene for færre, men gode egg [emoji1374]

Håper Menopur blir mye bedre for oss begge to!! Med 18 egg nå så er jo færre bare en god ting :)

[emoji173]️ Får bare holde ut! Kjenner jeg bare må få en plan videre... det hjelper for min del. Har du bestemt noe forsøk ennå?

Ja, føler liksom ikke vi har noe valg. Denne sommeren har vært digg og har omtrent ikke tenkt på forsøk i det hele tatt. Har bestilt medisin og tenker muligens å begynne neste uke når mensen kommer, men kjenner at jeg virkelig gruer meg etter alle nedturene. Har vanskelig for å tenke positivt etter alt som har skjedd. Har du hørt noe mer om planen videre? Håper det går bra med deg[emoji173]️

Gratulerer så mye til dere som har hatt innsett i dag! Gleder meg til å følge med på og heie på dere framover, og alle andre som kommer etter etterhvert:Heartred

Selv om jeg er ute av gamet kan jeg jo ikke forlate denne supergruppa!

ENDELIG litt action fra denne kanten. Føler meg som den sinken i forhold til dere andre. Mensen kom med et brak her i morges så nå må jeg bare få ringt klinikken i løpet av dagen og så er det sprøytestart i morgen kveld :-) Ved alle mine tidligere forsøk har jeg hatt uttak på cd14. Håper det blir slik nå og, men vi får se, ting er jo ikke likt fra gang til gang.

Jeg tror vi begge er veldig klar denne gangen. Mannen har nok kjent mer på alle skuffelsene som har vært det siste året og selv om han er en mann av få ord merker jeg på han at han er spent denne gangen.
Nå håper jeg bare dette forsøket blir vårt siste. Jeg er (som så mange andre) så lei av denne ivf-karusellen. Selve stimuleringen og uttak er ikke noen sak men det er den tiden etterpå. Den brøt meg fullstendig ned ved forrige forsøk og jeg gruer meg sånn til den tiden.
.Ventetiden og testingen (og de positive testene som har endt opp i aborter hver gang det siste året) er alene grunn nok til at jeg ikke vil ha flere forsøk. Men så er jo ønske om et barn til så stort at det får en til å bite tennene sammen og gi på en gang til.

Dagens hjertesukk fra denne kanten.

Syv egg ut idag! Det er jo ikke så verst, men hadde jo trodd det skulle vært flere med tanke på ultralyden. Blir veldig spennende å høre befrukting imorgen. Noen andre med uttak idag? Eller som har fått ut syv egg? Hvordan har befruktningen vært for dere? :)

Ja, føler liksom ikke vi har noe valg. Denne sommeren har vært digg og har omtrent ikke tenkt på forsøk i det hele tatt. Har bestilt medisin og tenker muligens å begynne neste uke når mensen kommer, men kjenner at jeg virkelig gruer meg etter alle nedturene. Har vanskelig for å tenke positivt etter alt som har skjedd. Har du hørt noe mer om planen videre? Håper det går bra med deg[emoji173]️

Forstår veldig godt at du gruer deg! Ikke lett med alle disse opp og nedturen[emoji20] Jeg har ikke snakket med legen ennå. Snakket med akupunktøren min og hun fikk visst besøk fra Ava i St. Petersburg neste uke så hun satte meg opp på en konsultasjon med de. Greit å få en annens mening og. Nå har jeg stortsett brukt det samme hele tiden uten helle så tenker jeg kanskje må prøve noe annet eller sjekke om det faktisk er noen vits å forsøke egne egg. Går bedre nå heldigvis[emoji4]

Syv egg ut idag! Det er jo ikke så verst, men hadde jo trodd det skulle vært flere med tanke på ultralyden. Blir veldig spennende å høre befrukting imorgen. Noen andre med uttak idag? Eller som har fått ut syv egg? Hvordan har befruktningen vært for dere? :)

Gratulerer med fin fangst! Krysser fingrene [emoji4]

ENDELIG litt action fra denne kanten. Føler meg som den sinken i forhold til dere andre. Mensen kom med et brak her i morges så nå må jeg bare få ringt klinikken i løpet av dagen og så er det sprøytestart i morgen kveld :) Ved alle mine tidligere forsøk har jeg hatt uttak på cd14. Håper det blir slik nå og, men vi får se, ting er jo ikke likt fra gang til gang.

Jeg tror vi begge er veldig klar denne gangen. Mannen har nok kjent mer på alle skuffelsene som har vært det siste året og selv om han er en mann av få ord merker jeg på han at han er spent denne gangen.
Nå håper jeg bare dette forsøket blir vårt siste. Jeg er (som så mange andre) så lei av denne ivf-karusellen. Selve stimuleringen og uttak er ikke noen sak men det er den tiden etterpå. Den brøt meg fullstendig ned ved forrige forsøk og jeg gruer meg sånn til den tiden.
.Ventetiden og testingen (og de positive testene som har endt opp i aborter hver gang det siste året) er alene grunn nok til at jeg ikke vil ha flere forsøk. Men så er jo ønske om et barn til så stort at det får en til å bite tennene sammen og gi på en gang til.

Dagens hjertesukk fra denne kanten.

Lykke til med sprøytestart, og må dette gå hele veien til termin nå. :Heartred

Gratulerer med fint resultat på uttak. Krysser fingrene for god befruktning. :D

Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo. :D Hurra! :Heartred Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin. :Heartred

Da var jeg PUPO! :D

Jeg ble godkjent for innsett (vurdering av overstimulering) og fikk satt inn to firedelte embryo. :D Hurra! :Heartred Så nå håper vi ett gullegg vil være med til termin. :Heartred

Da var jeg PUPO! :D

Fantastisk! Gratulerer. Så bra at det ikke er tegn til overstimulering :-) Nå håper jeg at minst et av de to fine små embryoene klorer seg fast!!! Hvordan går det med de andre eggene? Dyrkes de videre til blasto?

Back
Topp