❤️ August 2018 ❤️

Endelig er august kommet og nå er det bare å vente på at tr skal komme så jeg kan ringe den inn og få nøyaktig dato så vi kan komme igang. Kjenner jeg gleder meg mere og mere nå selv om det er en fryktelig berg og dalbane.
Håper dere alle har hatt en flott sommer så langt :)

Så bra at du straks er i gang. :D

Så bra at du straks er i gang. :D
Ja, men er spendt på om tr kommer til riktig tid da kroppen min bestemte seg sist mnd at tr skulle komme to ganger med 1,5 ukes mellomrom :D
Er ikke alt vi skal forstå når det kommer til kropp...

Ja, men er spendt på om tr kommer til riktig tid da kroppen min bestemte seg sist mnd at tr skulle komme to ganger med 1,5 ukes mellomrom :D
Er ikke alt vi skal forstå når det kommer til kropp...

Nei, det er sant. Kartlegger du EL så du vet sånn omtrent da? :)

Bellabanan - lykke til med kontroll i dag. :)

Lillemy886 - lykke til med uttak i dag! :)

Endeligmamma - lykke til med innsett i dag. :)

Last edited:
Ja, det kan det være. Lutinus irriterer slimhinmene i skjeden. :) Og om de har vært litt hardhendt kan man jo blø litt mer etter selve uttaket pga det og.
Forrige gang var jo også ekstremt vondt så jeg klare ikke slappe av.. Det har sikkert mye å si.
Så da slår jeg meg til ro med at det er helt greit å ikke spotte overhode nå.

Innsett fredag 17.8 mente du? :D Gøy med innsett snart hvert fall. Da er du jo straks der du og. :D Er et par gode nyheter (juli-innsett som ga graviditet og ventespire ;) ).

Har kommet meg gjennom trådene nå[emoji6] herlig med et par gladnyheter. Er så inspirerende! Jepp, min tipp er 17.8 men har nå hatt en lang og rar mens. Nesten så jeg tror det kan ha vært en kjemisk igjen og da kan kanskje El forskyves litt. Vi har også bestemt oss for at om dette forsøket blir negativt går vi rett på ferskforsøk privat så skal på fertilitetssjekk hos Hausken i morgen. Godt å ha en backup plan[emoji846]

Puh... må bare spørre dere... Jeg har hatt eggløsning før uttak på de 2 siste forsøkene mine. Er så bekymret for at det skal skje igjen. Jeg har fått beskjed av Hausken at jeg kan ta morgendose av Synarela i dag. Skal dette ovitrelle kl 2115 i kveld. Men nå har jeg sjekket papirene mine fra tidligere forsøk hvor jeg hadde lang protokoll. Ser at på Ullevål så skulle jeg kun ta morgendose, mens på Riksen så har de satt opp en dose 2 timer før ovitrelle skal settes (altså 2 doser den dagen). Lurer litt på om jeg skal ta en dose nå for sikkerhetsskyld... hva hadde dere gjort?

22egg ut :love7 nesten smertefritt, fikk masse intravenøst og ekstra lokalbedøvelse

Uttak overstått. 18 egg ut, noe jeg skal prøve å bli veldig fornøyd med når jeg kommer over skuffelsen over totalfrys.. trodde jeg var forberedt men begynte å strigråter inne på uttaksrommet:( Alle skal dyrkes til blasto, så krysser fingrene for at noen fine eskimoer overlever helt til lørdag. Får vite på mandag. Så blir det vel innsett i starten av oktober eller noe.

Herregud så mange egg dere fikk ut!!! Dette kan jo ikke bli annet enn bra [emoji4] Høres ut som om dere vil få egg i fryseren til å lage mange søsken om ønskelig også! Fantastisk [emoji1319] Lykke til når innsett endelig kommer - selv om dere må vente litt.

Herregud så mange egg dere fikk ut!!! Dette kan jo ikke bli annet enn bra [emoji4] Høres ut som om dere vil få egg i fryseren til å lage mange søsken om ønskelig også! Fantastisk [emoji1319] Lykke til når innsett endelig kommer - selv om dere må vente litt.
Vel, selv om det er mange egg hos meg så stoler jeg ikke på noe før de ringer på mandag.. Sist hadde jeg 13, to befruktet og kun ett som levde på dag2. Riktignok gjør de icsi nå, men jeg prøver fortsatt å være litt pessimist og heller bli overrasket :cat:

Vel, selv om det er mange egg hos meg så stoler jeg ikke på noe før de ringer på mandag.. Sist hadde jeg 13, to befruktet og kun ett som levde på dag2. Riktignok gjør de icsi nå, men jeg prøver fortsatt å være litt pessimist og heller bli overrasket :cat:

Jeg krysser fingrene [emoji173]️

Puh... må bare spørre dere... Jeg har hatt eggløsning før uttak på de 2 siste forsøkene mine. Er så bekymret for at det skal skje igjen. Jeg har fått beskjed av Hausken at jeg kan ta morgendose av Synarela i dag. Skal dette ovitrelle kl 2115 i kveld. Men nå har jeg sjekket papirene mine fra tidligere forsøk hvor jeg hadde lang protokoll. Ser at på Ullevål så skulle jeg kun ta morgendose, mens på Riksen så har de satt opp en dose 2 timer før ovitrelle skal settes (altså 2 doser den dagen). Lurer litt på om jeg skal ta en dose nå for sikkerhetsskyld... hva hadde dere gjort?

Tror neppe det skader, så sikkert bare å ta ett ekstra spray uten å si noe til dem. Men ville gjort det nå, et par timer før Ovitrelle. :) Og ingenting etter Ovitrelle.

Krysser fingrene for deg! :Heartred

Tror neppe det skader, så sikkert bare å ta ett ekstra spray uten å si noe til dem. Men ville gjort det nå, et par timer før Ovitrelle. :) Og ingenting etter Ovitrelle.

Det var det jeg landet på, måtte ringe en venninne[emoji5] Jeg tok den 1915, så da ble det nøyaktig samme tidspunktene som de benyttet på Riksen. Kjenner jeg blir litt mindre stresset av det, så får håpe det ikke gjør noe.

Det var det jeg landet på, måtte ringe en venninne[emoji5] Jeg tok den 1915, så da ble det nøyaktig samme tidspunktene som de benyttet på Riksen. Kjenner jeg blir litt mindre stresset av det, så får håpe det ikke gjør noe.

Det gjør ingenting, dette blir bra. :)

Back
Topp