❤️ August 2018 ❤️

Jeg skal starte med Menopur når mensen kommer. De to siste gangene gikk jeg på Gonal-F.

Hvilke doser tar dere? Jeg er satt opp med 300 til dagen og synes det høres litt mye ut.

Hvilke doser brukte du sist?

Jeg har brukt 150 IE Bemfola, 200 IE Puregon og nå bruker jeg 187,5 IE Menopur.

Uttak overstått. 18 egg ut, noe jeg skal prøve å bli veldig fornøyd med når jeg kommer over skuffelsen over totalfrys.. trodde jeg var forberedt men begynte å strigråter inne på uttaksrommet:( Alle skal dyrkes til blasto, så krysser fingrene for at noen fine eskimoer overlever helt til lørdag. Får vite på mandag. Så blir det vel innsett i starten av oktober eller noe.

Innsett nærmer seg
Uttak overstått. 18 egg ut, noe jeg skal prøve å bli veldig fornøyd med når jeg kommer over skuffelsen over totalfrys.. trodde jeg var forberedt men begynte å strigråter inne på uttaksrommet:( Alle skal dyrkes til blasto, så krysser fingrene for at noen fine eskimoer overlever helt til lørdag. Får vite på mandag. Så blir det vel innsett i starten av oktober eller noe.

Kjenner skuffelsen:/ men supert med så mange da, håper på mange på frys! :D

Huff, så utrolig kjedelig at du kom over grensen. :( Håper det betyr masse gullegg, og kanskje både førstemann og søsken på frys nå. :Heartred

Ååh kjære deg :Heartred skjønner utrolig godt at det var skuffende! Men det er jo to av oss da, jeg regner med godt over 20 egg ut :knegg: så vi får håpe på fine beskjeder om frys på mandag!
Regner også med innsett i starten av oktober.

Ååh kjære deg :Heartred skjønner utrolig godt at det var skuffende! Men det er jo to av oss da, jeg regner med godt over 20 egg ut :knegg: så vi får håpe på fine beskjeder om frys på mandag!
Regner også med innsett i starten av oktober.

Kanskje det blir samme termin på oss neste sommer en gang da i det minste, må være lov å håpe på det:Heartred

Kjenner skuffelsen:/ men supert med så mange da, håper på mange på frys! :D

Tusen takk, må bare håpe på det!

Huff, så utrolig kjedelig at du kom over grensen. :( Håper det betyr masse gullegg, og kanskje både førstemann og søsken på frys nå. :Heartred

Det håper vi også, tenk om det faktisk blir både barn og søsken utav dette, da er det virkelig verdt det! Må bare komme over den første skuffelsen, reorientere litt, så tror jeg at dette kan bli greit etterhvert.

Det håper vi også, tenk om det faktisk blir både barn og søsken utav dette, da er det virkelig verdt det! Må bare komme over den første skuffelsen, reorientere litt, så tror jeg at dette kan bli greit etterhvert.

Det forstår jeg veldig godt. :Heartred

Lite spørsmål ; Har noen av dere gått på menupur? Eller går ? Kjenner dere smerte / ubehag etter noen dager på sprøyter ? Jeg hadde annen simulering sist og da kjente jeg VELDIG godt at det skjedde noe i eggstokkene fra dag 4 på sprøytene . Var direkte ubehaglig. Skal ha kontroll i morgen ( gått på sprøyter 7 dager nå ) og kjenner det bare bittelitt på venstre side . Er redd de ikke har vokst i det hele tatt [emoji58]

Jeg har gått på menopur i 10 dager nå og først de siste dagene jeg har merket litt. Jeg har ikke så mange egg så kan være derfor og, men jeg har ca samme utfall på de forsøkene jeg har kjente mye tidlig og de hvor jeg nesten ikke har merket noe.

Jeg skal starte med Menopur når mensen kommer. De to siste gangene gikk jeg på Gonal-F.

Hvilke doser tar dere? Jeg er satt opp med 300 til dagen og synes det høres litt mye ut.

Jeg tar 375 nå på Hausken, tidligere forsøk på riksen og Ullevål har jeg tatt 450.

Ul kontroll i morgen 7/8 :)

22egg ut :love7 nesten smertefritt, fikk masse intravenøst og ekstra lokalbedøvelse

Det MÅ være flere gullegg da. Gratulerer med fantastisk fangst, håper det blir baby på deg så snart som mulig nå. :Heartred

Hvilke doser brukte du sist?

Jeg har brukt 150 IE Bemfola, 200 IE Puregon og nå bruker jeg 187,5 IE Menopur.

Takk for svar! Sist hadde jeg 125 første runde og 150 annen runde. Det gav 6 og 5 egg, så derfor de vil gå litt mer drastisk til verks nå. Men ser flere andre her ligger på samme doser, så da er det vel ikke så gæli :)

Uff. Så kjedelig [emoji173]️ Håper du får gode nyheter i løpet av uken.

Takk for svar! Sist hadde jeg 125 første runde og 150 annen runde. Det gav 6 og 5 egg, så derfor de vil gå litt mer drastisk til verks nå. Men ser flere andre her ligger på samme doser, så da er det vel ikke så gæli :)

De vet nok hva de gjør. :p Håper det betyr god fangst med flotte egg for deg nå. :)

Så kjipt med totalfrys! Men krysser fingrene for mange fine blastoer [emoji173]️ Ventetiden er definitvt det verste med hele dette opplegget!

Back
Topp