Eiddwen
Forumet er livet
Ja, om det er!! Trenger at dette går som smurt nå. Kom igjen kroppen![]()
Ja, det skal gå helt til mai 2019 nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, om det er!! Trenger at dette går som smurt nå. Kom igjen kroppen![]()
Åh, så fint. Jeg heier med deg!!!![]()
Dere som har hatt totalfrys før.. når fikk dere tr etter uttak? Og når fikk dere ha innsett? Lurer på når jeg kan håpe på innsett![]()
Så det er faktisk håp for innsett neste syklus?Jeg måtte ha en mens før innsett, kom ca som normalt, 14 dager etter uttak.. Hadde uttak i sept 17 og skulle ha innsett i november, men det ble avbrutt av en feil St Olavs gjorde
I dag kom TR... så mandag er det oppstart på Gonal-F, gruvegleder meg [emoji4] spent på tlfsamtalen og resten av opplegget.
Dere som har hatt totalfrys før.. når fikk dere tr etter uttak? Og når fikk dere ha innsett? Lurer på når jeg kan håpe på innsett![]()
Når ble du sjekket for væske i buken? Har utrolig lang reiseveiSniker litt..
Fikk mens som normalt etter uttak, ca to uker. Skulle da ha styrt syklus, startet rett på progynova og innsett ble ca på dag 17-18 om jeg ikke husker feil. Så ganske nøyaktig en måned etter uttak og totalfrys fikk jeg første innsett. Jeg måtte sjekkes for væske i buken ifht til overstimulering, men var helt fin og kunne derfor uten problem få innsett i første syklus[emoji1360][emoji5]

Når ble du sjekket for væske i buken? Har utrolig lang reisevei![]()
Så det er faktisk håp for innsett neste syklus?![]()
Sniker litt..
Fikk mens som normalt etter uttak, ca to uker. Skulle da ha styrt syklus, startet rett på progynova og innsett ble ca på dag 17-18 om jeg ikke husker feil. Så ganske nøyaktig en måned etter uttak og totalfrys fikk jeg første innsett. Jeg måtte sjekkes for væske i buken ifht til overstimulering, men var helt fin og kunne derfor uten problem få innsett i første syklus[emoji1360][emoji5]
Fikk du innsett syklusen etter? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente en syklus, fordi mensen jeg fikk etter uttak ikke telte pga medisinene [emoji848]
Lite spørsmål ; Har noen av dere gått på menupur? Eller går ? Kjenner dere smerte / ubehag etter noen dager på sprøyter ? Jeg hadde annen simulering sist og da kjente jeg VELDIG godt at det skjedde noe i eggstokkene fra dag 4 på sprøytene . Var direkte ubehaglig. Skal ha kontroll i morgen ( gått på sprøyter 7 dager nå ) og kjenner det bare bittelitt på venstre side . Er redd de ikke har vokst i det hele tatt [emoji58]
Da har jeg bøttet nedpå med pillemiksen min, så er jeg veldig optimistisk til uttak, gleder meg egentlig litt. Totalfrys kan jeg leve med, spørs når jeg får innsett da.. første syklusen i oktober passer egentlig ekstremt dårlig, men det får nesten bare være, en dagstur til sykehus skal praksisplassen min tåle at jeg må ha.
Hadde aldri trodd at tverre st.olavs med sine standard-rutiner godtok at jeg ville ha annet smertestillende regime og kunne bruke det gamle systemet på meg med veneflon i armen![]()
Jeg går på Menopur og er oppblåst og helt stinn nederst i magen. Mye murringer i livmoren og eggstokkene, og mye fruktbar utflod. I tillegg til mye endometriose-smerter. Jeg er på sprøytedag 5.
Jeg tror likevel ikke det trenger å bety noe som helst at du kjenner mindre nå.Lykke til på kontrollen i morgen.