❤️ August 2018 ❤️

Uff! Kjedelig!
Hva begynner man egentlig ca på første mensdag!

Tja, før mens er den jo tykk, men etter hvert som man får stor blødning skal den jo blø helt ut. Jeg tror den er under 3 mm da, sånn 1-2 mm. :)

Ja, ble superstress med å få ul i morgen, men det ordnet seg heldigvis. Så da er det bare å vente på el :D

Hehe... Deilig med superstress heller enn treig treig treig venting. :p

Border:

Her ser du tykkelsen illustrert gjennom 28-dagers syklus.

tumblr_inline_nt8h5uhEOS1qhras6_400.gif

hdc_0001_0002_0_img0171.jpg

Bare bra takk som spør! Venter på mens / sprøytestart som jeg forventer ca 10-11. august :)

Da er det ikke lenge til du er i gang! :D

Tenk at jeg fikk beskjed om tykk og fin slimhinne på 7mm dagen før mensen :sorry: å hurra

Tror det er normalt rett før, den skrumper litt inn helt på slutten (hvis det ikke er noe befruktet embryo) om jeg har forstått det riktig. :)

Oi så spennende! Den blir jo kjempe tykk før menstrasjon!

Tykk og fin. :p De mm'ene varierer litt fra illustrasjon til illustrasjon, jeg har ikke søkt ordentlig på studier, så jeg vet ikke helt nøyaktig hva som er riktige tall - men det varierer jo også helt tydelig fra kvinne til kvinne.

Da har jeg vært på kontroll. Hun fant først ikke eggstokken på den ene siden, først når jeg poengterte at den er vridd, og dominant, støttet hun meg mer opp og fant den.. hun mente jeg trolig ikke får innsett denne syklusen :sorry: pga mange egg.
Ny kontroll på fredag, etter blodprøver på morgenen.

Skuffa :confused: slapp å hente ut mer medisiner ihvertfall, i dag. Om jeg må ha mer skal jeg få hjelp til å regne ut hvor mye av sykepleierene etter kontrollen på fredag.

Åh nei, så kjedelig! Krysser fingrene for at du får innsett.

Ja, det forstår jeg. :) Tror ikke de vurderer kort på meg, så jeg har bare slått meg til ro med at jeg må ha en liten periode i overgangsalderen hver gang. :p

Vet ikke om kort er noe særlig for meg heller siden jeg kun har hatt uttak en gang på kort[emoji13] Bare håpe det er noen egg

Vet ikke om kort er noe særlig for meg heller siden jeg kun har hatt uttak en gang på kort[emoji13] Bare håpe det er noen egg

Håper du har egg igjen nå ja!!!

Hehe... Deilig med superstress heller enn treig treig treig venting. :p

Sant nok :p var egentlig fullbooket hele dagen, men de henter opp legen fra en annen avd kun for at jeg trenger ul :angel4 og mamma stiller heldigvis opp som barnevakt (vet ingenting om hva vi holder på med) for mannen har jo selvfølgelig tatt på seg å jobbe i ferien :woot:

Er det mange av dere som har måttet ta blodprøver under stimulering?

Når jeg har vært på Rikshospitalet så har jeg fått beskjed om å ta blodprøve hver gang, men tror de har det som en rutine. Jeg fikk snakket med fra det siden det ikke er fare for overstimulering. På Hausken der jeg skal ha forsøket nå så har de ikke henvist til det, men jeg har lav AMH så ikke i faresonen.

Når jeg har vært på Rikshospitalet så har jeg fått beskjed om å ta blodprøve hver gang, men tror de har det som en rutine. Jeg fikk snakket med fra det siden det ikke er fare for overstimulering. På Hausken der jeg skal ha forsøket nå så har de ikke henvist til det, men jeg har lav AMH så ikke i faresonen.
Vel.. Jeg tror ikke jeg har så høy amh at det i utgangspunktet skal være fare for overstimulering heller, tok ikke blodprøve sist heller....

Vel.. Jeg tror ikke jeg har så høy amh at det i utgangspunktet skal være fare for overstimulering heller, tok ikke blodprøve sist heller....

Kanskje du bare blir lett stimulert?
Jeg får stort sett mellom 1-4 egg uansett om jeg får maks dose av hormoner.

Lykke til i morgen, Lucie, Sitrus og Tiger! :)

Back
Topp