mfl3
Glad i forumet
Så gøy med forsøk allerede nå.![]()
Ja, ble superstress med å få ul i morgen, men det ordnet seg heldigvis. Så da er det bare å vente på el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy med forsøk allerede nå.![]()
Uff! Kjedelig!
Hva begynner man egentlig ca på første mensdag!
Ja, ble superstress med å få ul i morgen, men det ordnet seg heldigvis. Så da er det bare å vente på el![]()
Hvordan går det med deg?![]()
Bare bra takk som spør! Venter på mens / sprøytestart som jeg forventer ca 10-11. august![]()
Border:
Her ser du tykkelsen illustrert gjennom 28-dagers syklus.
Vis vedlegget 269218
Vis vedlegget 269219
Tenk at jeg fikk beskjed om tykk og fin slimhinne på 7mm dagen før mensenBorder:
Her ser du tykkelsen illustrert gjennom 28-dagers syklus.
Vis vedlegget 269218
Vis vedlegget 269219
å hurraTenk at jeg fikk beskjed om tykk og fin slimhinne på 7mm dagen før mensenå hurra
Oi så spennende! Den blir jo kjempe tykk før menstrasjon!
Da har jeg vært på kontroll. Hun fant først ikke eggstokken på den ene siden, først når jeg poengterte at den er vridd, og dominant, støttet hun meg mer opp og fant den.. hun mente jeg trolig ikke får innsett denne syklusenpga mange egg.
Ny kontroll på fredag, etter blodprøver på morgenen.
Skuffaslapp å hente ut mer medisiner ihvertfall, i dag. Om jeg må ha mer skal jeg få hjelp til å regne ut hvor mye av sykepleierene etter kontrollen på fredag.
Ja, det forstår jeg.Tror ikke de vurderer kort på meg, så jeg har bare slått meg til ro med at jeg må ha en liten periode i overgangsalderen hver gang.
![]()
Vet ikke om kort er noe særlig for meg heller siden jeg kun har hatt uttak en gang på kort[emoji13] Bare håpe det er noen egg
Hehe... Deilig med superstress heller enn treig treig treig venting.![]()
og mamma stiller heldigvis opp som barnevakt (vet ingenting om hva vi holder på med) for mannen har jo selvfølgelig tatt på seg å jobbe i ferien 
Er det mange av dere som har måttet ta blodprøver under stimulering?
Vel.. Jeg tror ikke jeg har så høy amh at det i utgangspunktet skal være fare for overstimulering heller, tok ikke blodprøve sist heller....Når jeg har vært på Rikshospitalet så har jeg fått beskjed om å ta blodprøve hver gang, men tror de har det som en rutine. Jeg fikk snakket med fra det siden det ikke er fare for overstimulering. På Hausken der jeg skal ha forsøket nå så har de ikke henvist til det, men jeg har lav AMH så ikke i faresonen.
Spennende!Godt du snart er i gang du og.
![]()
Vel.. Jeg tror ikke jeg har så høy amh at det i utgangspunktet skal være fare for overstimulering heller, tok ikke blodprøve sist heller....
Tusen takkLykke til i morgen, Lucie, Sitrus og Tiger!![]()