Eiddwen
Forumet er livet
Er det mange av dere som har måttet ta blodprøver under stimulering?
Jeg har aldri gjort det, men vet jo at en god del må.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange av dere som har måttet ta blodprøver under stimulering?
Jeg kan være med her! Viktig for meg å ha en plan!
Kroppen må komme i rute etter denne MA'en, men hvis den er det blir det nytt forsøk i august en gang, men vet ikke uken enda.
Dårris, ivf, forsøk nr 8, B2, fertilitetssenteret. Medisiner vet jeg ikke enda.
Godt du har en hel helg i mellom nå. Så må det gå raskt til kontrollen etterpå.Og så eggløsning på riktig dag!
Det går bra, takk som spørHvordan går det med deg?![]()
Det går bra, takk som spør
Begynner på suprecur spray på mandag, usikker på opplegget etter det. Tenkte å ringe klinikken i dag.
Håper på innsett i slutten av august! Men vet ikke om det er realistisk? Litt rusten på fersk forsøk merker jeg![]()
Ja! Er så spent! Venter mens om fire-fem dager, så er ikke såå innmari lenge til noe skjer
Begynner å kjenne på at ønsket om enda en blir større og større. Har sagt til mannen at det er greit at det ikke går, men føler nå at jeg kommer til å bli lei meg viss jeg ikke blir gravid igjen.
Kan ikke vise det til han heller da det er han som er årsaken til at vi ikke klarer det på egenhånd, og han tar det veldig tungt
Med andre ord; nervene er på plass..og jeg som skulle være så avslappet ift disse FER'ene. Jadda..![]()
Jeg fikk også ukentlige kontroller da slimhinnen vokste treg på Progynova. Riktignok på FS, men jeg tror det er ganske vanlig. De forventer en vekst på ca 0,1 mm per dag.
JaTatt 3 kurer clomid og blir 6. kuren med letrozol nå.
Hva du kan altså! [emoji1376] Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet[emoji38]
Burde kanskje lese noen studier.Takk som spørHvordan ligger det an med deg nå?![]()
Takk som spørEr på CD 6 i dag! Så har hentet ut Lutinus, kjøpt g-tester, og venter bare på at klinikken skal åpne på mandag
Forventer ul kontroll mand/tirsd.
Skikkelig spent (nervøs) for om alt ser ok ut..
Hva du kan altså! [emoji1376] Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet[emoji38]
YesSpennende! Naturlig syklus altså. Skal du teste etter EL?![]()
YesHar el-tester etter forrige forsøk liggende. Starter nok å teste etter el på mandag Har hatt sykluser på 28/29 dager nå etter fødsel, så relativt stabilt. Regner med innsett 13/14 aug
![]()
Nei nå går det fortSå bra! Da er det jo ikke lenge igjen nå.![]()

Tusen takk, jeg skal starte med nesespray fra syklus dag 21. Håper at jeg ikke får bivirkninger av det.
Det er veldig spennende å følge andre som skal ha uttak samtidig [emoji4]
Masse lykke til
Nå nærmer det seg oppstart, er veldig spent.. å redd for å gjøre noe feil.. var på apoteket å kjøpte gonal-f skulle hente resten av sprøytene men kom ikke på hva de het [emoji85] ( de greide ikke å se ut fra resepten min heller hva jeg skulle ha *irritert*)
Tror jeg har tatt ammetåka på forskudd.. alle sprøytene skal settes rundt navlen ja? Og bare rett under huden.. hjelpes! Så utrolig hjelpesløs og liten man føler seg i dette..
Da melder jeg meg på her hos dere gode damer etter avbrutt nå i mai.
3. IVF - kort protokoll. Har et barn som kom naturlig for 6 år siden.

Dette går fort!er vel egentlig i samme ruta selv hvis jeg ikke er gravid nå. Så da blir det oppstart i neste mnd igjen. Plutselig sitter vi med magen under haka!
![]()
Planen for nytt forsøk er på plassog jeg er allerede godt i gang med metformin og primolut (for å få blødning før jeg kan begynne på de p-pillene jeg skal ta frem til forsøk).
De var raske med å komme med ny plan denne gangen og det ble bare to uker helt medisinfri før det var på igjen, og selv om det jeg tar nå ikke er direkte relatert til forsøket er det fint å allerede være i gang med forberedelsene. August føles plutselig ikke så langt unna da.
Det blir menopur og orgalutran denne gangen også. Dosen er nedjustert fra forsøket i mai (fikk ut 30 egg. ønsker ikke gjenta det...) og hvis vi ser bort i fra at det er kort protokoll istedenfor lang er medisineringen nøyaktig lik som den gangen jeg ble gravid med sønnen min så håper det bringer like mye lykke denne gangen også![]()