❤️ August 2018 ❤️

Da har jeg endelig ringt inn mens! Ble bare litt småblødning i går, så da ble vi enige om å sette i dag som første blødningsdag. Første sprøyte i morgen tidlig og kontroll onsdag 01.08! :D

Er det begge sprøyter fra i morgen? :) Gøy at du er i gang! :D

Helt sant det du skriver!
Vi har jo aldri måtte prøve på førstemann, da han kom naturlig da jeg var 17 år. Så for meg var søskenforsøk første møtet med denne karusellen. Har heller ikke vært lenge i ' gamet' da vi fikk lillemor etter bare #1ICSI, 2.innsett, men alle årene vi prøvde på egenhånd uten å vite at noe var galt, tok på. Alle som forventet at vi skulle annonsere nr 2, alle son fikk både nr.1-2 og 3 mens vi prøvde på nr.2, den lange ventetiden før dato for uttak kom, og spesielt det at ferskforsøket ble negativt, det var svært tøft psykisk.
I utgangspunktet så skulle jo jeg være fornøyd med å få lillemor, var jo hun vi kjempet for alle desse årene, men med egg på frys, så begynner jo tankene å surre.
Er en helt annen ro over ting nå med dette forsøket, for vi har jo vært så heldige å allerede få oppfylt vårt største ønske.

Unnskyld, dette innlegget har jeg visst misset.

Det er fryktelig tøft å stå i dette uansett hvilket nummer i rekken det er. :Heartred Vi fikk gutten på #1 IVF, men veien dit var lang og tøff likevel selv om prøverørsbiten ble kort den gangen.

Jeg skjønner godt at du har håp med egg på frys. :Heartred

Endelig fått mensen jeg også! Håper så innmari det klaffer denne gang, hvis ikke må vi på venteliste for ferskforsøk, og det kan fort ta et halvt år.

Endelig fått mensen jeg også! Håper så innmari det klaffer denne gang, hvis ikke må vi på venteliste for ferskforsøk, og det kan fort ta et halvt år.

Så bra at du er i gang. Håper på gullegg i fryseren for deg. :) Skal du bruke medisiner eller naturlig syklus?

Så bra at du er i gang. Håper på gullegg i fryseren for deg. :) Skal du bruke medisiner eller naturlig syklus?

Naturlig syklus, men skal bruke Letrozol og eventuelt ovitrelle for eggløsning. Er også snakk om å fortsette på ovitrelle etter innsett i håp om å unngå blødningene jeg alltid får en uke før mens, men vi får se. :)

Naturlig syklus, men skal bruke Letrozol og eventuelt ovitrelle for eggløsning. Er også snakk om å fortsette på ovitrelle etter innsett i håp om å unngå blødningene jeg alltid får en uke før mens, men vi får se. :)

Hcg-støtte er spennende. Skal du ha progesteronstøtte også da?

Nå nærmer det seg oppstart, er veldig spent.. å redd for å gjøre noe feil.. var på apoteket å kjøpte gonal-f skulle hente resten av sprøytene men kom ikke på hva de het [emoji85] ( de greide ikke å se ut fra resepten min heller hva jeg skulle ha *irritert*)
Tror jeg har tatt ammetåka på forskudd.. alle sprøytene skal settes rundt navlen ja? Og bare rett under huden.. hjelpes! Så utrolig hjelpesløs og liten man føler seg i dette..

Nå nærmer det seg oppstart, er veldig spent.. å redd for å gjøre noe feil.. var på apoteket å kjøpte gonal-f skulle hente resten av sprøytene men kom ikke på hva de het [emoji85] ( de greide ikke å se ut fra resepten min heller hva jeg skulle ha *irritert*)
Tror jeg har tatt ammetåka på forskudd.. alle sprøytene skal settes rundt navlen ja? Og bare rett under huden.. hjelpes! Så utrolig hjelpesløs og liten man føler seg i dette..
Hvis du googler litt finner du instruksjonsvideoer! Rekovelle har sine inne på felleskatalog-appen faktisk. Synes å huske jeg har sett en sånn for gonal f også

Back
Topp