❤️ August 2018 ❤️

Godt vant til det, sengeliggende av menssmerter, og noen ganger eggløsningssmerter ca hver mnd, så nå er mannen i full gang med å ordne middag, får besøk i kveld til imorgen, så da blir det nok meg og hunden til besøket på sofaen imorgen :p

Godt å høre at du blir passet på i alle fall! Man trenger det når man ikke er helt på nett;)

Flere som føler seg mer utålmodig nå som august virkelig nærmer seg? :shy:

Ja! Er så spent! Venter mens om fire-fem dager, så er ikke såå innmari lenge til noe skjer :D
Begynner å kjenne på at ønsket om enda en blir større og større. Har sagt til mannen at det er greit at det ikke går, men føler nå at jeg kommer til å bli lei meg viss jeg ikke blir gravid igjen.
Kan ikke vise det til han heller da det er han som er årsaken til at vi ikke klarer det på egenhånd, og han tar det veldig tungt:sorry:
Med andre ord; nervene er på plass..og jeg som skulle være så avslappet ift disse FER'ene. Jadda..:P

Last edited:

Dagene til jeg skal starte med sprøyter, har aldri gått så sakte [emoji849]

Eeeehhh JA! August kan ikke komme fort nok [emoji23] Venter mensen neste mandag, og er superklar for å ringe den inn [emoji1][emoji1][emoji1]

Da er det ikke lenge igjen heldigvis. :D

Jaaaa, jeg er så utolmodig!

Veldig godt at det ikke bare er meg. :hilarious: Jeg sjekker forumet flere ganger om dagen, akkurat som om det kan få tiden til å gå raskere... :rolleyes:

Ja! Er så spent! Venter mens om fire-fem dager, så er ikke såå innmari lenge til noe skjer :D
Begynner å kjenne på at ønsket om enda en blir større og større. Har sagt til mannen at det er greit at det ikke går, men føler nå at jeg kommer til å bli lei meg viss jeg ikke blir gravid igjen.
Kan ikke vise det til han heller da det er han som er årsaken til at vi ikke klarer det på egenhånd, og han tar det veldig tungt:sorry:
Med andre ord; nervene er på plass..og jeg som skulle være så avslappet ift disse FER'ene. Jadda..:p

Jeg tror man vil bli lei seg uansett, og negative forsøk er tøft selv om det er søskenforsøk. Jeg håper vi begge lykkes nå. :D Jeg og mannen har også innstillingen at om vi ikke lykkes går det bra, vi er takknemlige og heldige som har han fine gutten vi har, men jeg blir nok lei meg om vi må gi opp tanken på søsken.

Håper gullegget deres ligger i fryseren! :D

Jaa!! Murringene har startet, så tenker at tr kommer snart, litt tidligere enn forventet, men det går jo veldig fint! :D

Det er jo veldig greit. :D Så gøy at du snart er i gang!

Litt godt å se at vi er flere utålmodige her nå. Jeg har én uke til nedreguleringskontroll og så er det planlagt sprøytestart om én uke og én dag. :bag: Så nå må jeg bare skaffe meg tålmodighet.

JA!

Ventet egentlig mensen i helga, så jeg ville akkurat rekke kontroll når Hausken åpner, men den har ikke kommet ennå. Var først redd for å få den for tidlig, men nå som jeg er over den "fristen" syns jeg det er kjipt at den ikke kommer ! Selv om noen dager fra eller til ikke har noe å si...

JA!

Ventet egentlig mensen i helga, så jeg ville akkurat rekke kontroll når Hausken åpner, men den har ikke kommet ennå. Var først redd for å få den for tidlig, men nå som jeg er over den "fristen" syns jeg det er kjipt at den ikke kommer ! Selv om noen dager fra eller til ikke har noe å si...
Jeg har det HELT likt

JA!

Da håper jeg at mensen kommer snarest mulig til deg nå! :)

Jeg tror man vil bli lei seg uansett, og negative forsøk er tøft selv om det er søskenforsøk. Jeg håper vi begge lykkes nå. :D Jeg og mannen har også innstillingen at om vi ikke lykkes går det bra, vi er takknemlige og heldige som har han fine gutten vi har, men jeg blir nok lei meg om vi må gi opp tanken på søsken.

Håper gullegget deres ligger i fryseren! :D
Er nok noe i det du sier.
Håper vi alle får store fine bebismager:happy:

Back
Topp