❤️ August 2018 ❤️

Hvor mange her som bruker Rikshospitalet?

Er en del her som hører til Rikshospitalet, men det er mange som er ferdig med august-forsøket sitt nå. Det er en egen skravletråd her på assistert for Rikshospitalet-jentene. :)

Hvordan går det med deg? :) Når skal du teste på nytt? Du er vel 10 dpo i dag. Begynner å nærme seg at det blir spennende. :)
 
Er en del her som hører til Rikshospitalet, men det er mange som er ferdig med august-forsøket sitt nå. Det er en egen skravletråd her på assistert for Rikshospitalet-jentene. :)

Hvordan går det med deg? :) Når skal du teste på nytt? Du er vel 10 dpo i dag. Begynner å nærme seg at det blir spennende. :)
Testet i dag også. Neg..med billig strimle. Ny test med CB digital i morgen.
 
Negativ CB i dag. 11 dpo.. Og føler litt at løpet er kjørt.

Vi fant vel ut her tidligere at 20 % av de som er gravide først får positiv test etter 11 dpo. Jeg håper du er blant dem. :Heartred
 
Kan håpe.. I følge Clearblue sine nettsider ville 99% ha testet positivt i dag:(

Jeg testet første positive 14 dager etter uttak! Og da hadde jeg helt negativ alle dager frem til da [emoji4] Jeg var helt sikker på at det ikke skulle gå denne gangen heller, så ble veldig overrasket.

Jeg hadde litt småblødninger samme kveld, så vi slapper ikke av ennå. Jeg skal ta blodprøver mandag og onsdag for å måle hcg, så krysser fingrene for gode nyheter da [emoji4]
 
Dette går visst ikke veien allikevel. Blødning og sterke magesmerter i dag.... :(
Nå skulle jeg faktisk ønske jeg hadde holdt meg til testdato, så hadde jeg ikke håpet i over en uke, men kun et par dager. Det er selvfølgelig trist uansett, men blir liksom enda tristere når man har rukket å være litt glad og håpefull :(
 
Dette går visst ikke veien allikevel. Blødning og sterke magesmerter i dag.... :(
Nå skulle jeg faktisk ønske jeg hadde holdt meg til testdato, så hadde jeg ikke håpet i over en uke, men kun et par dager. Det er selvfølgelig trist uansett, men blir liksom enda tristere når man har rukket å være litt glad og håpefull :(

Uff, håper det er ufarlige blødninger [emoji173]️

Og jeg er helt enig. Jeg skal heller aldri teste før testdag når vi prøver igjen. Jeg har en dårlig følelse selv i forhold til konstante småblødninger her, så det blir spennende å høre hva de sier om blodprøvene i neste uke.
 
Uff, håper det er ufarlige blødninger [emoji173]️

Og jeg er helt enig. Jeg skal heller aldri teste før testdag når vi prøver igjen. Jeg har en dårlig følelse selv i forhold til konstante småblødninger her, så det blir spennende å høre hva de sier om blodprøvene i neste uke.
Det er helt tydelig hva dette er, dessverre.
Har abortert mange nok ganger til at det ikke er noen tvil :(
Nå er det bare å prøve å se fremover og kvinne seg kraftig opp til neste forsøk. Har en blasto til på frys, så da blir det vel novemberforsøk her.
Fy søren, dette er bare så mye tøffere mentalt enn jeg kunne se for meg..
 
Det er helt tydelig hva dette er, dessverre.
Har abortert mange nok ganger til at det ikke er noen tvil :(
Nå er det bare å prøve å se fremover og kvinne seg kraftig opp til neste forsøk. Har en blasto til på frys, så da blir det vel novemberforsøk her.
Fy søren, dette er bare så mye tøffere mentalt enn jeg kunne se for meg..
Sender deg en klem ❤️
 
Jeg testet første positive 14 dager etter uttak! Og da hadde jeg helt negativ alle dager frem til da [emoji4] Jeg var helt sikker på at det ikke skulle gå denne gangen heller, så ble veldig overrasket.

Jeg hadde litt småblødninger samme kveld, så vi slapper ikke av ennå. Jeg skal ta blodprøver mandag og onsdag for å måle hcg, så krysser fingrene for gode nyheter da [emoji4]
Da er det håp for meg også ☺️ hadde gitt litt opp.. Bare "føler" det ikke er noe der.. Håper jeg tar feil! Gratulerer til deg:) skjønner det er skummelt med blødning . Vanskelig å slappe av da.. Selv om en vet mange har det.. Og at det oftest går bra allikevel :) klem til deg ☺️
 
Det er helt tydelig hva dette er, dessverre.
Har abortert mange nok ganger til at det ikke er noen tvil :(
Nå er det bare å prøve å se fremover og kvinne seg kraftig opp til neste forsøk. Har en blasto til på frys, så da blir det vel novemberforsøk her.
Fy søren, dette er bare så mye tøffere mentalt enn jeg kunne se for meg..

Sender deg en klem. :Heartred
 
Dette går visst ikke veien allikevel. Blødning og sterke magesmerter i dag.... :(
Nå skulle jeg faktisk ønske jeg hadde holdt meg til testdato, så hadde jeg ikke håpet i over en uke, men kun et par dager. Det er selvfølgelig trist uansett, men blir liksom enda tristere når man har rukket å være litt glad og håpefull :(

Neeii, så utrolig leit og urettferdig. :( Klem til deg!
 
I går var jeg 12 dpo. Testet neg på CB. Litt lignende mensmurringer i går og i dag.. Ikke testet i dag. Bruker crinone.. Og i dag har jeg hatt litt brunlig blod/slim? Regner med det er begynnende mens..? Eller kan det være noe annet
 
I går var jeg 12 dpo. Testet neg på CB. Litt lignende mensmurringer i går og i dag.. Ikke testet i dag. Bruker crinone.. Og i dag har jeg hatt litt brunlig blod/slim? Regner med det er begynnende mens..? Eller kan det være noe annet

Man kan spotte og blø av Crinone, slimhinnene blir såre av progesteronstøtte. Så det kan være uskyldig blødning fra slimhinnene i skjeden. Det kan også være starten på mensen. Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig og at neste test er positiv.
 
Man kan spotte og blø av Crinone, slimhinnene blir såre av progesteronstøtte. Så det kan være uskyldig blødning fra slimhinnene i skjeden. Det kan også være starten på mensen. Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig og at neste test er positiv.
Hvor mye er vanlig å blø av crinone ? Begynner å minne om vanlig mens nå..
 
Hvor mye er vanlig å blø av crinone ? Begynner å minne om vanlig mens nå..

Kan blø mye. Og uavhengig av Crinone så kan man blø i svangerskapet også, det er noe økt risiko for blødninger. Så noen blør mye selv om de er gravide. Likevel er det nok litt negativt når du fikk negativ test i går. :( Jeg krysser fingrene for deg. :Heartred
 
Nå er jeg plutselig usikker altså; blør fortsatt, og har totalt sett blødd en god del de siste dagene.
Har hatt flere tidlige SA før, og da har g-testene blitt svakere, men tok en test i dag, og den hadde den sterkeste streken jeg har hatt til nå. Teststreken syntes til og med før kontrollstreken!
Jeg vet jo at man fortsatt produserer HCG en stund, men ble så overrasket over at resten var knallpositiv nå, siden jeg alltid har opplevd svakere test før. Tiden får jo bare vise. Tatt blodprøve i dag, og ny prøve igjen torsdag, så får vi se. Har ikke noe håpe egentlig, men stusser veldig over den testen.
 
Jeg har vært på TUL i dag, 6+6. Har jo som nevnt blødd en del, noe gyn var enig i at var et dårlig tegn.

Hjertet slår. Fosteret er 6mm, altså mindre enn det burde være. Blødningen kom fra mellom morkake og livmorvegg, noe som kunne være tegn på at en SA kunne oppstå, men trengte ikke bety det. Så nå må jeg bare vente på vet ikke hva. Siden jeg går privat har jeg ikke rett på mer oppfølging uten å betale, og en ny UL koster 1400.
 
Back
Topp