❤️ August 2018 ❤️

Da kom billig strimlene i posten i dag.. Og jeg bare måtte.. Den ble tatt midt på dagen.. 8dpo i dag. Og var blenda hvit. Jaja, da vet jeg i alle fall at ovitrelle er ute..
 
Da kom billig strimlene i posten i dag.. Og jeg bare måtte.. Den ble tatt midt på dagen.. 8dpo i dag. Og var blenda hvit. Jaja, da vet jeg i alle fall at ovitrelle er ute..

Da blir det spennende om noen dager. :) Hadde du konsentrert urin?
 
Da blir det spennende om noen dager. :) Hadde du konsentrert urin?

Ikke sånn veldig konsentrert egentlig..
Tar vel ny hver morgen fremover nå..
Men tanken på å miste om jeg blir gravid er fryktelig .. Hadde MA tidligere i år. De sa ingenting om når forster døde.. Men de fant det dødt på ultralyd i ca. Uke 12. Jeg insisterte på ultralyd.. Grunnet blødning og bare en "følelse "
Var på ultralyd grunnet blødning noen uker tidligere.. Og legen sa dette med 99% sikkert ville gå helt fint ..
 
Ikke sånn veldig konsentrert egentlig..
Tar vel ny hver morgen fremover nå..
Men tanken på å miste om jeg blir gravid er fryktelig .. Hadde MA tidligere i år. De sa ingenting om når forster døde.. Men de fant det dødt på ultralyd i ca. Uke 12. Jeg insisterte på ultralyd.. Grunnet blødning og bare en "følelse "
Var på ultralyd grunnet blødning noen uker tidligere.. Og legen sa dette med 99% sikkert ville gå helt fint ..

Det er fryktelig tøft å miste, og veldig vanskelig å glede seg fullt i nytt svangerskap etterpå. :( Det er heldigvis størst sannsynlighet for at det vil gå bra i et nytt svangerskap. :Heartred
 
Takk for oppmuntrende ord:) tenker litt motsatt selv..

Det er veldig fort gjort å tenke motsatt. Jeg mistet flere ganger før vi fikk sønnen vår, og da leste jeg masse om sannsynlighet og statistikk. Selv når man har mistet mange ganger på rad er det mest sannsynlig at det går bra neste gang. :Heartred
 
9 dpo.. Blenda hvit i dag. Brukte baby plan sine strips. Er disse like sensitive som clear blue?

Veldig tidlig da. Spørs hvilke strimler du bruker, jeg brukte babyplan sine tidlig tester og fikk svak positiv på de to dager før jeg fikk en positiv clearblue.

Krysser fingrene for at det snur[emoji5]
 
Jeg fikk positiv test i ettermiddag! [emoji7] Først svak skyggestrek på strimmel - og så 1-2 uker på Clearblue. Lykke!

Gratulerer! :D :D
 
Ååh. Blir misunnelig samtidig som jeg gleder meg på alles vegne! Vi har valgt å avslutte søskenforsøk. Prøvd tre fryseforsøk nå. Har egg igjen. Men ønsker ikke å sette livet mitt på pause lenger...
 
Ååh. Blir misunnelig samtidig som jeg gleder meg på alles vegne! Vi har valgt å avslutte søskenforsøk. Prøvd tre fryseforsøk nå. Har egg igjen. Men ønsker ikke å sette livet mitt på pause lenger...

Det er fryktelig slitsomt med søskenforsøk. :( Jeg tok ut p-staven og sluttet å amme i mai 2017 før første fryseforsøk i august 2017. Etter to negative fryseforsøk og ett negativt ferskforsøk høsten/vinteren tok vi pause fra februar og frem til august nå. Det var godt med en skikkelig pause. (Jeg gjorde masse i pausetiden også da, for å optimalisere forholdene før nytt ferskforsøk. :p) Nå ser det ut som vi lykkes, så det kan ha vært lurt med den pausen. :)

Håper det blir bra for deg uansett hva dere etter hvert beslutter videre. :Heartred
 
Ååh. Blir misunnelig samtidig som jeg gleder meg på alles vegne! Vi har valgt å avslutte søskenforsøk. Prøvd tre fryseforsøk nå. Har egg igjen. Men ønsker ikke å sette livet mitt på pause lenger...
Veldig forståelig, egentlig.
Har hatt en lang vei til søsken, og flere ganger (spesielt i det siste) spurt meg selv hvorfor jeg orker. Her ser det faktisk ut til å gå nå, men holder fortsatt pusten. Tøft valg det der.
Lykke til videre uansett hva der blir til slutt :Heartbigred
 
Back
Topp