❤️ August 2017 ❤️

Går på p-piller i 6 uker nå for min PCOS. Starter etter dette på Gonal-F, 2. IVF forsøk med kort regime. Starter da rundt 6.august:) Aldri vært gravid før.
 
Spennende tid utover :) Jeg har fått uventet blødning alt i dag (til tross for piller som skal styre syklus) så her blir forsøket fremskyndet. Sprøytestart blir antagelig lørdag 29.juli/søndag 30.juli. Kommer neste blødning før dette må forsøket utsettes 1 mnd pga ferieavvikling ved klinikken...får bare krysse fingre :)
 
Jeg har hatt veldig treg eggløsning denne syklusen (kroppen prøvde og prøvde), men er endelig 4 dpo nå. Da venter jeg mens ca 8. juli, og håper på en 'snill' syklus i juli. Kanskje mens rundt 5. august (lov til å håpe). Og da er det Progynova fra første blødningsdag og UL-kontroll rundt dag 10-12, med mindre de har fullt siden mensen er litt senere enn det vi planla utifra. Jeg har allerede kjøpt inn Progynova. Så hele juli skal vi bare kose oss med sommerferie, og så blir det vel fullt fokus på søskenforsøket (forhåpentligvis) i august. :Heartred

Håper alle dere andre også kan kose dere i sommer! :)
 
Blir vel frys på meg i august etter nok en spontanabort/kjemisk... Har en blastocyst på frys på FS.
 
Blir vel frys på meg i august etter nok en spontanabort/kjemisk... Har en blastocyst på frys på FS.

[emoji173]️[emoji173]️ blir frys på oss begge da! Håper det hår greit med deg[emoji20][emoji20]
 
Ja, nå vet jeg ikke lenger om jeg tror det vil gå[emoji20]

Huff, gjentatte aborter er grusomt. :( Håper du kommer i mål med fryseforsøk i august. :Heartred Hvilke medisiner får du for å forsøke å forhindre abort?
 
Huff, gjentatte aborter er grusomt. :( Håper du kommer i mål med fryseforsøk i august. :Heartred Hvilke medisiner får du for å forsøke å forhindre abort?
Det er grusomt[emoji22] Nå denne gangen fikk jeg Progesteron, Fragmin og Prednisolon uten at det hjalp.
 
Jeg blir mest sansynlig med i august jeg med. Det avhenger av at TR ikke kommer lenge før tiden i juli.

Fryseforsøk - første fryseforsøket, andre insettet totalt

Hatt flere kjemiske nå, og ville aller helst bli videre utredet for dette, men det var visst ikke noe å gjøre med enn så lenge. Skal ha progynova og lutinus
 
jeg hadde 1 ivf forsøk nå som ikke gikk. Har et på frys som skal da settes inn i vanlig syklus i august. Fikk bare friske embryo ut av eggplukket, så vi håper at det som er på frys virkelig er gullegget!
 
jeg hadde 1 ivf forsøk nå som ikke gikk. Har et på frys som skal da settes inn i vanlig syklus i august. Fikk bare friske embryo ut av eggplukket, så vi håper at det som er på frys virkelig er gullegget!
mente å skrive at jeg fikk 2 friske ut av eggplukket, så har bare 1 egg på frys. Synes eggplukket var veldig vondt og medisinene var ikke så gode mot kroppen min. Altså ett på frys;)
 
Ikke lenge igjen til august nå![emoji1] 13 dager igjen så start på synarela, nedtelling for fullt![emoji23][emoji1][emoji106]
 
Er det ingen som skal prøve i juli? :p
Jeg reiser forhåpentligvis til Danmark nå til helgen :)
 
Dessverre er nok det meste i Norge stengt ja :( hvilken klinikk holder du til på?

Kjedelig.. :/
Hadde første forsøk hos Maigaard, men så byttet jeg til CFC. Var veldig fornøyd med Maigaard, men det ble så tungvint med reise fra her jeg bor og til Aarhus. CFC har jeg ikke noe spesielt inntrykk av, har ikke vært der ennå (andre forsøk avbrutt pga manglende follikkelvekst). Vet flere sier de er som en fabrikk, som bare gjør det de skal og ikke noe dikkedarer, noe som er helt greit for meg!
:)
 
Back
Topp