Det kan være årsaken da. Regner med du skal gå på blodfortynnende neste gang?
Japp, både klexane og albyl-e.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være årsaken da. Regner med du skal gå på blodfortynnende neste gang?
OK ca samme lengde vi har prøvd. Vi har også en fra før.. Huff leit å miste <3 hva slags medisin Går du på nå?Vi har prøvd i to år. Har vært gravid tre ganger ila de årene men mistet i ma i uke 13 og 16 og en sa i uke 9.
Har et felles barn fra før
Har da egentlig ikke problemer med å bli gravid, bare med å være det.
OK ca samme lengde vi har prøvd. Vi har også en fra før.. Huff leit å miste <3 hva slags medisin Går du på nå?
Sendte de melding i Crypho i går på morgen, enda ikke fått svar. De hadde stengt på tlf i går, ser ut som de har det i dag og? Får prøve etterpå hvis det er tlf tid, hvis ikke får jeg sende en ny melding å mase (jeg er god på det)
Det er bare å mase, kommer ingen vei uten.
Nå nærmer det seg veldig vår tur til forsamtale. Hva kan vi forvente? Hva skjer?og va hvor lang tid bruker en? Er sååååå spent
Varte dessverre ikke så lenge dette.. jeg har mistet igjen [emoji53] Så nå blir det utredning for HA
Kan jeg spørre hvilken leiden du har? Jeg har også det og har spurt om å ha blodfortynnende i fryeforsøkene mine uten å få gehør for det, har to misslykka fryseforsøk bak meg nå... Fikk Blodfortynnende i fersk forsøk og da ble jeg gravid.Er ferdig utreda nå Og har fått påvist leidenmutasjon. Så får klexane, albyl-e, ovitrelle og lutinus fra positiv test
Hvis jeg ikke ble gravid denne mnd skal jeg ha vannscan også. Så får vi se an ivf. Men følges opp i Porsgrunn
Har Heterozygot med dårlig familiehistorie og to ma-er i andre trimester bak meg.Kan jeg spørre hvilken leiden du har? Jeg har også det og har spurt om å ha blodfortynnende i fryeforsøkene mine uten å få gehør for det, har to misslykka fryseforsøk bak meg nå... Fikk Blodfortynnende i fersk forsøk og da ble jeg gravid.
Okey sikkert jeg som leste litt feil satse på det daHar ikke begynt på medisiner ennå, men om jeg blir gravid på egenhånd skal jeg ha lutinus, ovitrelle, klexane og albyl-e.
Er jeg ikke gravid nå så blir det vannscan og så får vi se..
Jeg har også Heterozygot. Lurer på om jeg skal kontakte fastlegen og prøve å få fragmin igjen. Bare så alt er prøvd Utrolig leit med alle ma-ene dineHar Heterozygot med dårlig familiehistorie og to ma-er i andre trimester bak meg.
Trist å høyre <3Varte dessverre ikke så lenge dette.. jeg har mistet igjen [emoji53] Så nå blir det utredning for HA