❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Vi har prøvd i to år. Har vært gravid tre ganger ila de årene men mistet i ma i uke 13 og 16 og en sa i uke 9.
Har et felles barn fra før :)
Har da egentlig ikke problemer med å bli gravid, bare med å være det.
OK ca samme lengde vi har prøvd. Vi har også en fra før.. Huff leit å miste <3 hva slags medisin Går du på nå?

Idag har vi vært på forsamtale. Vi skal ha inseminasjon og leterezol. Ville prøve det en gang først. Om ikke det går blir det ivf etter det. :)

OK ca samme lengde vi har prøvd. Vi har også en fra før.. Huff leit å miste <3 hva slags medisin Går du på nå?

Har ikke begynt på medisiner ennå, men om jeg blir gravid på egenhånd skal jeg ha lutinus, ovitrelle, klexane og albyl-e.
Er jeg ikke gravid nå så blir det vannscan og så får vi se.. :)

Sendte de melding i Crypho i går på morgen, enda ikke fått svar. De hadde stengt på tlf i går, ser ut som de har det i dag og? Får prøve etterpå hvis det er tlf tid, hvis ikke får jeg sende en ny melding å mase :p (jeg er god på det)

Sendte de melding i Crypho i går på morgen, enda ikke fått svar. De hadde stengt på tlf i går, ser ut som de har det i dag og? Får prøve etterpå hvis det er tlf tid, hvis ikke får jeg sende en ny melding å mase :p (jeg er god på det)

Det er bare å mase, kommer ingen vei uten. :p

Nå nærmer det seg veldig vår tur til forsamtale. Hva kan vi forvente? Hva skjer?og va hvor lang tid bruker en? Er sååååå spent

Nå nærmer det seg veldig vår tur til forsamtale. Hva kan vi forvente? Hva skjer?og va hvor lang tid bruker en? Er sååååå spent

Her var det først prøve av mannen. Så venting en halvtime. Så begge inn til samtale der vi gikk gjennom blodprøver og sædprøve. Så en gynekologisk undersøkelse og «inspeksjon» av mannen... [emoji23]
Han var ikke forberedt på det.... [emoji85]
Så snakket vi om alternativer, vi bestemte oss for å prøve naturlig med støttemedikamenter ved evt graviditet.
Så skulle jeg bare ta kontakt igjen :)

Varte dessverre ikke så lenge dette.. jeg har mistet igjen [emoji53] Så nå blir det utredning for HA

Varte dessverre ikke så lenge dette.. jeg har mistet igjen [emoji53] Så nå blir det utredning for HA

Ånei. Så forferdelig trist. :( Sender deg en klem :Heartred

Er ferdig utreda nå Og har fått påvist leidenmutasjon. Så får klexane, albyl-e, ovitrelle og lutinus fra positiv test :)
Hvis jeg ikke ble gravid denne mnd skal jeg ha vannscan også. Så får vi se an ivf. Men følges opp i Porsgrunn :)
Kan jeg spørre hvilken leiden du har? Jeg har også det og har spurt om å ha blodfortynnende i fryeforsøkene mine uten å få gehør for det, har to misslykka fryseforsøk bak meg nå... Fikk Blodfortynnende i fersk forsøk og da ble jeg gravid.

Kan jeg spørre hvilken leiden du har? Jeg har også det og har spurt om å ha blodfortynnende i fryeforsøkene mine uten å få gehør for det, har to misslykka fryseforsøk bak meg nå... Fikk Blodfortynnende i fersk forsøk og da ble jeg gravid.
Har Heterozygot med dårlig familiehistorie og to ma-er i andre trimester bak meg.

Har ikke begynt på medisiner ennå, men om jeg blir gravid på egenhånd skal jeg ha lutinus, ovitrelle, klexane og albyl-e.
Er jeg ikke gravid nå så blir det vannscan og så får vi se.. :)
Okey sikkert jeg som leste litt feil:) satse på det da:)

Har Heterozygot med dårlig familiehistorie og to ma-er i andre trimester bak meg.
Jeg har også Heterozygot. Lurer på om jeg skal kontakte fastlegen og prøve å få fragmin igjen. Bare så alt er prøvd :) Utrolig leit med alle ma-ene dine:sorry:

Nå har vi fått dato for førstesamtale i slutten av oktober. Hos hausken sa de at ting ser greit ut med meg, men at det var litt lavt anntall i sædprøve.. Mine sykluser er riktignok litt all over the place, og har de siste månedene spottet mye og tidlig, og har tydeligvis laaange sykluser og kort lutealfase. Noen som har noen tanker om vi vil bli sendt rett på ivf eller om andre medisiner kan hjelpe/bli anbefalt? :) Setter pris på alle spekuleringer.

Noen som vet om man får dekket opphold ved reise til annen helseregion? Vi må reise og får dekket reise med egenandel over 400 hver vei, men finner ikke ut av om vi kan få dekket noe av opphold.. Må ha minimum en overnatting..

Da ble det ikke noe innsett på oss denne måneden..
Eggløsningen kom nå på søndag (i går), og siden vi har innsett av blasto i naturlig syklus, ville innsettdagen falt på førstkommende lørdag. Og da har de jo stengt.
Så.. da blir det ikke uke 40..
«Vente vente»

Fikk nå plutselig beskjed fra Porsgrunn om at jeg måtte komme dit for ultralyd ved fryseforsøk? Og jeg må avlyse timen ved fertilitetssenteret. Noen som har vært borti dette? bruker letrozol..

Back
Topp