gratulerer så mye så gøy!Jeg kan oppdatere med at vi venter tvillinger. Foreløpig kun i uke 8, men vi håper dette går bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer så mye så gøy!Jeg kan oppdatere med at vi venter tvillinger. Foreløpig kun i uke 8, men vi håper dette går bra.
gratulerer så mye så gøy!
Vi har prøvd i to år. Har vært gravid tre ganger ila de årene men mistet i ma i uke 13 og 16 og en sa i uke 9.
Har et felles barn fra før
Har da egentlig ikke problemer med å bli gravid, bare med å være det.
Så utrolig gøy å høre, gratulerer med to spirer! Håper virkelig begge henger med hele veien [emoji173]Jeg kan oppdatere med at vi venter tvillinger. Foreløpig kun i uke 8, men vi håper dette går bra.
Så utrolig gøy å høre, gratulerer med to spirer! Håper virkelig begge henger med hele veien [emoji173]Jeg kan oppdatere med at vi venter tvillinger. Foreløpig kun i uke 8, men vi håper dette går bra.
Så utrolig gøy å høre, gratulerer med to spirer! Håper virkelig begge henger med hele veien [emoji173]
Så utrolig leit å miste sent flere ganger. Har du hatt utredning for habituell abort og skal du få noe støttebehandling for dette ved et nytt svangerskap?
Er ferdig utreda nå Og har fått påvist leidenmutasjon. Så får klexane, albyl-e, ovitrelle og lutinus fra positiv test
Hvis jeg ikke ble gravid denne mnd skal jeg ha vannscan også. Så får vi se an ivf. Men følges opp i Porsgrunn
Så bra (at du får oppfølging og støttemedisiner)! Vet du noe om hvorfor du ikke får prednisolon også?
Nei - og ikke vet jeg hvorfor jeg evt skulle ha det heller [emoji85]
Var overrasket over ovitrelle og lutinus men hun ville ha det med for sikkerhets skyld siden jeg hadde blødninger i starten av to av svangerskapene
Prednisolon er ganske vanlig ved habituell abort. Jeg fikk det i Porsgrunn og skal ta det til jeg er 12 uker.
Men har du mistet tidlig? Jeg har mistet i ma uke 13 og 16 samt en «vanlig» sa i uke 9...
Lykke til!
Lykke til i dag [emoji5]
Har mistet både tidlig og sent. Noen av studiene på prednisolon er ved habituell abort uavhengig av tidspunkt for abort. Om man har hatt sen abort (og fosteret også måler mer enn 12 uker) så kan man ta prednisolon helt til uke 20.
Jeg har ikke mistet etter at jeg begynte med prednisolon ved graviditet. Har fått en sønn med prednisolon og er gravid med forhåpentligvis søsken nå.
Takk for det egglederene var helt fine og åpne men ble funnet en polypp som må opereres bort. Så de ønsker å få gjort det før jeg blir gravid så da blir det en liten pause i prøvingen
Jeg har påvist leidenmutasjon - vet ikke om det er årsaken?
Regner med de vet hva de gjør uansett
Det kan være årsaken da. Regner med du skal gå på blodfortynnende neste gang?Jeg har påvist leidenmutasjon - vet ikke om det er årsaken?
Regner med de vet hva de gjør uansett