Det spørs litt fra sted til sted, men mange får begynne ved første blødning om det er kapasitet.Er det noen som vet, når man har hatt ett misslykket ferskinnsett - når kan man igang med fryseforsøk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs litt fra sted til sted, men mange får begynne ved første blødning om det er kapasitet.Er det noen som vet, når man har hatt ett misslykket ferskinnsett - når kan man igang med fryseforsøk?![]()

Jeg mener nei. Dersom du får en time som ikke passer, ringer du opp og flytter den til når det passer. Om det så er uken etter innkallingen eller to måneder senere.Jeg spurte i egen tråd, men fikk ikke noe svar. Noen som vet om hvis man takker nei til innkalling innen de ukene man har blitt sann for behandling, at man da blir satt lengst bak i køen igjen? Spør fordi mannen har fått et tilbud, som vil si at han blir borte i 3 mnd. Men vi orker ikke hvis vi havner bakerst igjen. Altså, hvis vi får innkalling i uke 25 og takker nei, så havner vi bakerst igjen![]()
Okei! Da håper vi på det. Håper jeg blir ringt innen detJeg mener nei. Dersom du får en time som ikke passer, ringer du opp og flytter den til når det passer. Om det så er uken etter innkallingen eller to måneder senere.
Men da tenker vi liksom ikke 20241. Dag i syklus er første hele blødningsdag, så om du begynner å blø utover dagen/ettermiddagen, så regnes neste dag som første dag i syklusDa starter jeg straks med forsøk Er det noen som vet hvor nøyaktig det er med å starte på Menopur dag én av menstruasjonssyklus (kort protokoll). Noen dager kommer blødningen litt utover ettermiddagen, og vi er på ferie og farter litt rundt omkring, så litt vanskelig å ha med seg medisinen overalt ift at den skal holde rett temp osv. Ev hvor nøyaktig det er å sette sprøyte akkurat mellom 16 og 18.
Takk for svar!1. Dag i syklus er første hele blødningsdag, så om du begynner å blø utover dagen/ettermiddagen, så regnes neste dag som første dag i syklusAlt dette times jo opp mot eggløsning og kapasitet på klinikken.
Ferdigblandet menopur kan oppbevares i romtemp, kan være lurt å blande hjemme i rolige omgivelser hvis dere er på farten ved sprøytestart. Jeg har blandet i bil en gang, det går, men det blir litt ekstra styr siden det skal være noenlunde steriltDa starter jeg straks med forsøk Er det noen som vet hvor nøyaktig det er med å starte på Menopur dag én av menstruasjonssyklus (kort protokoll). Noen dager kommer blødningen litt utover ettermiddagen, og vi er på ferie og farter litt rundt omkring, så litt vanskelig å ha med seg medisinen overalt ift at den skal holde rett temp osv. Ev hvor nøyaktig det er å sette sprøyte akkurat mellom 16 og 18.
Tusen takk for svar Det ordnet seg! Nå er detFerdigblandet menopur kan oppbevares i romtemp, kan være lurt å blande hjemme i rolige omgivelser hvis dere er på farten ved sprøytestart. Jeg har blandet i bil en gang, det går, men det blir litt ekstra styr siden det skal være noenlunde steriltOg svar på blødning fikk du over. Men viktig å sette medisin til samme tid hver dag
![]()
Blodprøver (med mindre disse er tatt tidligere)Hei
Det kan være dette er besvart tidligere, men jeg finner det ikke. Vi står på venteliste, og lurer på hva vi kan forvente første gangen vi kommer til Porsgrunn?
Jeg sendte det i crypho jaNoen som prøvde seg på å sende en melding i chrypo om det har kommet noen avbestillinger hvis man står på ringeliste?
Er så redd for å mase![]()
Okei. Tusen takk for svar. Fikk du time før da?Jeg sendte det i crypho ja![]()

Vi sendte også melding. Fikk time før opprinnelig timeOkei. Tusen takk for svar. Fikk du time før da?![]()

Håper det! Har et håp at de hat en åpning ganske raskt. Mannen skal reise vekk i 4 mnd. Så hvis ikke må vi vente til høst/vinter.Vi sendte også melding. Fikk time før opprinnelig time![]()
Krysser fingrene for at dere kommer inn før daHåper det! Har et håp at de hat en åpning ganske raskt. Mannen skal reise vekk i 4 mnd. Så hvis ikke må vi vente til høst/vinter.
De har jo ventetid på 6 mnd, så det vil jo da si at 4/6 mnd er ikke mannen her. Så hadde vært fint med et forsøk hverfall.
Hvor raskt fikk du timen da? Var det sann kan dere komme om en uke?
De ringte oss en tirsdag og timen var en torsdag, men vil tro det varierer hvor mange dager i forkant de ringer.Okei. Tusen takk for svarKrysser fingrene for at dere kommer inn før daDe ringte oss en tirsdag og timen var en torsdag, men vil tro det varierer hvor mange dager i forkant de ringer.
Blir lange mnd hvis ikke.Ja. Også vet man at vi ville med 100% sikkerhet fått innkalling i løpet av de mnd der.Ja, det har jeg veldig forståelse forVentetiden er helt forferdelig vanskelig.